5.5/6 (357 opinii)
4.5/6
Sam wyjazd super. Lot dreamlinerem to strzał w dziesiątkę dla rainbow. Wygodnie, bez przesiadek. Niestety czarter słaby jeżeli chodzi jedzenie, napoje podczas lotu widać, że po najtańszej linii. Transfer z lotniska do hotelu dramat trzeba było czekać ponad godzinę zanim się ludzie po znajdowali i trafili do jednego z 2 autokarów. Check in w hotelu kolejny dramat trwało to następne godziny bo przecież dwie panie a cały autobus ludzi. Ale hotel świetny polecam praktycznie miasteczko hotelowe.
4.5/6
Na plus, bardzo różnorodne i smaczne jedzenie, przez 7 dni ciężko było spróbować wszystkiego bo duża część dań była zupełnie inna każdego dnia. Bardzo miła obsługa. Super położenie w połowie drogi pomiędzy Playa del Carmen i Tulum idealne do wyjazdów nurkowych i zwiedzania stanowisk archeologicznych. Z minusów, w pokoju było trochę usterek, na szczęście po zgłoszeniu większość z nich udało się naprawić. Klima niestety nie pracował jak trzeba do końca pobytu albo chłodziła do 16 albo nie pracowała wcale :) .
4.5/6
Hotel ciekawy Wszędzie blisko jak się pozna lepiej hotel. Obsługa w barze w basenie dla Polaków nie uprzejma ale jedynie tam .(mimo iż dawaliśmy dolary) Jedzenie bardzo dobre,z tematycznych polecam kuchnie japońska .Przy wejściu do wody z plaży dużo kamieni wiec warto mieć ze sobą buty do wody.Ogólnie hotel polecam.
4.5/6
Po ponad 12 godzinnym locie, dotarciu do hotelu zameldowaniu, otrzymaniu karty do drzwi udaliśmy się do pokoju. Niestety drzwi nie można było otworzyć ponieważ karta nie działała. Spacer do recepcji, ponowne otrzymanie karty i udało się jesteśmy w pokoju. No i tu się zaczyna: • Chcemy schować paszporty i pieniądze do sejfu w pokoju – sejf nie działa • Po kąpieli chcemy wysuszyć włosy – suszarka nie działa • Próbujemy zrobić kawę – ekspres zaparzacz w pokoju – nie działa • Włączam telewizor – nie działa • W lodówce w pokoju wszystkie napoje ciepłe – lodówka nie działa Wszystkie awarie zgłosiłem do recepcji i nic. Dopiero po 3 dniach jak zażądałem rozmowy z przełożonymi, wtedy się zaczęło. Przez 3 godziny wszystko naprawiali. Sprzęt wymieniono lub naprawiono ale lodówka niestety przez 2 tygodnie była niesprawna. Przez 3 dni …brak sprawnego wyposażenia, nerwy, stres …czy po to się leci na wakacje za tak duże pieniądze ??? Z nami leciały 3 inne pary i nikt z nich nie miał takich problemów.