Opinie o Jiva Beach Resort

5.8/6 (148 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.8/6
148 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Hotel ok

    Hotel w miarę ok. Dobre posiłki, pokoje widać że dotknięte żebym czasu. Brak polskiej telewizji. Do plusów zalicze fajne animacje, fajna plaża, dobre posiłki. Minus: wszędzie daleko...

    Krzysztof, Łódź - 19.11.2015

    5/11 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Dobry pobyt

    Wyjazd można zaliczyć do udanych. Pokój był zawsze dobrze sprzątany, jedynie nieco mały. Teren hotelu też był wystarczający. Zawsze można było znaleźć miejsce przy basenie, nie było tłoku (do ostatniego dnia :/) Niestety posiłi nie zachwycały, mimo dużego wyboru, jedzenie było na średnim poziomie. W pobliżu żadnych sklepów, dojście do głownej promenady nie było przyjemne. Późnym wieczorem idąc samotnie można by mieć obawy. Sporty wodne przy plaży były bardzo drogie. Dużo lepiej było korzystać w innej miejscowoci, ale zawsze dochodził dojazd.

    Andrzej Maciej, Warszawa - 04.10.2019

    9/9 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Super

    Nasze pierwsze wakacje all inclusive i muszę przyznać, że było świetnie! W zasadzie nie ma się do czego przyczepić: doskonałe jedzenie, świetna obsługa. Jeśli tylko będziemy mieli okazję, na pewno tam wrócimy!

    Marek, Częstochowa - 16.07.2024  | Termin pobytu: sierpień 2022

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    pobyt w paździeniku

    Był to nasz drugi pobyt w Jiva. Zachęceni jakością usług w ubiegłym roku wybraliśmy się ponownie i niestety stwierdzam, że hotel częściowo stracił na jakości. Utrzymanie czystości i porządku w restauracji i częściach wspólnych hotelu pozostawiało sporo do życzenia. Posiłki dość monotonne, zamknięta jedna z trzech dostępnych restauracji a la carte serwująca kuchnię turecką oraz jeden z barów, które były ujęte w ofercie biura. Pokoje sprzątane codziennie, jednak zdarzało się, że nie uzupełniano środków kosmetycznych. Plaża trochę zaniedbana, wyposażenie (leżaki, parasole) wymagają już wymiany na nowe. Natomiast położenie hotelu i okolica częściowo rekompensowało niedogodności.

    Katarzyna - 15.10.2021

    8/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem