Opinie o Sycylia i Malta

5.0/6
(281 opinii)
Intensywność programu
4.7
Pilot
5.2
Program wycieczki
5.2
Transport
5.0
Wyżywienie
4.1
Zakwaterowanie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    109

    Sycylia i Malta

    Zuzanna , Katowice 24.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Piękno Sycylii i Malty są jedynym plusem tej wycieczki. Opóźnione loty w obie strony z przyczyn ,,technicznych” - najlichszy czeski przewoźnik. Nestępnie stare, niesprawne autokary z nieserwisowaną klimatyzacją na upalnej wyspie są wizytówką braku staranności Rainbow. Apetyt na kasę klienta objawił się w pełnej krasie ubogim programem, z nastawieniem na obejrzenie maksymalnej liczby obiektów sakralnych, do których jest darmowy wstęp. W Pompejach Rainbow nie zechciał pomyśleć o zaproponowaniu zwiedzenia katakumb, które są opisywane w każdym kieszonkowym przewodniku. Posiłków lepiej nie kupować, bo codziennie jest to samo. Śniadanie: pieczywo z dżemem i kawą. Czasem po plasterku wędliny i sera. Obiadokolacja: Makaron, sałata z octem i sztuka twardego mięsa. Pilot najgorszy z jakim dotychczas zetknęłam się na wyjeździe. Sfrustrowany facet, który owszem, dbał regularnie o koloryzowanie i strzyżenie swoich włosów, ale grupę traktował jak znudzony nauczyciel niechcianych uczniów. Nie znał włoskiego (sic!) Nie można było z niczym do niego się zwrócić, bo najzwyczajniej nie chciał się angażować w zorganizowanie czegokolwiek. Nie polecam tego wyjazdu i wciąż się zastanawiam jakim prawem organizator pobiera pakiet obowiązkowy w setkach euro, skoro wstępu do kościołów są za darmo, a wycieczka fakultatywna na Maltę musiała być przez nas wykupiona. Wjazd na Etnę też odbył się na koszt uczestników i bez pilota. Żenada.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Sycylia i Malta świetnie, ale...

    Ewa, Kraków 18.09.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Sam pomysł wyprawy na Sycylię i Maltę bardzo polecam, głównie ze względu na niezwykle ciekawą historię tych wysp. Ale to wymaga dobrego przewodnika, który potrafiłby to przybliżyć. I tu niestety tym razem Rainbow niezbyt dopisał...

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    57

    Brak Malty

    JAROSŁAW, Bydgoszcz 05.10.2021

    Miała być wycieczka na Sycylię i Maltę. Na miejscu okazało się, że na Maltę nie dojedziemy... w zamian udaliśmy się na Wyspy Liparyjskie.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    166

    Nie polecam

    Michał 10.02.2019

    Wyjazd objazdowy tragiczny. Hotele najczęściej na końcu świata, wszędzie daleko. Brud, smród i ubóstwo w pokojach. Po przyjeździe do pierwszego hotelu przywitał nas pan, który powiedział, że gorszego hotelu i wyjazdy nigdy nie miał. Oczywiście czekał przed hotelem ponieważ jego lot był opóźniony. Śniadania w hotelach... w Polskich szpitalach lepiej karmią. Wydzielone po jednej bułce (lub kromce chleba), rogalik, konfitura, plasterku mikro sera i mielonki. Czasami były pomidorki, jednak po 5 minutach od godziny startu śniadań zazwyczaj już nic nie było. Kawa na śniadaniach przelewana z plastikowych butelek (!) do dzbanków a następnie zalewana wrzątkiem. Tłumaczenie Rainbow, że Włosi tak jedzą to bzdura, bo pracownica jednego z hoteli powiedziała wprost, że biuro podróży zamówiło takie żenujące wyżywienie na objeździe. Poza tym na części wypoczynkowej śniadania wyglądały przyzwiocie. Oh wait, ale przecież Włosi tak jedzą... Autokary, czyli najgorszy możliwy 30-sto letni szrot, który ledwo jeździł. Klimatyzacja prawie niedziała, co pan pilot skomentował tym, że "na Sycyli jest gorąco więc w autokarze też tak musi być".... Inne narodowości spotykane w miejscach turystycznych jakoś jeździły nowszymi autobusami. Pan pilot S, pilot który nie zna lokalnego języka, człowiek generalnie z przypadku. Wielki miłośnik Włoskiej muzyki, którą raczył podróżnych w każdej wolnej chwili w autokarze. Kompletnie niewart wspomnienia, bo tak jakby go nie było. Cennik wejść do zabytków wyglądał tak u pilota 5EUR, w kasie 3EUR. Inną kwestią, którą należy poruszyć to skutecznie ukryta opłata za wejścia i wycieczkę na Maltę. Lekko licząc kilkaset euro, który należy wpłacić pilotowi na miejscu. Na stronie oferty próżno szukać informacji o obowiązkowej opłacie, płacąc za wycieczkę także nie było informacji o tym. Dopiero głęboko w warunkach uczestnictwa jest wzmianka o dodatkowej obowiązkowej opłacie. Uważam to za skandaliczne zachowanie Rainbow, który ukrywa tę istotną informację. Zwłaszcza gdy człowiek kupuję ofertę last minute przez internet powinnien mieć tego świadomość!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem