Opinie o Jiva Beach Resort

5.8/6 (148 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.8/6
148 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Piękny hotel z brzydkimi pokojami

    Rainbow kontraktuje pokoje standard, hotel przydzielil mojej rodzinie taki pokój z widokiem na wejście do tego hotelu,na parking ,bez balkonu .W pokoju dwu izbowym -rodzinnym,było jedno okno.W drugim pokoju znajdowały się lukswery. Po interwencji w recepcji zamieniono nam ten beznadziejny pokój Trwało to jednak i wymagało spacerów Po hotelu. Turyści z innych biur takich problemów nie doświadczyli .

    Jarosław Zbigniew, Poznań - 08.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel nie wart ceny, ale dla niewymagających fajny

    Byłam w tym hotelu trzy lata z rzędu. I co roku było coraz gorzej. Mam porównanie do mojego pierwszego pobytu, gdzie hotel był czysty, fajna obsługa której się "chciało", dobre jedzenie, działający bez zarzutu internet i w ogóle wszystko było jak na pięciogwiazdkowy hotel przystało. Dlatego wracałam tam jeszcze dwa razy. Ale w tym roku to już opuszczałam hotel z niesmakiem. Brudne pokoje (posprzątane byle jak), jedzenie urozmaicone, ale kiepskiej jakości i wszystko strasznie tłuste. Obsługa obsługująca od niechcenia, manifestująca swoje niezadowolenie z pracy, brudne i uszkodzone leżaki i parasole, woda w basenie na granicy górnego, dopuszczalnego PH. Pokój jaki dostaliśmy był pozbawiony mebli, które w poprzednich latach były np. duży wygodny fotel przy stoliczku. Stoliczek został, fotela już zabrakło. Ściany pokoju nosiły ślady "domalowania" - chyba chowano w ścianach kable, i miejsca gdzie były prowadzone prace były świerzo odmalowane (zamiast całego pokoju) i ściany były w paski (inny odzień farby). Z internetu nie dało się korzystać, owszem zasięg był, ale połączenie było co chwila przerywane i absolutnie nie było mowy o jakimś normalnym korzystaniu. Byłam tam dwa tygodnie, więc czasami musiałam trochę popracować. Internet działał w miarę normalnie TYLKO bardzo wcześnie rano, później trzeba było liczyć na szczęście. Więcej się tylko nadenerwowałam niż to było warte. Wprowadzili na basenach ratowników, ale co z tego jak w większości czasu gadali przez telefon, albo między sobą nie zwracając uwagi na kąpiących się. Okolica i połażenie hotelu bardzo atrakcyjne - blisko do Fethyje i oczywiście do morza. Góry urzekające, pogoda gwarantowana. Szkoda, że się tak popsuł ten hotel, bo fajne miejsce i pomysł na hotel także, ale wykonanie do bani. I jak w temacie - dla niewymagająych polecam. A dla tych którzy oczekują od 5 gwaizdkowgo hotelu trzymania standardów - to zdecydowanie nie.

    Marla, Łódź - 22.09.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    42/57 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Pobyt 2 tygodnie w Jiva Beach Resort termin:maj/czerwiec 2019r.Hotel dla niewymagającyh klientów

    Agnieszka Katarzyna, Kamienna Góra - 21.06.2019

    15/28 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Jiva Beach Resort - nigdy więcej

    Hotel w miarę w dobrej lokalizacji, chociaż w bezpośredniej okolicy nie ma nic ciekawego, natomiast w odległości ok 20 min pieszo można dojść do promenady w Calis gdzie można bardziej coś zjęść niż kupić. Na zakupy trzeba już raczej wybrać się do Fethyie aczkolwiek ceny są tam raczej mało atrakcyjne. Jeśli chodzi o sam hotel zapewnia on wiele atrakcji zgodnie z ofertą jednak w związku z ich lokalizacją w samym środku obiektu jest tutaj dość głośno do co najmniej 24..00 a w przypadku pokoju zlokalizowanego w pobliżu dyskoteki do min 2.00 w nocy co drugi dzień a czasami nawet do 4.00 rano jak ma się to szczęście otrzymać pokój nad "kawiarnią 24h" (która jest zwykłym pubem ulubionym przez turystów z Anglii, niestety z reguły dość głośnych). Można również cieszyć się przez całą dobę odgłosem przejężdżąjących samochodów posiadając pokój od strony lokalnej drogi do Calis wybierając z oferty pokój standardowy z widokiem na okolicę, dodatkowo z pleśnią w kabinie prysznicowej. Gdyby ktoś jednak chciał zwrócić się z prośbą w Recepcji o wymianę pokoju to może to być nie lada wyzwanie ponieważ w naszym przypadku przypadku spędzając długi czas w nieklimatyzowanej Recepcji można otrzymać propozycję usunięcia pleśni pod warunkiem nie korzystania z łazienki przez 5 godzin lub zamiany pokoju dopiero ale dopiero na drugi dzień na pokój w bezpośrednim sąsiedztwie kilkunastu agregatów klimatyzacji hotelowej albo po 2 dniach pokoju niby o lepszym standardzie bo od strony basenów ale jak się potem okazało właśnie na dyskoteką i kawiarnią 24h. Ogólnie oceniam standard obsługi recepcji hotelowej jako skandaliczny, ewidentnie dało się w hotelu odczuć inne traktowanie w stosunku do przeważającej w hotelu grupy turystów z Anglii, począwszy od faktu, że to my pchaliśmy sami nasze walizki do pokoju za boyem hotelowym, który tak się spieszył na odbiór turystów z Anglii ( z obserwacji standardowo walizki były zawożone na wózku do pokoi) , że nawet nie miał czasu nas zaprowadzić nas bezpośrednio do pokoju tylko wysadził z windy i wskazał drogę do pokoju, przez standard przydzielanych pokoi (pleśń, najgorsza lokalizacja) czy sposobu rozpatrywania reklamacji - najczęściej słyszane tutaj słowa: nie mamy wolnych pokoi, nie ma , nie da się po możliwość przedłużenia doby hotelowej w dniu wyjazdu ,mimo iż turyści z innych krajów wieczorem wychodzili ze swoich pokojów. Dodatkowo za przedłużenie doby do max 16 wymagano od nas opłaty jak za przedłużenie do 17.00 . Jeśli chodzi jedzenie jest go ogólnie bardzo dużo z efektem Wow na początku ale po kilku dniach można stwierdzić, że w zasadzie ciągle jest to samo . Drinki jak zwykle na all raczej słabe ale z barmanami można się akurat jakoś dogadać. Plaża jest OK, przed wejściem pas kamieni ale potem już piasek choć trochę gryzły małe rybki, łóżka wygodne z reguły rano dostępne, ręczniki dostępne bez problemów. Na basen nie chodziliśmy ale były tam tłumy ludzi. Zakładam, że jeżeli ma się szczęście otrzymać dobry pokój i nie ma się styczności z Recepcją w zakresie zamiany pokoju to można hotel ocenić bardzo dobrze niestety w naszym przypadku tak nie było więc ogólnie nasze wrażenia z tego hotelu nie są dość dobre i na pewno do niego już nie wrócimy.

    Edyta, Mysłowice - 16.09.2022

    8/12 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem