Opinie klientów o Riu Tikida Palace Taghazout

5.6 /6
65 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.8
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Transport
5.5
Wyżywienie
5.6
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Grażyna Rybka 11.03.2022

Bardzo dobry hotel w ładnym ogrodzie

Personel przyjazny, czysto, warto udać się spacerem do miasteczka Taghazout. Hotel położony w pięknym ogrodzie. Jedzenie średnie, drinki słabe i niesmaczne.

4.5/6

Iwona, Warszawa 24.05.2022

Mocne 4,5

Hotel i obsługa na najwyższym poziomie, aczkolwiek należy wziąć pod uwagę, że hotel nastawiony jest w całości na obsługę all inclusive przez co przyjmuje strasznie dużo gości. W celu ucieczki od tłumów, które przebywały przy basenie spędzaliśmy najwięcej czasu na plaży nad oceanem. Gościom, którzy pragną spokoju polecamy znaleźć inną ofertę. Najbardziej zadowoleni byliśmy z wycieczki, którą odbyliśmy z Panią Sylwią (cudowna kobieta).

4.5/6

P 13.03.2022

Świetny hotel i lokalizacja z pewnymi mankamentami

Nowy hotel ze świetną obsługą, kuchnią, lokalizacją. Blisko pięknej plaży i miejsca dogodnego do surfingu. Niestety oddalony od Agadiru z kiepską logistyką i traktowany po macoszemu przez Rainbow (dla przykładu 1) od przylotu do przybycia do hotelu minęło blisko 3h m.in. dlatego że autokar wiózł też klientów na wycieczkę obwoźną i robił dla nich przerwę na wymianę waluty, 2) część wycieczek fakultatywnych z extra dopłatą za lokalizację w Taghazout lub zupełnie niedostępna)

3.5/6

MICHAL, --- 28.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

Jak na RIU to zdecydowanie za mało! Proponuję się zastanowić.

Po hotelu tej klasy spodziewałam się zdecydowanie więcej, jedzenie monotonne, słaby wybór jedzenia, w restauracjach barak karty win, alkohole w barze na niskim poziomie w mini barku brak alkoholi, bar w basenie nieczynny.(środek października ) show nocne na słabym poziomie, nagłośnienie dramat. atrakcje w ciągu dnia i wieczorem…. bez komentarza. wi-fi w hotelu wymaga poprawek. Za to na pewno na duży plus, obsługa w hotelu, bardzo mili i sympatyczni ludzie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem