Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nowy hotel ze świetną obsługą, kuchnią, lokalizacją. Blisko pięknej plaży i miejsca dogodnego do surfingu. Niestety oddalony od Agadiru z kiepską logistyką i traktowany po macoszemu przez Rainbow (dla przykładu 1) od przylotu do przybycia do hotelu minęło blisko 3h m.in. dlatego że autokar wiózł też klientów na wycieczkę obwoźną i robił dla nich przerwę na wymianę waluty, 2) część wycieczek fakultatywnych z extra dopłatą za lokalizację w Taghazout lub zupełnie niedostępna)
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po hotelu tej klasy spodziewałam się zdecydowanie więcej, jedzenie monotonne, słaby wybór jedzenia, w restauracjach barak karty win, alkohole w barze na niskim poziomie w mini barku brak alkoholi, bar w basenie nieczynny.(środek października ) show nocne na słabym poziomie, nagłośnienie dramat. atrakcje w ciągu dnia i wieczorem…. bez komentarza. wi-fi w hotelu wymaga poprawek. Za to na pewno na duży plus, obsługa w hotelu, bardzo mili i sympatyczni ludzie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Korzystaliśmy z mężem wcześniej z Hoteli RIU i niestety nie można porównać standardu tego hotelu do pozostałych hoteli RIU w europejskich krajach. Plusy: Bardzo duży wybóry potraw i smaczne jedzenie, personel restauracji pracuje bardzo szybko i zawsze znajdzie się wolny stolik, teren hotelu zadbany i dużo zieleni, obsługa w recepcji jest bardzo sympatyczna, hotel jest położony w spokojnej i bezpiecznej okolicy. Minusy: w ciągu naszego całego pobytu musieliśmy walczyć i naprawiać uszczelki które pozostały po poprzednych gościach i pokój nie był absolutnie przygotowany aby przyjąc nowych gości: wyłamana klamka drzwi (nie mogliśmy opuścić pokoju ponieważ zakmnięcie drzwi było niemożliwe). Klimatyzacja nie działa i nie było ciepłej wody. Najgorsze było jednak, iż musieliśmy spać w brudnej pościeli z włosami i krwią. Po zgłoszeniu tego faktu do recepcji oraz do rezydentki, w 3. dzień pobytu Pani sprzątacjąca założyła pościel na lewą stronę, aby plamy nie były widoczne. Wykupiliśmy ALL-inclusive jednak woda nie została dostarczona do naszego pokoju. Pomimo przedstawienia firmie Rainbow dowody zdjecia oraz zgłoszone uszczelki w RIU app, nasza reklamacja nie została uznana. Dodatkowo- opłacone miejsca obok siebie w samolocie zostały bez naszej zgody zmienione.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z wyższej półki,baseny rewelacyjne,widok z tarasów przepiękny,obsługa bardzo miła i pomocna Ale!!! najistotniejsza rzecz to pokój; duży,przestronny z ładnym widokiem z balkonu do momentu aż się pojawi największy problem tego hotelu Karaluchy. Podczas pobytu byłem zakwaterowany w dwóch różnych strefach hotelu i niestety w oby dwóch pokojach zdarzyło mi się rozdeptać KARALUCHY. Najgorsze jest to że nikt nie widzi w tym problemu.Odpowiedź Rezydentki na moje zapytanie co ustaliła w tej sprawie była szokującą cytuję;”W Maroko występuje karaluchy i jest jej bardzo przykro „