Opinie o Three Corners Equinox Beach Resort

5.2/6 (381 opinii)

Kategoria lokalna 4.5

5.2/6
381 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Wycieczka dla osób niewymagających.

    Po przylocie i dojeździe do hotelu, skromna kolacja ok. 4 rano. Zakwaterowanie w starej części hotelu. Nawet napiwek nie pomógł. Wszędzie bardzo daleko. Pokój swoją świetność miał już bardzo dawno temu.... Lodówka prawie niechłodząca. Panu pokojowemu zdarzało się "zapominać" zostawiać wodę butelkowaną. Personel na recepcji pomocny, W restauracji, byli bo musieli. Nie oczekiwali napiwków jak wszędzie w Egipcie. A jak się dało, to wrzucali do wspólnej skrzyneczki. Tak w restauracjach, jak i w barach. Jedzenie bardzo dobre. Kawa i napoje już gorzej. Drinki bardzo dobre i w szklankach. Lodu też nie żałowali. Słaba informacja odnośnie wieczorów i animacji. Wszyscy siedzieli przy recepcji obok restauracji, a mało kto wiedział,że są wieczorki z muzyką na żywo w barze Panorama. Pan śpiewał od 20 dla 2 osób. A o 23 kończył nawet jak było kilka osób. Sprzęt działał słabo. Karaoke trwało 30 min a miało być 2 godziny. Plaża oddalona od hotelu. Pomost jeszcze dalej. Więc to cała wyprawa. Rafa z pomostu ładna. Basen duży i głęboki. Ok 3 metrów głębokości. A dla dzieci płytki. Ale to raczej hotel nie dla rodzin z dziećmi. Zero atrakcji. Trzeciego dnia dostałem biegunki. Cały pobyt chorowałem. Po powrocie tydzień w szpitalu. Schudłem 7 kilo. Ogólnie hotel dla osób starszych ceniących spokój i ciszę.

    Jedrzej, Radom - 28.06.2019

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Plusy i minusy.

    Hotel był świeżo po uruchomieniu po przerwie wywołanej COVIDem. Obsługa bardzo starająca się, ale niedoświadczona. Z początku duże problemy z jakością i różnorodnością jedzenia w kuchni. Widać też, że hotel nie jest pierwszej świeżości, chociaż pokoje w głównym budynku były chyba niedawno wyremontowane. Manager hotelu bardzo się stara i jest mocno frontem do klienta, ale walczy z dużymi przeciwnościami.

    Ryszard, Poznan - 20.08.2021

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Nie było źle, ale kilka rzeczy do absolutnej poprawy

    Ogólnie ok, gdyż jechałem na tydzień do miejsca, z którego nie chciałem się ruszać: po prostu być na leżaku przy basenie, sączyć drinki w cieple i odpocząć od polskiej rzeczywistości, w której było już zimno, szaro i smutno. Ten ogólnookejowy obraz zmąciło jednak kilka rzeczy, które - moim zdaniem - nie powinny mieć miejsca w 4,5-gwiazdkowym hotelu: zaraz na początku nastąpiło spore rozczarowanie, kiedy okazało się że nie działa klucz do pokoju. Obsługa musiała wchodzić przez drzwi balkonowe, które potem nie chciały się zamykać. Poprosiliśmy o zmianę pokoju (z niechęcią, gdyż pokój był dobrze usytuowany (blisko budynku głównego, morza i basenu). Dostaliśmy znacznie dalej położony, a kłopot z otwieraniem drzwi pojawił się ponownie. Tym razem okazało się, że metalową nakładkę trzeba podciągać do góry, by móc spokojnie wkładać klucz (oczywiście sam na to wpadłem, bom Polak rodem z PRL-u, który nauczył się kombinowania jak w żadnym innym ustroju. Strach pomyśleć, co przeżywają obywatele z Europy Zach. nie przywykli do takich rzeczy). Poza tym w restauracji głównej kelnerzy nie wysilają się z serwisem, a szczytem było już ich zdziwienie, kiedy poprosiłem o zmianę totalnie zasyfionego obrusa przy stoliku (tym dziwniejsze, że obrusy często zmieniano i ogólnie restauracja była bardzo czysta. Może miałem pecha, to też możliwe). W środku pobytu przetoczyła się nad hotelem gwałtowna burza, o której musiano w hotelu wiedzieć wcześniej (my wiedzieliśmy - wystarczyło zajrzeć do prognozy pogody w tv). Mimo to, spustoszenie po burzy było w budynku głównym ogromne, a obsługa zupełnie nieprzygotowana do jakichkolwiek akcji zapobiegawczych. W kilku miejscach z sufitu lała się woda (w kawiarni hotelowej odpadło kilka metrów kw. sufitu). Osobną sprawą jest internet. Po prostu tragiczny. Przez dwa pierwsze dni jeszcze było po japońsku czyli jako-tako. Potem to już był tylko z nazwy w Państwa katalogach. Nawet pójście do recepcji, by być blisko rutera nic nie dawało. To są spore minusy jak na obiekt 4,5-gwiazdkowy nadany przez Państwa w opisie. SZCZEGÓLNIE, JEŚLI MY WYBRALIŚMY TEN HOTEL PRZEDE WSZYSTKIM ZE WZGLĘDU NA DOSTĘPNY INTERNET I DOSKONAŁE REKOMENDACJE W TRIP ADVISORZE. Moim zdaniem to nieporozumienie i radziłbym zweryfikowanie owej ilości gwiazdek. Na plus: teren hotelu zadbany, baseny bardzo ładne. Drinki standard czyli jak w typowym hotelu wakacyjnym (nie wiem, ile musiałbym wypić, by poczuć w nich alkohol). Sam hotel jest więc bardzo ładny, ale położony na totalnym pustkowiu - warto o tym wiedzieć, szczególnie jeśli ma się ochotę na spacery poza hotelem. Krajobraz dookoła księżycowy.

    Rafał, Kraków - 03.12.2015

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    hotel poniżej oczekiwań

    Własnie wróciłam z tego hotelu, okazał się ponżej moich oczekiwań.Niestety, Polacy otrzymują najgorsze pokoje w bardzo zniszczonym budynku nr 2, wymagającym gruntowego remontu, najbardzej odległego od podgrzewanego basenu i plaży. Meble zniszczone, sanitariaty w złym stanie, zardzewiałe, wanna brudna, okna brudne, podłogi obskurne z latającymi "kotami" po kątach, balkon nie sprzątany. Sprzątanie pokoju polegało na wyrzuceniu śmieci i pozostawieniu butelek z wodą. Korytarze z odpadającymi ze ścian płatami farby, które leżały przez cały tydzień i tylko wiatr zamiatał je z kąta w kąt. Restauracja bardzo ładna i czyściutka, jednak jedzenie bardzo przeciętne i monotonne.. Plaża z łagodnym zejściem do morza, jednak piasku niewiele, trochę na brzegu. Przeważa żwir i kamienie. Pomost usytuowany daleko od plaży i i przez jego znaczną część niezabezpieczony żadnymi barkierkami czy linami, po prostu dechy i nic więcej. Na terenie hotelu dużo zieleni i kolorowych kwiatów, jednak alejki kamienieste, z rudym, sproszkowanym żwirem co przy dużych wiatrach stanowi problem. Dużo kamienistych schodów i schodków, bez barkierek, niebezpiecznych dla osób starszych i dzieci.

    Elżbieta - 20.02.2018  | Termin pobytu: luty 2018

    19/31 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem