Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
O zmianie planu wycieczki zostaliśmy poinformowani w dniu 05.08 o godz. 4:00 nad ranem (po wylądowaniu w Hurgadzie). Byliśmy już od 5h w podróży (lotnisko + lot). Dostaliśmy 1h na prysznic w hotelu, po czym zostaliśmy wsadzeni do autokaru na kolejne 9-10h z suchym prowiantem zamiast śniadania i okropnym prowiantem na lunch (to był ten obiecany przez rezydenta - "załatwiony specjalnie dla nas lunch przez Rainbow" = zimny kotlet z zimnym ryżem w styropianie), z dwoma 5-15 min.! przystankami na toaletę. Z obiecanego w ofercie dnia na aklimatyzację pozostało okropne zmęczenie i nieprzespana noc. Po dojechaniu na statek ok. godz. 15:30 znowu dostaliśmy 1h na skorzystanie z pokoju i wyruszyliśmy na wycieczkę fakultatywną do wioski. Tego samego dnia wieczorem okazało się, że kolejna wycieczka do Abu Simbel rozpocznie się już o godz. 3:00 w dniu 06.08 (budzenie 2:30) - kolejne nieprzespana noc i kolejny okropny suchy prowiant w autokarze zamiast śniadania. Kolejne dni to pobudka o 5:15 i 6:00. Na koniec zamiast podróży nocnym pociągiem z kolacją i śniadaniem z Asuanu do Kairu otrzymaliśmy kolejną pobudkę o 3:00 i suchy prowiant do zjedzenia na lotnisku przed lotem Luksor - Kair (wodę trzeba było wypić w autokarze w drodze na lotnisko, albo zapakować do bagażu nadawczego). Po kolejnej już nieprzespanej nocy czekało nas zwiedzanie Kairu. W muzeum zaledwie 2h, ale za to na naciąganie na wydatki "fabryka perfumów" poświęciliśmy ok. 2h ("specjalna cena dla Rainbow" okazała się o 5 USD wyższa od standardowej w tym samym sklepie"). Czuję się oszukany, ponieważ istniejące w umowie zapisy o ew. zmianach w planie wycieczki (odwrotna kolejność, ew. podróż samolotem) nie wskazują jasno konsekwencji i aż takich zmian w planie. W naszym przypadku były to 4 śniadania mniej i de facto brak snu min. 6h potrzebnego na regenerację organizmu kilka dni pod rząd. Będąc świadomy takiego planu nie podjąłbym decyzji o zakupie tej wycieczki, tym bardziej angażowania w nią dzieci (6 i 10 lat). Suchy prowiant jaki nam zapewniano w autobusie to: kilka suchych bułek, woda, kawałek sera i wędliny, dżemik. Za dodatkową wodę kazano płacić. Zdecydowanie nie była to jakość obiecywanego wyżywienia w postaci śniadań. O ocenie wycieczki pow. "0" decydują jedynie wrażenia zabytków i możliwość zobaczenia tego wszystkiego na własne oczy. Uważam jednak, że organizacja ze strony Rainbow poniżej oczekiwań i obiecywanej jakości.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciekawy program wycieczki, bardzo męczący przy wielkich temperaturach. Trafiliśmy na bardzo fajnych pilotów, co nam dużo opowiadali. Bardzo wczesne pobudki, ponieważ rano jest chłodniej.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
niestety jednak Rainbow nie oferuje klientom wysokiej jakości usług - dwa z trzech samolotów były opóźnione z powodu usterek technicznych, jeden w ogóle nie wyleciał i mieliśmy 13 godzin opóźnienia, komfortowy statek wcale nie był komfortowy - przez luksusowe statki tylko przechodziliśmy, żeby dostać się do naszego statku (w naszej kajucie była np. oberwana toaleta), po przylocie do Egiptu czekaliśmy głodni, brudni i niewyspani przez 4 godziny w recepcji hotelowej na pokój (hotel organizowany przez Rainbow w ramach wycieczki objazdowej), w samym hotelu panował potworny brud, jedzenia nie dało się przełknąć, a obsługa hotelowa była fatalna (hotel El Karma w Hurghadzie). sam program wycieczki był dobrze skonstruowany, bo miejsca, które widzieliśmy zapierają dech, przewodnik Zinad był cudowny. Ale spodziewałam się wyższej jakości, tymczasem czułam, że biuro oszczędza, na pewno na hotelu i przelotach… Z kolei hotel Cleopatra Luxury Resort, który już sami wybraliśmy na wypoczynek był świetny. Plusem było to, że z Asuanu do Kairu był przelot, a nie przejazd autokarem. chociaż lot miał 2-godzinne opóźnienie z powodu usterki maszyny
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jest to moja czwarta wycieczka z waszego biura. Niestety nie bylemm zachwycony.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
pilot porażka i jeszcze pił z innymi jedzenie w hotelach pozostawiało wiele do życzenia niektórzy sami wychodzili na miasta miejscowa ludność Pan Wołodyjowski miał rację z nimi można tylko ogniem i mieczem
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szanowni Państwo, chciałabym skierować swoją uwagę na brak dokładnej informacji oraz nieprofesjonalne podejście do klienta. Dzisiaj próbując uzyskać informacji o szczegółach pobytu w hotelach, płatnościach oraz wycieczkach fakultatywnych Przedstawiciel firmy nie podała żadnych szczegółów. Mam nadzieje, że Państwa firma przyjmie moje uwagi z otwartością i zrozumieniem oraz podejmie odpowiednie kroki w celu poprawy jakości świadczonych usług.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro podróży zareklaomowało nam tę podróż jako rejs po Nilu podczas gdy na statku spędziliśmy łącznie 2 pełne dni. Cała wycieczka była dziką objazdówką gdzie więcej czasu spędziliśmy w autokarze budzili nas o jakiś dzikich godzinach jak 1 lub 3 w nocy i zwiedzanie do 19, odsypianie w busie. Dodatkowo wycieczka miała być all inclusive na miejscu okazało się że nic nie było wliczone w cenę, za wszystko musieliśmy płacić jak np. wifi, napoje, jedzenie oraz często toaletę. Już nigdy nie pojadę na jakąkolwiek wycieczkę z Państwa biurem podróży i każdemu będę odradzał
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzięki Temu wyjazdowi, przestałem już wyjeżdżać z rainbow na jakiekolwiek wakacje. Jedyne szczegó korzystam to loty czarterowe. Poprzednia opinia została wykasowana.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jako uczestnicy podróżujący z Warszawy po przyjeździe do Hurghady dostalismy pokój na zaledwie jedną godzinę (od 5 rano do 6) , po czym po całonocnym locie wylądowalismy w autokarze jadącym cały dzień do Asuanu, nie mając ciepłego posiłku przez 24 godziny. Suchy prowiant był bardzo złej jakości. Pobyt na statku Esmeralda nie był all inclusive. Ostatniego dnia lot do Warszawy był w środku nocy, a my zostaliśmy wykwaterowani o 12 w południe. Zmęczeni musieliśmy koczować cały dzień w lobby hotelowym. Nie wiadomo dlaczego zostaliśmy przetransportowani na lotnisko 5 godzin przed odlotem, gdzie nie było jak wypocząć. Zupełnie nie rozumiem po co hotel dla nas został wynajęty na tę jedną godzinę pierwszego dnia, zamiast na cały ostatni dzień. Loty w obydwie strony były spóźnione. Zabrałam na wycieczkę moją mamę, licząc że będzie miała godne warunki, ale nigdy nie spotkałam się z tak skandalicznym traktowaniem klienta. Jestem bardzo niezadowolona i nigdy więcej nie skorzystam z Państwa firmy.