Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt koniec listopada 2021. Program wycieczki średni. Wyspa ma inne miejsca do pokazania . Pani pilot rezydent Aleksandra bardzo niski poziom wiedzy. Mało pomocna . Mało informacji . Jeździmy z biurem od lat . W 2021 roku był to nasz 3 wyjazd . Na szczęście po raz pierwszy trafiliśmy na taką pilotkę . Hotel świetny. Miła obsługa. Czysto.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wstępie wycieczki pilotka zainkasowała o 16 euro od osoby więcej niż było w umowie opłaty obligatoryjnej. Na protesty turystów iż nikt nie został powiadomiony przez biuro o zmianie opłaty, stwierdziła ,iż w umowie jest określenie " około ' i ona ma prawo opłatę podwyższyć. Ciekawe tylko, że to około to aż 16 euro!!Ogólnie pilotka bardzo sympatyczna ,aczkolwiek wiedzę na temat wyspy miała ograniczoną do wiadomości encyklopedycznych. , które przed wyjazdem każdy mógł sam przeczytać .Brakowało wiadomości na temat prawdziwego życia mieszkańców ich problemów i radości . A po to podróżuję z biurem podróży a nie indywidualnie ,ażeby takich informacji mi dostarczono .Ponieważ dużo podróżuję i z przykrością muszę stwierdzić ,że Rainbow ma coraz gorszych pilotów. A na tej wycieczce nie mieliśmy żadnego pilota lokalnego , chociaż za niego zapłaciliśmy. Program wycieczki był bardzo ubogi .Nocowaliśmy w hotelu Ocean V - hotel pięknie położony , czysty, obsługa przemiła ,posiłki bardzo smaczne ,kelnerzy profesjonalni - ale cóż smród z łazienki był potworny .Kierownictwo hotelu próbowało coś z tym zrobić ale niestety bezskutecznie. Wszyscy turyści skarżyli się na paskudny zapach z łazienek ale nikt nie potrafił tego ogarnąć .Nasz hotel leżał na północy wyspy , więc codziennie byliśmy zmuszeni godzinę czasu zbierać turystów z innych hoteli oraz godzinę póżniej wracać do hotelu. Nie było to komfortowe i nietypowe dla wycieczek objazdowych .Generalnie Mauritius bardzo mnie rozczarował. Nie jest to wyspa z ciekawymi miejscami do zwiedzania. Ogrody zoologiczne mamy również w Polsce z ciekawymi zwierzętami. A co było piękne? Przede wszystkim ocean jego kolor -godzinami z przyjemnością można było pływać -woda była bardzo spokojna .Moim zdaniem plaże nie były rajskie -wąskie zalesione fajne dla lokalsów.Z wakacji najczęściej wspominam widok na ocean z pokoju- jego nie można zapomnieć!
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chcieliśmy mieć podróż poślubną idealną dlatego długo szukaliśmy destynacji i budżet mieliśmy raczej spory. W pełni uwierzyliśmy Pani z Rainbow Arkadia Warszawa (która najlepiej orientuje się w oferowanych przez Biuro wycieczkach), że Mauritius będzie najlepszą opcją w tym terminie (02.09.-18.09.) z gwarancją pogody (przez to zresztą odrzuciliśmy Malediwy bo to sezon deszczowy). Jakże byliśmy zaskoczeni kiedy na miejscu bywały dni zimniejsze niż aktualnie w Polsce i deszczowe.. Pani rezydent Ola na miejscu zdradziła nam, że to nie jest to wysoki sezon i woda w oceanie nie będzie tak ciepła jak w przypadku miesięcy listopad - luty. Czy poczuliśmy się oszukani? Poniekąd tak, bo śmiało mogliśmy wybrać coś innego, zwłaszcza, że nic nas nie ograniczało. Na szczęście byliśmy bardzo zadowoleni z hotelu (Maritim Resort SPA - bardzo polecamy) i poznaliśmy świetnych ludzi z wycieczki. Ponadto sam Mauritius jest bogaty przyrodniczo i po prostu piękny. Same wycieczki natomiast były mało spektakularne i Pani Rezydent doradziła nam nienajlepszy katamaran po stronie zachodniej - powieliliśmy atrakcje widziane wcześniej, mogliśmy wybrać północny, bo od poznanych ludzi słyszeliśmy lepsze opinie. Same katamarany lepiej samemu zorganizować - taniej i lepsza jakość. Transfery i punktualność - bez zarzutu!:) Lot - tutaj mamy zastrzeżenia. Chcieliśmy zrobić upgrade lotu i wydzwaniałam do trzech różnych osób z Rainbow aby na koniec się dowiedzieć, że jest to niemozliwe. Było możliwe jak dowiedzieliśmy się od innych uczestników wycieczki, którzy trafili na bardziej kooperatywnych pracowników Rainbow (chyba z Poznania), którzy nawet dla nich zrobili check-in aby mogli siedziec obok siebie. Było to szczególnie istotne, gdy w grę wchodziła 15h podróż. Gdy o to samo poprosiliśmy na wylocie z Mauritiusa, Pani z Warszawy Arkadia dwukrotnie nam odmówiła i poleciła aby zrobić to samemu - tyle, że przy grupowej rezerwacji jest to niemożliwe z telefonu lub aplikacji Emirates. Na szczęście pracownicy hotelu Maritim udostępnili nam komputer, aby to zrobić.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ocena byłaby wyższa gdyby nie hotel i nieporozumienia z pilotem bo przez to nie były to "Rajskie wakacje" na których miałam nadzieję miło odpocząć i ciekawie spędzić czas.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zupełnie nie trafiony hotel na wypoczynek ze względu na lokalizację przy przelotowej, ruchliwej ulicy z przystankiem autobusowym obok.Ani widoki ani super załoga czy ładne pokoje itd nie zrekompensują braku normalnego snu i wypoczynku chyba, że ktoś lubi hałas i zgiełk przez całą dobę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w dwóch hotelach z wyboru biura w czasie pobytu w pażdzierniku . Pierwszy hotel Ocean V b.dobry hotel piękne czyste pokoje dobre jedzenie. Położenie hotelu blisko ulicy ale w nocy cisza na ulicach. plaza mala ale czysta . Drugi hotel Le Grand Bleu nedza to mało. Hotel składa się z nowych i starych budynków do remontu . Brud, grzyb .Na zdjęciu biuro prezentuje nową część ale my nie korzystamy z tych pokoji. Kelner choć sympatyczny ma grzybice wszystkich paznokci. My bylismy tzw. objeżdzie ale zwiedzanie wodospadów po drugiej stronie wielkiej kotliny to nieporozumienie. Jak kupisz wycieczkę od Miejscowych to podjedziesz pod wodospad.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pani "rezydent" Anna całkowicie zepsuła nam czas na Mauritiusie przeznaczony na zwiedzanie. W ogóle nie nadaje się na rezydenta/przewodnika (niewiele wiedziała, często się powtarzała, nie znała aktualnych cen produktów). Mimo zapisów umownych ani razu nie była na dyżurze w hotelu a jedynie pod telefonem lub Whatsapp. Prawie codzienne spóźniała się o ok. 20 minut, spacer po stolicy to w jej wykonaniu przejazd autobusem, wizyta na półwyspie Le Morne to tak naprawdę zatrzymanie się na punkcie oddalonym o ponad 12 km! W dodatku okłamała nas, że pod samą górę czy na plażę Le Morne nie da się dojechać (byliśmy tam później we własnym zakresie). Podobnie było w parku Casela, gdzie najpierw mówiła, że nie ma tam ptaków, później, że nie są w cenie biletu (w internecie wprost jest napisane, że są). Pani Anna nie raczyła nawet zostawić nam żadnej informacji o godzinie wyjazdu na lotnisko (wykupiliśmy opcję 7+7). Dowiadywaliśmy się tego we własnym zakresie. Bardzo irytujące było też to, że po drodze zbieraliśmy ludzi z kilku hoteli, w tym dojezdnych ze wschodu wyspy, więc codziennie traciliśmy ok. 1 godzinę nim zaczynaliśmy cokolwiek zwiedzać. W wykonaniu Rainbow Mauritius tylko na wypoczynek, resztę lepiej zwiedzić we własnym zakresie lub kupić tylko pojedyncze wycieczki (o możliwości wykupienia pojedynczych wycieczek biuro też nas nie poinformowało).
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chętnych na tę opcję wypoczynku i objazdu na Mauritisie uprzedam, że składna propozycja przez Biuro o możliwości wyboru przez klienta dowolnego hotelu to nieporozumienie i wpuszczanie klienta " w maliny".. To wręcz wprowadzanie człowieka w błąd. Chyba , że ktoś lubi spędzać czas w autokarze i czekać na jego "zapełnienie".. Codzienne przejazdy od hotelu do hotelu by zabrac lub wysadzić kogos to zjawisko z jakim spotkałem się po raz pirwszy i nie mający logicznego uzasadnienia. Jak by nie mogła cała grupa mieszkac w jednym (max. dwoch hotelach)?. Za takie pieniądze lepiej godzinę dłużej pospać lub posiedzieć nad brzegiem oceanu niż spędzać ją w autokarz. Nigdy w życiu nie zdecydowalbym się na ten wyjazd gdybym zosatał jasno o tym poinformowany. Wojtek P.