Opinie o Jiva Beach Resort

Kategoria lokalna 5

5.7/6
(151 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ok, ale nie wrócę :)

    Beata 15.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Jedzenie smaczne, oryginalne alkohole, czysto, największy minus to pokoje (niewygodne i hałasujące łóżka i wszystko słychać co się dzieje na korytarzu). 80% gości to osoby 60+ (głównie z UK).

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super

    Marek, Częstochowa 16.07.2024 | Termin pobytu: sierpień 2022

    Nasze pierwsze wakacje all inclusive i muszę przyznać, że było świetnie! W zasadzie nie ma się do czego przyczepić: doskonałe jedzenie, świetna obsługa. Jeśli tylko będziemy mieli okazję, na pewno tam wrócimy!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    pobyt w paździeniku

    Katarzyna 15.10.2021

    Był to nasz drugi pobyt w Jiva. Zachęceni jakością usług w ubiegłym roku wybraliśmy się ponownie i niestety stwierdzam, że hotel częściowo stracił na jakości. Utrzymanie czystości i porządku w restauracji i częściach wspólnych hotelu pozostawiało sporo do życzenia. Posiłki dość monotonne, zamknięta jedna z trzech dostępnych restauracji a la carte serwująca kuchnię turecką oraz jeden z barów, które były ujęte w ofercie biura. Pokoje sprzątane codziennie, jednak zdarzało się, że nie uzupełniano środków kosmetycznych. Plaża trochę zaniedbana, wyposażenie (leżaki, parasole) wymagają już wymiany na nowe. Natomiast położenie hotelu i okolica częściowo rekompensowało niedogodności.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Piękny hotel z brzydkimi pokojami

    Jarosław Zbigniew, Poznań 08.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Rainbow kontraktuje pokoje standard, hotel przydzielil mojej rodzinie taki pokój z widokiem na wejście do tego hotelu,na parking ,bez balkonu .W pokoju dwu izbowym -rodzinnym,było jedno okno.W drugim pokoju znajdowały się lukswery. Po interwencji w recepcji zamieniono nam ten beznadziejny pokój Trwało to jednak i wymagało spacerów Po hotelu. Turyści z innych biur takich problemów nie doświadczyli .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem