Opinie o Szwajcaria – Sabaudia – Zamożna Helwecja Comfort

5.4/6
(171 opinii)
Intensywność programu
5.3
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.6
Transport
5.4
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    49

    Zamozna Helwecja

    JACEK, POZNAŃ 19.06.2019

    Bardzo ciekawy program wycieczki wręcz napięty.Dla mnie jedynym minusem tej wycieczki był hotel koło Innsbrucku w stylu narciarskim w którym WiFi było tylko w recepcji,śniadania bardzo słabe a ludzie mieli kłopot z wodą gdyż u jednych była zimną a u drugich ciepła woda.Poza tym wycieczka bardzo udana.Pani pilot oraz kierowcy bardzo kompetentni.Szwajcaria,Liechtenstein czy Chamonix i wjazd na masyw Mont Blanc bezcenny.Bardzo polecam ten wyjazd.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Wszystko cacy tylko te hotele

    MAREK, BYDGOSZCZ 22.05.2022

    Hotele na dalekich peryferiach . Pokoje wyposażone bardzo skromnie . Brak czajnika , szklanek i innych rzeczy które w całym cywilizowanym świecie są standardem. W ostatnim hotelu pod Inzbrukiem było zimno jak w psiarni a woda ciepła leciała przez chwilę . Dojazd autokarem męczący i jest to strata 2 dni . Szkoda ,że w wersji samolotowej brakuje kilku miejsc wartych zobaczenia będących w wersji autokarowej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    37

    Zawiedziona

    Turyści 29.07.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Po raz pierwszy korzystałam z usług biura Rainbow i była to moja pierwsza wycieczka objazdowa. Z dużą nadzieją wyruszaliśmy z Państwem na wakacje, prześledziwszy najpierw pozytywne komentarze. Jestem zaskoczona rozbieżnością komentarzy i naszych spostrzeżeń. O ile plan wycieczki zachwycił nas -doskonale- naszym zdaniem -dobrany program, nie będę opisywać szczegółów, bo wszystkie punkty wycieczki zasługują na najwyższe noty, to obsługa - w szczególności, pani pilot, budziła nasze zdumienie. Spodziewaliśmy się osoby doświadczonej z bogatą wiedzą, zorganizowaną i przede wszystkim solidnie przygotowaną do swojej pracy, w zamian za to….. wielkie rozczarowanie. Nie satysfakcjonuje nas oświadczenie, że jest to jej pierwszy raz. Poziom imprezy obniżył również brak przewodników lokalnych, wiele biur podróży gwarantuje to swoim klientom, inni uczestnicy naszej wycieczki i wieloletni Państwa klienci zapewniali, że Państwo gwarantujecie to również na innych swoich imprezach. Skąd więc takie podejście? Wiedzę pilota należy chyba zweryfikować, aby wycieczka objazdowa nie stała się jedynie mało ciekawym spacerem po mieście, z garstką informacji (czasem błędnych), pochodzących głównie w wyszukiwarki internetowej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Comfort nie comfort i pięta Achillesa w Woszczycach!

    Dariusz, MAKÓW MAZOWIECKI 15.08.2019

    Powtarzam po raz kolejny dla uczestnikow wycieczki z pólnocnej Polski ten program nie moze nazywac się Comfort ponieważ poczatek wycieczki o 2.30 na dworcu zachodnim w wawie i koniec o podobnej godzinie powoduje że 2 noce sa i tak nie przespane! Prosze tak ulozyc program wycieczki zeby start na noą odbywal sie w gdzinach porannych w Warszawie i innych miastch na tej lub wyzszejszerokosci geograficznej. Ponadto sysytem przesiadek w Woszcycach powoduje ze z gory mozna zalozyć min. 2 godziny straty w jedna i druga strone w czasie podrózy. Dodam ze wiele wycieczek w strone Alp wcale nie pokonuje najkrotszej drogi jesli trasa prowadzi przez Katowice, Mikulow i polnocna obwodnice Wiednia . Trasa przez wróclaw , Drezno i itd bylaby o wiele krotsza! Ponadto wystarczylo by zorganizowac nocelegi tranzytowe w nadgranicznych rejonach Polski , na terenie Czech lub Saksonii i juz daloby sie comfortowo ulozyc tarsy takich wycieczek aby ludzie z pólnocnej Polskimieli komfort podrozy na takich wycieczkach! Poza tym wycieczka byla ciekawa i godna polecenia . Duzo wygodniejsze byloby dla klienta zorganizowanie mozliwosci wykupienia obiadokolacji ,najlepiej na kazdy dzien programu . Oczywiscie domyslam sie dlaczego propozycja pomija te aspekty .cena wycieczki musialaby oscylowac w okolicy 3000zl a nie 2000zl/osobe ale wtedy bylaaby to rzeczywista oferta COMFORT, a nie tylko jej namiastka!Warto jednak pamietac ,ze oczekuje takich propozycji ze strony Rainbow i doczekac się nie mogę! podkreslam pietą achillesowa jest jednak syatem presiadkowy w Woszcycach i tzreba cos z tym zrobic abym kolejny raz zechcial skorzystac z uslug tej firmy!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    86

    Szwajcaria-komfort

    Marzena 13.06.2015

    Hotele mnie bardzo rozczarowały. Obsługa przy śniadaniu czasem też. Miała to być wymarzona wycieczka...Marzę dalej...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    33

    To na pewno nie był komfort

    Barbara 10.08.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Wykupując wycieczkę „Szwajcaria, Sabaudia…” otrzymaliśmy informację:: „Wycieczka w wersji Comfort – to oprócz niezapomnianych doznań związanych ze zwiedzaniem i podróżowaniem szereg udogodnień … Jak zawsze gwarantujemy profesjonalną kadrę w postaci starannie dobranych pilotów oraz kierowców”. Zapewnienia te okazały się nieprawdziwe w odniesieniu do zwiedzania, podróżowania, doboru pilota i kierowców. Rainbow Tours reprezentowała pani Małgorzata. Trudno zrozumieć powody, dla których powierzono opiekę nad grupą osobie tak niekompetentnej i niezaangażowanej w swoją pracę. Pani pilot w czasie przejazdu przekazywała wiadomości typu „Jesteśmy w Alpach” lub „Szwajcaria słynie z zegarków, leków i banków”. Z zazdrością spoglądaliśmy na grupy turystów oprowadzane przez przewodników. Na nas - uczestników komfortowej imprezy firmowanej przez Rainbow przewodnik nie czekał w żadnym mieście, a pilotka podawała mało informacji(niekiedy błędnych) albo wręcz milczała, usprawiedliwiając swoją postawę (ignorancję?) stwierdzeniem „Jestem pilotem, nie przewodnikiem”. . Z pewnością nie mieliśmy do czynienia z profesjonalną kadrą – starannie dobranym pilotem. Nie tylko nie mogliśmy poszerzyć wiedzy krajoznawczej, ale i mocno zmęczyliśmy się w czasie przejazdów. Autokar był głośny, niezbyt wygodny, źle działałą klimatyzacja. Jak wyglądały długie przejazdy? Pilotka milczała, więc prosiliśmy o muzykę. Kierowca wciskał guzik i z głośników rozbrzmiewały... wiadomości w obcych językach. Jakże brakowało muzyki tyrolskiej, francuskich melodii, piosenek zespołu Quinn, gdy dojeżdżaliśmy do Montreux… To pilot zagospodarowuje czas podróży, a więc dlaczego pani pilotka nie tylko nie przygotowała oprawy muzycznej, ale też nie zaproponowała nam obejrzenia żadnego filmu, na przykład o historii alpinizmu, zwiedzanych regionach czy filmu fabularnego? Niedociągnięć było dużo więcej . Nigdy nie uzyskaliśmy żadnych wyjaśnień ani nie usłyszeliśmy słowa przepraszam. Dopisała nam pogoda, oglądaliśmy bajkowe krajobrazy ośnieżonych Alp, krystalicznie czystych jezior i kolorowych miast w pełnym słońcu, ale pozostał wielki niedosyt, rozczarowanie i smutna refleksja – nie tak powinna wyglądać przygotowana przez renomowane biuro impreza turystyczna w wersji komfort. Dodam – nie tylko w takiej wersji.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    62

    Subiektywna ocena

    Marek, 06.06.2018 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Ta wycieczka nie powinna być oznaczona jako komfortowa. 60 osobowa grupa w jednym autokarze , to niewiarygodne kolejki do toalet , to niekomfotowe korzystanie z systemu Tour Guide ,to chaos , który tylko dzięki doskonełej pilotce udało się ogarnać .Program zrealizowany w całości.Transport uczestników z płn.Polski i przesiadki w Woszczycach to organizacyjna porażka.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    43

    Sporo do poprawy

    Zamrażana 12.05.2018 | Termin pobytu: maj 2018

    Miejsca bardzo piękne i z pewnością warte obejrzenia. Pani pilot - Małgosia Grzelka dobrze opanowała bardzo dużą 60 osobową grupę i ogólnie starała się odpowiadać na potrzeby wszystkich uczestników, co jednak z powodów opisanych poniżej nie zawsze było skuteczne..... Transport nie był dostosowany do tak dalekiej trasy. Kierowcy ignorowali uwagi pasażerów nt źle funkcjonujące klimatyzacji, co podowało, iż osoby siedzącec na przodzie i tyle autobusy miały upał, a w środkowej części wręcz zamarzały!!! - 3 polary i kurki z kaputarmi na głowie. Można dyskutować o tym, że każdy ma indywidualne odczucie temeperatury, ale nie w sytuacji, gdy dotyczy to aż 6 osób siedzących obok siebie!!! Kierowcy, a szczególnie pan Krzysztof odnosili się do uczestników niegrzecznie i wręcz chamsko, sugerując że to oni przyczynili się do źle działającej klimatyzacji. Rozczarowanie i niesmak - jak za dawnych czasów: "Klient przeszkadzający obsłudze". Ani razu kierowcy nie powitali uczestników zwykłym "Dzień dobry". Ponadto, w hotelu na terenie Austrii, o ile można jeszcze było przeżyć bardzo skromne śniadanie ("Tylko 1 jajko dla 1 osoby"), to już trudno zaakceptować myszy biegające po korytarzu.....

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    72

    Szwajcaria niby Konfort

    wieloletni uczestnik 21.07.2017

    Od wielu lat jestem uczestnikiem wycieczek organizowanych przez Rainbow Tours i posiadaczem karty stałego klienta. Do tej pory byłam zadowolona z jakości usług i wykazywałam pełne zrozumienie dla pewnych niedogodności związanych z wycieczkami objazdowymi, To jednak co spotkało mnie i męża podczas tegorocznego wyjazdu postawiło pod znakiem zapytania korzystanie przez nas z usług tego biura podróży. Szczegóły przedstawiłam w poszczególnych komentarzach. Dodatkowo chciałabym poruszyć jeszcze jeden problem, za wycieczkę zapłaciliśmy w dniu jej ukazania się tj. 05.10.17r., ponieważ bardzo zależało nam na pierwszych przeznaczonych dla uczestników miejscach. Fakt dokonania pierwszej rezerwacji na tę wycieczkę potwierdził telefonicznie pracownik biura pan Kamil Kiwatyniec. Ku naszemu wielkiemu zaskoczeniu okazało się, że pierwsze miejsca zajmują osoby, które wycieczkę opłaciły na kilka dni przed jej rozpoczęciem.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    37

    Szwajcaria

    Krzysztof 03.08.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Mało prawdopodbne bym w przyszłości korzystał z oferty Biura Rainbow!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem