Opinie o Palm Wings Kusadasi

Kategoria lokalna 5

5.5/6
(436 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Romantycznie, kameralnie

    MARIA, BUKOWNO 25.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Moja ocena 4/6 🤭 Hotel kompaktowy, raczej kameralny, romantyczny, dość czysty, ogród zadbany. Jeśli chodzi o lokalizację, to podobało mi się to, że jest "promenada" wzdłuż plaży, można zrobić spacerek w prawo lub w lewo. Spod hotelu odjeżdżają busy do miasta, a także taksówki. Do centrum Kusadasi ok 30 min. Nieopodal znajduje się nieduży bazar. Przepiękne zachody słońca ukazujące kontury między innymi sąsiedniej wyspy Samos. Można je podziwiać z tarasu :) Animatorzy - sympatyczni, bardzo się integrują z gośćmi hotelu tworząc przyjazną atmosfere. Sam program animacyjny - raz lepiej raz gorzej, dla dzieci wieczorami mam wrażenie, że codziennie to samo. Świetny program akrobatyczny, ludzie o dużym talencie, budowalo to napięcie. Pyszne jedzenie w restauracji a'la carte, byliśmy w 7 osób i każdy z nas ma takie samo zdanie. Jedzenie w restauracji głównej - różnorodne, większość smaczna ale o gustach się nie dyskutuje. Zawsze było co wybrać. Drinki- zależy kto robi :) Pytaliśmy o importowane, ale obsługa nie wie o co chodzi 😂 W kafejce na piętrze smaczna kawka. W snack barze typowe fast foody, jednak dość apetyczne 🤪Lody, gofry także dostępne ;) Sporo leżaków przy basenie podczas pobytu w maju. Ogólnie w hotelu jest przestrzennie i można się zrelaksować. Pokoje: metraż ok, sprzątnie nie było dla nas zadowalające. Prysznicom przydałaby się renowacja, może to zabawne, ale na wielki plus zasługuje ciśnienie wody - bardzo dobre. Dobra opcja dla par, osób starszych i rodzin z młodszymi dziećmi.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Prawda do bólu

    Adam, Warszawa 17.07.2019

    Witam! Byliśmy rodziną wyjazdem od początku lipca. Jeżeli ktoś oczekuje przestrzeni i spokoju- to nie tu. Cały kompleks hotelowy wciśnięty jest miedzy jakieś zabudowania rodzinne. Każde miejsce zostało więc pod coś zajęte- nie ma tu trawki na której można położyć leżak. Basen OK, lecz ze stałą głębokością 140 cm- nie poskaczesz. Obsługa generalnie b. dobra w kompleksie - ok 10 sek. zajmowało im sprzątniecie potłuczonego talerza z podłogi. Młodzi ludzie chętni, pomocni, uśmiechnięci. Jedzenie- pierwszy tydzień OK, później już monotonne. No i te kurczaki.... Byliśmy rok temu w Turcji gdzie w ogóle nie podawali gościom kurczaków (ale krewetki :), tu natomiast w każdym posiłku był jakiś kurczak. Ale- i tu dochodzimy do setna sprawy- tamten hotel był nastawiony na Europejczyków, a ten- 60% gości to Turcy!!! I teraz chyba wszyscy mogą się domyśleć, o co chodzi... . Kolejki po alkohol, wodę, lody... No bo ja brałem np piwo tylko dla siebie, ewentualnie jeszcze żony, a taki Turek to brał dla 3 braci, 4 szwagrów i xxx żon. Czy zwiększono ilość personelu w barach - nieee. W końcu każdy musiał swoje odstać :) No i wkurzające sytuacje, w których Turek ładuje się "z boku" przed cała kolejkę potulnych europejczyków ... i jest obsługiwany jako pierwszy. Brak możliwości np na stołówce nalania sobie samemu wina lub piwa z dystrybutora- kolejki do 1 osoby która nalewa! Chyba w ten sposób walczą z bezrobociem. Animacje- to już w ogóle porażka- kilkoro młodych ludzi którzy postanowili jakoś spędzić miło czas. Brak osoby, która profesjonalnie by nimi pokierowała. No i oczywiście wszystko pod nację gospodarzy. Angielski animatorów to coś pomiędzy rumuńskim, rosyjskim i amerykańskim - trudno było zrozumieć co mówią :) Aerobik w wodzie polegał na wysłuchiwaniu wrzasków prowadzącego i waleniu makaronami w wodę. Rozczarowanie u żony, to mało powiedziane. Obiady a'la carte - restauracja rybna duży plus, restauracja włoska- porażka, nie idź, kucharz widział dania włoskie tylko w książce i nie wiem czy kucharskiej. Sprzątanie pokoi - ułożenie pościeli na łóżku wychodziło b. dobrze, sprzątniecie łazienki- gorzej. Byliśmy w 3 osoby a dostawaliśmy 2 ręczniki, któregoś dnia Pani nie zauważyła że papier toaletowy nam się kończy.... Generalnie chemię w toalecie poczuliśmy dopiero na 2 dni przed wyjazdem. Internet- w lobby bar OK, jeżeli jest. Przez 2 dni była jakaś awaria i nie było w ogóle.... W naszym pokoju ogólnie był, choć słaby. Może za dużo narzekania. Jeszcze jakieś PLUSY: dla osób niepełnosprawnych OK- podjazdy, windy, itd. Hamam - OK. No i coś, co widziałem pierwszy raz- codzienne koncerty fortepianowe w lobby barze, przy recepcji. Zakupy - nie jechać do Kusadasi, tylko wychodząc z hotelu skręcić w lewo i na najbliższym rondzie w prawo, a następnie po 150 m jest fajny bazar, bez narzucania się klientom i ceny 30% taniej jak w Kusadasi. Łączna droga piechotą jakieś 15 min. Oczywiście nie dowiedzieliśmy się tego od przedstawicielki.... Porównując z wcześniejszymi, łączna ocena- tylko dobrze, już tam nie wrócimy :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel bardzo przyjemny, gorzej z organizacją ze strony Rainbow

    Maciej , Siemkowice 21.11.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    W hotelu raczej nie było się do czego przyczepić. Codzienne organizowanie gier (waterpolo, rzutki, siatkówka) i różnego rodzaju pokazów wieczornych dla dzieci i dorosłych. Obsługa zawsze z uśmiechem, jedzenia dużo. Jednak organizacja całego wyjazdu i wycieczek fakultatywnych jednak była słaba. Wycieczki fakultatywne organizowane przez Rainbow według opowieści pracownicy miały wyglądać inaczej niż w rzeczywistości. A organizacja całego wyjazdu...do momentu powrotu wydawało się, że jest ok. Jednak gdyby nie znajomi których poznaliśmy na tym wyjeździe, to by pojechali autokarem na lotnisko bez nas, choć na miejscu zbiórki byliśmy przed czasem( właściwie to pojechali bez nas, ale właśnie znajomi to zauważyli i zgłosili, więc po nas wracali). Po czym pani z Rainbow która jechała tym autokarem, bez słowa pożegnania wysiadła sobie na czerwonym świetle na skrzyżowaniu i zniknęła.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ocena hotelu

    Barbara, Wałbrzych 09.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Pobyt 10 dyniowy. Oceniam hotel na dobrym poziomie.Jedzenie bardzo dobre.Plaza szeroka czysta.Minusem to że można palić praktycznie wszędzie nie ma wyznaczonych stref dla niepalących.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem