5.2/6 (383 opinie)
Kategoria lokalna 4.5
4.0/6
pobyt w terminie 12-19.12.2017.. podróż z międzylądowaniem w Katowicach.. przykra to sprawa.. miłym akcentem było otrzymanie obiadku w samolocie w obie strony (linie AirCairo).. samolot jak samolot.. obsługa sympatyczna.. profesjonalne lądowanie.. autokar transferowy do i z lotniska koszmarny.. dobrze, że to nie objazdówka bo starszego i bardziej zniszczonego w taborze chyba już nie ma..
4.0/6
Hotel jak hotel, standard egipski. Pokoje czyste i codziennie sprzątane, woda butelkowana uzupełniana codziennie. Basen dosyć fajny, z barem . Nie trzeba wychodzić z wody. Jedzenie, według mnie, to najsłabszy punkt tego hotelu. Śniadania codziennie takie same, obiady średniej jakości, kolacje także nie powalały. Rzekłbym, że jedzenie bardzo stołówkowe. Lody i przekąski w barze Panorama, który jest oddalony "kawałek" od basenu głównego i serca tego hotelu. Pracownicy za to próbowali nadrabiać to uśmiechem, życzliwością, choć nie wszyscy - ale tak jest wszędzie. Po napiwki nikt specjalnie ręki nie wystawiał. Irytujący byli jedyni ludzie próbujący sprzedać nam wycieczki dodatkowe w obrębie basenu. Rafa znajduje się obok hotelu i baru Panorama, gdzie jest plaża piaszczysta . Ale czy powalająca ? Raczej nie, choć widzieliśmy tam zarówno żółwie jak i płaszczki. No i rybki. Ale rafa już nie jest taka kolorowa. Ogólnie jest co robić, można się pobawić w animacje na basenie, codziennie wieczorami w barze Panorama był jakiś występ. Jest rafa więc snurkowanie też jest możliwe. Drinki są wakacyjne, jak w każdym innym hotelu wakacyjnym. Jest to hotel bez aquaparku, więc dzieci praktycznie nie ma. Może dla kogoś to być atutem. Ogólnie pobyt całkiem udany.
3.5/6
Po przylocie i dojeździe do hotelu, skromna kolacja ok. 4 rano. Zakwaterowanie w starej części hotelu. Nawet napiwek nie pomógł. Wszędzie bardzo daleko. Pokój swoją świetność miał już bardzo dawno temu.... Lodówka prawie niechłodząca. Panu pokojowemu zdarzało się "zapominać" zostawiać wodę butelkowaną. Personel na recepcji pomocny, W restauracji, byli bo musieli. Nie oczekiwali napiwków jak wszędzie w Egipcie. A jak się dało, to wrzucali do wspólnej skrzyneczki. Tak w restauracjach, jak i w barach. Jedzenie bardzo dobre. Kawa i napoje już gorzej. Drinki bardzo dobre i w szklankach. Lodu też nie żałowali. Słaba informacja odnośnie wieczorów i animacji. Wszyscy siedzieli przy recepcji obok restauracji, a mało kto wiedział,że są wieczorki z muzyką na żywo w barze Panorama. Pan śpiewał od 20 dla 2 osób. A o 23 kończył nawet jak było kilka osób. Sprzęt działał słabo. Karaoke trwało 30 min a miało być 2 godziny. Plaża oddalona od hotelu. Pomost jeszcze dalej. Więc to cała wyprawa. Rafa z pomostu ładna. Basen duży i głęboki. Ok 3 metrów głębokości. A dla dzieci płytki. Ale to raczej hotel nie dla rodzin z dziećmi. Zero atrakcji. Trzeciego dnia dostałem biegunki. Cały pobyt chorowałem. Po powrocie tydzień w szpitalu. Schudłem 7 kilo. Ogólnie hotel dla osób starszych ceniących spokój i ciszę.
3.5/6
Hotel był świeżo po uruchomieniu po przerwie wywołanej COVIDem. Obsługa bardzo starająca się, ale niedoświadczona. Z początku duże problemy z jakością i różnorodnością jedzenia w kuchni. Widać też, że hotel nie jest pierwszej świeżości, chociaż pokoje w głównym budynku były chyba niedawno wyremontowane. Manager hotelu bardzo się stara i jest mocno frontem do klienta, ale walczy z dużymi przeciwnościami.