Kategoria lokalna 5
4.5/6
Nowy hotel ze świetną obsługą, kuchnią, lokalizacją. Blisko pięknej plaży i miejsca dogodnego do surfingu. Niestety oddalony od Agadiru z kiepską logistyką i traktowany po macoszemu przez Rainbow (dla przykładu 1) od przylotu do przybycia do hotelu minęło blisko 3h m.in. dlatego że autokar wiózł też klientów na wycieczkę obwoźną i robił dla nich przerwę na wymianę waluty, 2) część wycieczek fakultatywnych z extra dopłatą za lokalizację w Taghazout lub zupełnie niedostępna)
P - 13.03.2022
29/30 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Po hotelu tej klasy spodziewałam się zdecydowanie więcej, jedzenie monotonne, słaby wybór jedzenia, w restauracjach barak karty win, alkohole w barze na niskim poziomie w mini barku brak alkoholi, bar w basenie nieczynny.(środek października ) show nocne na słabym poziomie, nagłośnienie dramat. atrakcje w ciągu dnia i wieczorem…. bez komentarza. wi-fi w hotelu wymaga poprawek. Za to na pewno na duży plus, obsługa w hotelu, bardzo mili i sympatyczni ludzie.
OLIMPIA, GDANSK - 28.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023
9/10 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel z wyższej półki,baseny rewelacyjne,widok z tarasów przepiękny,obsługa bardzo miła i pomocna Ale!!! najistotniejsza rzecz to pokój; duży,przestronny z ładnym widokiem z balkonu do momentu aż się pojawi największy problem tego hotelu Karaluchy. Podczas pobytu byłem zakwaterowany w dwóch różnych strefach hotelu i niestety w oby dwóch pokojach zdarzyło mi się rozdeptać KARALUCHY. Najgorsze jest to że nikt nie widzi w tym problemu.Odpowiedź Rezydentki na moje zapytanie co ustaliła w tej sprawie była szokującą cytuję;”W Maroko występuje karaluchy i jest jej bardzo przykro „
Robert, - 22.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
4/6 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Nowy, piekny hotel, ktory niestety jeszcze duzo musi sie nauczyc. Byla KONIECZNOSC zmiany pokoju (cuchnaca laznienka): hotel nie byl w stanie podejsc do tego profesjonalnie i z potrzebnym priorytetem: musial spedzic noc w smierdzacym pokoju i spac na sofie przy otwartym oknie, bo nie dalo sie spac inaczej. Bardzo slaba (znaczy sie ZERO) pomoc co do nastetnych krokow od rezydenta jakie mamy opcje rekompensaty.
Marta, Wrocław - 19.10.2021
46/66 uznało opinię za pomocną