Opinie o Palm Wings Kusadasi

5.5/6 (405 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
405 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel Kusadassi

    Mocno średni, pokoje słabo sprzątane, animatorzy wszystkie zabawy sprowadzali do podtekstów gejowskich ( dla dzieci słabe).

    Kaja - 28.07.2022

    7/10 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Hotel dla Polaków kategorii 4*

    O zaletach piszą wszyscy ja napiszę o wadach. 1. Nieprzyjemny zapach w łazienkach hotelowych, w 3 pokojach, w których mieszkaliśmy 2. Animacje dla dzieci o 21, zamiast muzyki dla dorosłych, a dzieci 10, dorosłych 300 3. Nie można potańczyć, hotel nie oferował wieczorem możliwości potańczenia, pozostaje tylko alkohol, bardzo słabe rozwiązanie. No tragedia dla osób, które nie chcą iść spać o 22.00 4. Bardzo kiepskie animacje, na mniej niż przeciętnym poziomie. Jeśli ktoś był na rejsie, to już wie na czym polegają dobre animacje 5. Małe pokoje jak na 5*, raczej mówimy o 3-4 gwiazdkach. Ale codziennie sprzątane, może to podnosi standard 6. Skorzystanie z à la carte to żart, jest w ofercie, ale w zasadzie niedostępne dla osób, które przyjeżdżają na 7 dni. Próbowaliśmy zamówić w środę, wolna była niedziela, gdzie był to nasz dzień wylotu, porażka 7. Rezydent Rafał, hmm, zupełnie nieobecny, a jak został poproszony o interwencję w sprawie à la carte żadnego kontaktu 8. Telefon do rezydenta Rafała nie odnajduje się w WhatsApp, w żaden sposób nie można go dodać, więc trzeba do pana Rafała dzwonić z recepcji, jakoś biuro wycieczek potrafiło skontaktować się na WhatsAppa, a pan Rafał, no cóż. 9. Leżaki - w sezonie to chyba trzeba o 6.00 rano biec i rezerwować, no to to już jest mega porażka O pozytywach poczytacie Państwo u innych, zapraszam na inne opinie. Pozdrawiam - 6 osób

    Krzysztof, 6 osób na początku października 24 - 12.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Pobyt wrzesień , słaby

    Najgorszy hotel jeśli chodzi o serwis i wyżywienie w jakim byliśmy w Turcji. Ciągle coś się psuło , także klimatyzacja. Prawie sami Białorusini, czuliśmy się nie jak nad morzem Egejskim lecz jak na Minskoje Morje. Jedyną zaletą jest plaża i położenie.

    Jarosław, Zaścianki - 26.09.2021

    4/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Do trzech razy sztuka...już nie polecamy

    To nasza trzecia wycieczka z Rainbow. Pierwsza objazdowa była na szóstkę, druga na czwórkę z plusem (biuro uznało swoją winę i zrekompensowało nam "wpadkę"), a ta...marna dwója :( Hotel na 5+. Był mały problem ze sprzątaniem, ale nie czepiamy się. Po zapłaceniu zaliczki okazało się, że nasza opiekunka jest na urlopie i nikt jej nie zastępuje, więc pozostał nam kontakt na infolini. Trzy dni przed wyjazdem zmieniono nam hotel, niestety nie zaktualizowano to w aplikacji, co okazało się być problemem przed wyjazdem powrotnym. Zbiórka wg.aplikacji miała być o 6.20, natomiast o godz.5-tej obudził nas dzwonek telefonu, że przedstawicielka biura Magda czeka już na nas w recepcji z podstawionym autokarem. Proszę sobie wyobrazić jak z 2-letnim dzieckiem biegliśmy do autokaru, zastanawiając się czy zabraliśmy wszystko z pokoju. Oczywiście nie zdążyliśmy nic zrobić dziecku do jedzenia, ani wziąć na drogę (ponad 2 godz.drogi) . Przedstawicielka biura całkowicie zignorowała nasze pytania, dlaczego w aplikacji mieliśmy złą godzinę zbiórki. Weszła do autokaru i z pretensjami powiedziała do innej rodziny czekającej na nas: "To są Ci ludzie przez których musieli Państwo czekać w autokarze". Nie muszę chyba dodawać, że Ci ludzie zaatakowali nas słownie, a Pani Magda siedziała dumnie z przodu autokaru. Totalny brak profesjonalizmu. Po złożeniu reklamacji w rainbow otrzymaliśmy informację, że: -pomyłki w aplikacji się zdarzają... -informację o godz.wyjazdu mogliśmy otrzymać w recepcji (brak komunikatywnego angielskiego nam to utrudnił-biura to nie intersuje) -pani Magda nie sprawiała do tej pory problemów, więc biuro zakłada, że tym razem też tak nie było (czyli my kłamiemy) Nie mogliśmy się ze swojego telefonu dodzwonić do rezydenta, więc i tu informacji nie mogliśmy otrzymać. Podsumowując: Jeśli chcecie jechać na wakacje, aby pozwiedzać, to polecamy mając dobre wspomnienia z pierwszej wycieczki. Jeśli chcecie jechać na wypoczynek to ODRADZAMY. Szkoda Waszych pieniędzy. Wyszukajcie promocji na loty, skontaktujcie się z hotelem i będziecie kilkanaście stówek do przodu. To był nasz trzeci i ostatni raz z biurem Rainbow...

    Dagmara, Krosno Odrzańskie - 14.10.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem