Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciekawy program. Beznadziejny Hotel: brudny, oddalony od miejsc zwiedzania, umiejscowiony pośrodku niczego, bez możliwości wyjścia poza obiekt, na dodatek przez 3 noce z pięciu w obiekcie do 2:30 odbywała się głośna zabawa taneczna uniemożliwiająca wypoczynek.; Ostatniego dnia wykwaterowano nas z pokojów o godzinie 10 i oczekiwaliśmy w holu hotelu do 13:30, grupa do Katowic do 20:30. Bez możliwości zakupu czegokolwiek do picia lub jedzenia
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sycylia i Malta super. Organizator niestety psuje to wrażenie beznadziejnym przewodnikiem, bardzo słabą bazą hotelową i 20-to letnim autokarem.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zakwaterowanie i posiłki na objeździe oceniam na trójkę.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na początek plusy: właściwie jeden, tzn. program wycieczki, ciekawy, można sporo zobaczyć i zaliczyć Sycylię. Niestety na objeździe Rainbow serwuje nam podróż starym autokarem z niewydolną klimatyzacją. To nie pierwszy turnus, który zgłasza ten problem i ciągle jest to samo. Ostatnich 5-6 rzędów w autokarze podróżuje w "komfortowych" 33-39 C. Klimatyzacja działa do połowy autobusu a w kolejnych rzędach dmucha ciepłym powietrzem, a skoro dmucha, to dla pilota było wszystko OK. Trzy dni byliśmy zwodzeni, że autokar będzie naprawiony, że będzie wymieniony na inny i było już naprawdę nerwowo. Nawet dla młodych ludzi było to bardzo męczące ponieważ zazwyczaj wyjeżdża się wcześnie rano i wraca wieczorem, a oczywiście na Sycylii w lipcu i sierpniu jest upalnie. Poza tym bardzo mało miejsca na nogi. Niestety w tym samym duchu zorganizowane są pozostałe elementy wycieczki, tanie hotele na peryferiach (dwa dni w pierwszym hotelu niestety z niedziałającą klimatyzacją), tanie jedzenie (biuro na "kontynentalne śniadanie" kontraktuje pieczywo, masło, dżem, kawę, herbatę i mleko - jeśli hotel coś da od siebie to robi to na własny koszt (zdarzyło się, że były jajka)). O ile hotele na objeździe może nie są najważniejsze i można byłoby na to przymknąć oko, to autokar już przekreśla tę wycieczkę (rozpoczęliśmy objazd 04.08.2019). Dodam na koniec, że wg. mnie karygodnie zachował się pilot, który zapytany przez jedną z podróżujących w ostatnim rzędzie osób, czy może przesiąść się do pierwszego (na miejsce walizek pilota), ten odmówił zasłaniając się "ubezpieczeniem i bezpieczeństwem".