Opinie o Concorde Moreen Beach Resort & Spa Marsa Alam

5.1/6 (75 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.1/6
75 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    przeciętny hotel

    hotel jakich wiele w Egipcie. obsługa na poziomie średnim. ładna rafa przy pomoście chodź widziałem już leprze przy hotelach

    Stefan - 21.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Concorde-‚luty 2024

    Okolica spokojna, hotel nie spełnia standardów 5*, maksymalna ocena to 3,5. Przemiła obsługa. W pokoju codziennie woda w butelce.

    MONIKA, DABROWA GORNICZA - 19.02.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Gorącooo....

    Egipt w czerwcu nie był najlepszym pomysłem - temp. 39-42 stopnie. Wypoczeliśmy, ale upał był mocno odczuwalny. Hotel na 5* nie zasługuje, głównie ze względu na słabe wyżywienie.

    B. - 21.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Concorde

    Opinia szczera bez kadzenia i cukrowania,trochę chaotyczna bo pisana ot tak..na żywo..to co przypomniało się w danej chwili ....5*to chyba miał ten hotel dawniej.Teraz to3.5* Widać że obiekt lata świetności ma za sobą. Jedyne co ratuje go to rafa o ile nie ma fal bo jak fale zmącą wodę to wygląda to słabo.. Przy przejżystej wodzie widoki podwodnego świata naprawdę robią wrażenie! Co do hotelu .: Animatorzy głośno nawołujący na ich zajęcia! Dosłownie robią tubę z dłoni i nawołują.Czy w 5* hotelu to przystoi?? Raczej nie! ,,STRECZING,,! Nagabywanie ludzi by przyszli do basenu na gimnastykę pomimo że są oni na plaży...Gdybyśmy chcieli spędzić urlop przy basenie i ćwiczyć to byśmy tam cumowali...Jednak lubimy ciszę i szum fal...Teraz kwestia recepcji i ich działania systemu czy też ogarnięcia zameldowań-wymeldowań..Przez 2 tyg.3 razy zablokowano nam kartę otwierającą pokój!Dziwnym trafem blokada pokrywała się z godzinami blokad kart innych ludzi wylatujących tego dnia..Czyli nie wiedzieli że my nadal jesteśmy gośćmi..Po zgłoszeniu problemu żadnego przepraszam ... wręcz kopiący uśmieszek...Słabe to.... Jedyny z recepcji Ahmed o ile dobrze pamiętam imię, umiejący pełnić swą rolę godnie i odpowiedzialnie.Po przylocie czekaliśmy 45min.na pokój. Byli zdziwieni że przylecieliśmy! Raczej niedopuszczalne w 5*hotelu.. Woda gazowana kombinowana z tą z kranu. Normalnie czuć chlor czasem... Nie pić,problemy jelitowe gwarantowane! Skoro już jesteśmy przy tym temacie.. na cały obiekt 2 toalety...jedna przy basenie...druga ok 200m.od niej w okolicach recepcji.. Temat biegunki po ichciejszej wodzie zapewne znany..mimo to brak leku w Antinal..w hotelowej przychodni... Mało tego chcąc kupić nawet uważam w recepcji...Też nie mają...Przecież temat jest im znany i recepcja to pierwsze miejsce gdzie zgłaszamy różne sprawy. Pozostaje więc rezydent...Niestety całodzienne próby dodzwonienia się z recepcji do rezydentki nie odnosiły skutku Dopiero wieczorem udało się.. Na stołówce pyłgajace żarówki we wnękach,nikogo nie rażące jak widać... Stan zabudów z tymi wnękami...Też już woła o remont...Cokoły przy podłodze uświniane farbą .. Przecież doczyszczenie farby po nieudolnym malowaniu to nie operacja na otwartym sercu....do tego wystarczy szmata i woda!. Fugi w łazienkach hamsko retuszowane białą farbą. Czy manager obiektu nie zna takiego czegoś jak wyskrobanie starych fug i położenie nowych? Farba pokruszyła się przy krawędziach i wygląda to dziadosko! Ogród ładny,jedzenie-nikt nie umrze z głodu.Obsługa miła ale chyba zbyt spoufalająca się.(Nie wszyscy,część zna etykietę i pasowała by do 5*obiektu,część natomiast do podrzędnego baru..) Skoro już piszę o obsłudze -fajny kucharz który naprawdę umiał by się odnaleźć w prawdziwie 5* hotelu.. Temat mini barku w pokoju..W naszym przypadku po późnym powrocie z wycieczki do Luksoru co opiszę za chwilę ,czekały na nas kanapki w pokoju na stoliku. To bardzo miłe. Wielki PLUS Przy kanapkach na stoliku w pokoju leżały także drobne pakowane przekąski chipsy wafelek jakieś mieszanka pistacji,orzeszków.. Pomyśleliśmy że to też bardzo miłe...Jednak przed zablokowaniem nam karty otwierającej pokój na mini barku leżał rachunek...Zapłata za owe przekąski....Chwała Bogu że pomylili się z wymeldowaniem i dla tego wystawili rachunek za mini barek...bo w przeciwnym razie nikt by nie wiedział że te przekąski są extra płatne! Żadnej informacji o odpłatności a gdy zajmowaliśmy pokój barek był pusty i listy też nie było.Dopiero po interwancji w recepcji przekąski kładzione były na mini barku nie na biurku i dołączono cennik.Zakładając że dzienny koszt przekąsek 10$ (tyle kosztował wafelek,mini chipsy i orzeszki) nikt nie poinformował by że to dodatkowo płatne a przekąski pozostawiane by były ot tak na stole w pokoju a nie w mini barku...Korzystamy z tego bo uznajemy to za miły dodatek do pobytu..Wymeldowanie..I tu Szok..za 10 dni Opłata 100$...Wydaliśmy pieniądze.. zostało nam kilka dolców..nie mamy karty płatniczej...I co wtedy ???? Obiecałem napisać też o wycieczce organizowanej przez biuro znajdujące się w lobby hotelowym. Cena do przeżycia-rynkowa.Zapewnienia że podróż do Luksoru potrwa 5 godzin..Dokładnie trwała 7h.20min. bo jechaliśmy zamiast mini vanem to mini autobusem notabene wyprzedzanym nie raz przez duże autobusy....Polsko języczny przewodnik bardzo fajny.Wycieczka udana ale czas przejazdów...o...Tu lipa! Przeprosiny Pana z lobby i w ramach rekompensaty mieliśmy otrzymać darmowy przejazd doPortu Ghalub i z powrotem ...Niestety na obietnicach skończyło się.Mieluśmy być dołączeni do grupy w mini vanie..Grupa nie uzbierała się przez 3 dni...a my zostaliśmy na lodzie bez zakupów w Porcie.... Podsumowując-hotel hyli się ku dnu..Zarządzający nie widzą lub nie chcą widzieć oznak dyskwalifikujących ten obiekt do 5*..... Szkoda bo obiekt ma wspaniałą rafę i mógłby przyciągnąć fajną klientelę ...a tak klienci chcący być w naprawdę 5* hotelu nie przylecą bo ten obiekt nie zasługuje na 5* i ludzie będą to pisać.Chyba najprostrzym sposobem będzie zejście z ceny...i wtedy pojawią się ludzie niekoniecznie o wysokiej kulturze...W połączeniu z alkoholem...Może być to ciekawe....Zaznaczę że to nie pierwszy nasz raz w Egipcie.. a czwarty...i za nami podróże w dalsze zakątki świata.

    Justyna - 21.08.2021

    10/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem