5.0/6 (278 opinii)
1.5/6
Wyjazd objazdowy tragiczny. Hotele najczęściej na końcu świata, wszędzie daleko. Brud, smród i ubóstwo w pokojach. Po przyjeździe do pierwszego hotelu przywitał nas pan, który powiedział, że gorszego hotelu i wyjazdy nigdy nie miał. Oczywiście czekał przed hotelem ponieważ jego lot był opóźniony. Śniadania w hotelach... w Polskich szpitalach lepiej karmią. Wydzielone po jednej bułce (lub kromce chleba), rogalik, konfitura, plasterku mikro sera i mielonki. Czasami były pomidorki, jednak po 5 minutach od godziny startu śniadań zazwyczaj już nic nie było. Kawa na śniadaniach przelewana z plastikowych butelek (!) do dzbanków a następnie zalewana wrzątkiem. Tłumaczenie Rainbow, że Włosi tak jedzą to bzdura, bo pracownica jednego z hoteli powiedziała wprost, że biuro podróży zamówiło takie żenujące wyżywienie na objeździe. Poza tym na części wypoczynkowej śniadania wyglądały przyzwiocie. Oh wait, ale przecież Włosi tak jedzą... Autokary, czyli najgorszy możliwy 30-sto letni szrot, który ledwo jeździł. Klimatyzacja prawie niedziała, co pan pilot skomentował tym, że "na Sycyli jest gorąco więc w autokarze też tak musi być".... Inne narodowości spotykane w miejscach turystycznych jakoś jeździły nowszymi autobusami. Pan pilot S, pilot który nie zna lokalnego języka, człowiek generalnie z przypadku. Wielki miłośnik Włoskiej muzyki, którą raczył podróżnych w każdej wolnej chwili w autokarze. Kompletnie niewart wspomnienia, bo tak jakby go nie było. Cennik wejść do zabytków wyglądał tak u pilota 5EUR, w kasie 3EUR. Inną kwestią, którą należy poruszyć to skutecznie ukryta opłata za wejścia i wycieczkę na Maltę. Lekko licząc kilkaset euro, który należy wpłacić pilotowi na miejscu. Na stronie oferty próżno szukać informacji o obowiązkowej opłacie, płacąc za wycieczkę także nie było informacji o tym. Dopiero głęboko w warunkach uczestnictwa jest wzmianka o dodatkowej obowiązkowej opłacie. Uważam to za skandaliczne zachowanie Rainbow, który ukrywa tę istotną informację. Zwłaszcza gdy człowiek kupuję ofertę last minute przez internet powinnien mieć tego świadomość!
1.5/6
Wycieczka mogłaby być zapewne sztandarowym produktem Państwa biura, ale ze względu na uwagi, które naprędce ująłem w pozycji" minusy wycieczki" okazała się dla mnie kompletną klapą