Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Korzystaliśmy z mężem wcześniej z Hoteli RIU i niestety nie można porównać standardu tego hotelu do pozostałych hoteli RIU w europejskich krajach. Plusy: Bardzo duży wybóry potraw i smaczne jedzenie, personel restauracji pracuje bardzo szybko i zawsze znajdzie się wolny stolik, teren hotelu zadbany i dużo zieleni, obsługa w recepcji jest bardzo sympatyczna, hotel jest położony w spokojnej i bezpiecznej okolicy. Minusy: w ciągu naszego całego pobytu musieliśmy walczyć i naprawiać uszczelki które pozostały po poprzednych gościach i pokój nie był absolutnie przygotowany aby przyjąc nowych gości: wyłamana klamka drzwi (nie mogliśmy opuścić pokoju ponieważ zakmnięcie drzwi było niemożliwe). Klimatyzacja nie działa i nie było ciepłej wody. Najgorsze było jednak, iż musieliśmy spać w brudnej pościeli z włosami i krwią. Po zgłoszeniu tego faktu do recepcji oraz do rezydentki, w 3. dzień pobytu Pani sprzątacjąca założyła pościel na lewą stronę, aby plamy nie były widoczne. Wykupiliśmy ALL-inclusive jednak woda nie została dostarczona do naszego pokoju. Pomimo przedstawienia firmie Rainbow dowody zdjecia oraz zgłoszone uszczelki w RIU app, nasza reklamacja nie została uznana. Dodatkowo- opłacone miejsca obok siebie w samolocie zostały bez naszej zgody zmienione.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z wyższej półki,baseny rewelacyjne,widok z tarasów przepiękny,obsługa bardzo miła i pomocna Ale!!! najistotniejsza rzecz to pokój; duży,przestronny z ładnym widokiem z balkonu do momentu aż się pojawi największy problem tego hotelu Karaluchy. Podczas pobytu byłem zakwaterowany w dwóch różnych strefach hotelu i niestety w oby dwóch pokojach zdarzyło mi się rozdeptać KARALUCHY. Najgorsze jest to że nikt nie widzi w tym problemu.Odpowiedź Rezydentki na moje zapytanie co ustaliła w tej sprawie była szokującą cytuję;”W Maroko występuje karaluchy i jest jej bardzo przykro „
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nowy, piekny hotel, ktory niestety jeszcze duzo musi sie nauczyc. Byla KONIECZNOSC zmiany pokoju (cuchnaca laznienka): hotel nie byl w stanie podejsc do tego profesjonalnie i z potrzebnym priorytetem: musial spedzic noc w smierdzacym pokoju i spac na sofie przy otwartym oknie, bo nie dalo sie spac inaczej. Bardzo slaba (znaczy sie ZERO) pomoc co do nastetnych krokow od rezydenta jakie mamy opcje rekompensaty.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie ma tylu znaków aby móc opisać co zastałam w tak "dobrym" hotelu a co miałam zastać. Szok jak można tak oszukiwać ludzi i przypisywać gwiazdki w rankingach przy takich hotelach jak ten. Oczywiście nie omieszkam złożyć reklamację. Nie polecam