5.6/6 (73 opinie)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
Hotel i obsługa na najwyższym poziomie, aczkolwiek należy wziąć pod uwagę, że hotel nastawiony jest w całości na obsługę all inclusive przez co przyjmuje strasznie dużo gości. W celu ucieczki od tłumów, które przebywały przy basenie spędzaliśmy najwięcej czasu na plaży nad oceanem. Gościom, którzy pragną spokoju polecamy znaleźć inną ofertę. Najbardziej zadowoleni byliśmy z wycieczki, którą odbyliśmy z Panią Sylwią (cudowna kobieta).
4.5/6
Nowy hotel ze świetną obsługą, kuchnią, lokalizacją. Blisko pięknej plaży i miejsca dogodnego do surfingu. Niestety oddalony od Agadiru z kiepską logistyką i traktowany po macoszemu przez Rainbow (dla przykładu 1) od przylotu do przybycia do hotelu minęło blisko 3h m.in. dlatego że autokar wiózł też klientów na wycieczkę obwoźną i robił dla nich przerwę na wymianę waluty, 2) część wycieczek fakultatywnych z extra dopłatą za lokalizację w Taghazout lub zupełnie niedostępna)
3.5/6
Po hotelu tej klasy spodziewałam się zdecydowanie więcej, jedzenie monotonne, słaby wybór jedzenia, w restauracjach barak karty win, alkohole w barze na niskim poziomie w mini barku brak alkoholi, bar w basenie nieczynny.(środek października ) show nocne na słabym poziomie, nagłośnienie dramat. atrakcje w ciągu dnia i wieczorem…. bez komentarza. wi-fi w hotelu wymaga poprawek. Za to na pewno na duży plus, obsługa w hotelu, bardzo mili i sympatyczni ludzie.
3.0/6
Hotel z wyższej półki,baseny rewelacyjne,widok z tarasów przepiękny,obsługa bardzo miła i pomocna Ale!!! najistotniejsza rzecz to pokój; duży,przestronny z ładnym widokiem z balkonu do momentu aż się pojawi największy problem tego hotelu Karaluchy. Podczas pobytu byłem zakwaterowany w dwóch różnych strefach hotelu i niestety w oby dwóch pokojach zdarzyło mi się rozdeptać KARALUCHY. Najgorsze jest to że nikt nie widzi w tym problemu.Odpowiedź Rezydentki na moje zapytanie co ustaliła w tej sprawie była szokującą cytuję;”W Maroko występuje karaluchy i jest jej bardzo przykro „