Opinie klientów o Jiva Beach Resort

5.8 /6
140 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Damian 26.08.2021

Wakacje z rodziną

Hotel jest wyjątkowy, wszystko zasługuje na pochwałę. Jedyny minus to absolutne przepełnienie, bitwa o stolik podczas kolacji w hotelu 5* to lekka przesada. Obostrzenia covidowe to fikcja przy tej liczbie gości. Rainbow przed wyjazdem poinformował o braku figloklubu co dla nas było kluczowe jako że wakacje spędzaliśmy z dzieckiem… w tym przypadku będziemy składać reklamację i liczę że Rainbow potraktuje nas poważnie.

5.0/6

Krzysztof, Łódź 19.11.2015

Hotel ok

Hotel w miarę ok. Dobre posiłki, pokoje widać że dotknięte żebym czasu. Brak polskiej telewizji. Do plusów zalicze fajne animacje, fajna plaża, dobre posiłki. Minus: wszędzie daleko...

4.5/6

Andrzej Maciej, Warszawa 04.10.2019

Dobry pobyt

Wyjazd można zaliczyć do udanych. Pokój był zawsze dobrze sprzątany, jedynie nieco mały. Teren hotelu też był wystarczający. Zawsze można było znaleźć miejsce przy basenie, nie było tłoku (do ostatniego dnia :/) Niestety posiłi nie zachwycały, mimo dużego wyboru, jedzenie było na średnim poziomie. W pobliżu żadnych sklepów, dojście do głownej promenady nie było przyjemne. Późnym wieczorem idąc samotnie można by mieć obawy. Sporty wodne przy plaży były bardzo drogie. Dużo lepiej było korzystać w innej miejscowoci, ale zawsze dochodził dojazd.

3.5/6

Katarzyna 15.10.2021

pobyt w paździeniku

Był to nasz drugi pobyt w Jiva. Zachęceni jakością usług w ubiegłym roku wybraliśmy się ponownie i niestety stwierdzam, że hotel częściowo stracił na jakości. Utrzymanie czystości i porządku w restauracji i częściach wspólnych hotelu pozostawiało sporo do życzenia. Posiłki dość monotonne, zamknięta jedna z trzech dostępnych restauracji a la carte serwująca kuchnię turecką oraz jeden z barów, które były ujęte w ofercie biura. Pokoje sprzątane codziennie, jednak zdarzało się, że nie uzupełniano środków kosmetycznych. Plaża trochę zaniedbana, wyposażenie (leżaki, parasole) wymagają już wymiany na nowe. Natomiast położenie hotelu i okolica częściowo rekompensowało niedogodności.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem