3.9/6 (6 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
Hotel świetnie położony, piękna okolica . Co do samego hotelu to trochę inny niż w opisie Rainbow ,zdjęcie przedstawia inną część Palmasera dla lepszych gości niż Polacy . Miałem kłopot z All inclusive gdyż w hotelowym rejestrze go nie posiadałem pomimo opłacenia, sprawa wyjaśniła się po jednej dobie a do tego czasu w barach musiałem płacić. Rezydentkę widziałem dwa razy - tuż po przylocie na lotnisku i tuż przed odlotem a zatem trzeba zakwaterować się samemu potrzeba znać język obcy ( angielski, niemiecki lub włoski ). Pokój czysty i wygodny. Obsługa hotelu bardzo uprzejma a w restauracji pracowały dwie polki . Z basenu można korzystać wyłącznie w czepku !!!. Co do All inclusive to obejmował tylko napoje w plastikowych kubkach w barze przy basenie - napoje w butelkach ( w tym woda ) przekąski i lody dodatkowo płatne a w barze przy tarasie widokowym wszystko płatne a ceny astronomiczne. Z pobliskiego portu Cala Gonone można wykupić wspaniały rejs po zatoce statkiem lub pontonem (polecam ponton). Plaża nie jest piaszczysta tylko drobny żwir ale za to morze wspaniałe.
2.0/6
Jestem bardzo rozczarowana obsługą po przylocie na Sardynię. Najpierw po przylocie siedzieliśmy na lotnisku 4h w oczekiwaniu na transport do hotelu. Rezydent Pan Tomasz Ratajewski rozdał pakiety powitalne zawierające informacje o hotelu, a następnie zniknął i był niedostępny przez cały pobyt, ewentualnie rzadko odbierał telefony, ale i tak nie udzielał informacji na zadawane pytania. Jego radą było że turysta powinien radzić sobie samemu i np. zwiedzać wyspę taksówką samemu, oczywiście na koszt własny. Przez cały pobyt nie było możliwości uczestnictwa we wcześniej proponowanych wycieczkach fakultatywnych zawartych w ofercie Biura Rainbow. Jedzenie w hotelu pozostawia wiele do życzenia. Owoce i warzywa z gorszego sortu, twarde i niedojrzałe, pieczywo tylko białe, w ostatnich dniach pobytu brakowało jogurtu i masła. Nie polecam tej wycieczki!!!