Opinie o Club Esse Palmasera Resort

3.9/6 (6 opinii)

Kategoria lokalna 4

3.9/6
6 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
2.7
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    raczej polecam

    Hotel świetnie położony, piękna okolica . Co do samego hotelu to trochę inny niż w opisie Rainbow ,zdjęcie przedstawia inną część Palmasera dla lepszych gości niż Polacy . Miałem kłopot z All inclusive gdyż w hotelowym rejestrze go nie posiadałem pomimo opłacenia, sprawa wyjaśniła się po jednej dobie a do tego czasu w barach musiałem płacić. Rezydentkę widziałem dwa razy - tuż po przylocie na lotnisku i tuż przed odlotem a zatem trzeba zakwaterować się samemu potrzeba znać język obcy ( angielski, niemiecki lub włoski ). Pokój czysty i wygodny. Obsługa hotelu bardzo uprzejma a w restauracji pracowały dwie polki . Z basenu można korzystać wyłącznie w czepku !!!. Co do All inclusive to obejmował tylko napoje w plastikowych kubkach w barze przy basenie - napoje w butelkach ( w tym woda ) przekąski i lody dodatkowo płatne a w barze przy tarasie widokowym wszystko płatne a ceny astronomiczne. Z pobliskiego portu Cala Gonone można wykupić wspaniały rejs po zatoce statkiem lub pontonem (polecam ponton). Plaża nie jest piaszczysta tylko drobny żwir ale za to morze wspaniałe.

    Andrzej - 03.10.2022

    20/20 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Najgorsza wycieczka na jakiej byłam

    Jestem bardzo rozczarowana obsługą po przylocie na Sardynię. Najpierw po przylocie siedzieliśmy na lotnisku 4h w oczekiwaniu na transport do hotelu. Rezydent Pan Tomasz Ratajewski rozdał pakiety powitalne zawierające informacje o hotelu, a następnie zniknął i był niedostępny przez cały pobyt, ewentualnie rzadko odbierał telefony, ale i tak nie udzielał informacji na zadawane pytania. Jego radą było że turysta powinien radzić sobie samemu i np. zwiedzać wyspę taksówką samemu, oczywiście na koszt własny. Przez cały pobyt nie było możliwości uczestnictwa we wcześniej proponowanych wycieczkach fakultatywnych zawartych w ofercie Biura Rainbow. Jedzenie w hotelu pozostawia wiele do życzenia. Owoce i warzywa z gorszego sortu, twarde i niedojrzałe, pieczywo tylko białe, w ostatnich dniach pobytu brakowało jogurtu i masła. Nie polecam tej wycieczki!!!

    Gizella, Warszawa - 06.10.2021

    60/74 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem