Opinie o Asia Beach Resort Hotel

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(381 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ASIA beach

    Marcin, Świecie 28.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel w porządku, pokój jaki otrzymaliśmy bardzo duży w porównaniu z poprzednio rezerwowanymi hotelami, czysty i z działającą klimatyzacją. Nie było problemy z wolnymi leżakami przy plaży, dodatkowy plus za pomost z leżakami. Ogólnie polecam.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ogólnie b. Ok

    Ania 06.07.2021

    Hotel ładny, blisko plaża ale buty obowiązkowe bo b dużo głazów i kamieni. Molo cudowne, jedzenie dla nie b wymagających, obsługa w hotelu b dobra, miła . Przepyszne piwo! Za hotelem dużo sklepów i bazary. Cięzko przejść bo zaczepia każdy ze sklepu. W hotelu sklep gdzie można na spokojbie zrobić zakupy, troche drożej niż w dalszych skepikach ale chociaż spokojnie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jest dobrze.

    Elżbieta, Toruń 22.11.2022 | Termin pobytu: listopad 2022

    Wyjazd uważam za udany. Hotel czysty , obsługa miła. Jedzenie dosyć monotonne. W hotelu bardzo dużo osób narodowości rosyjskiej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel dla średnio wymagających

    Aleksandra, Warszawa 15.11.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    W tym hotelu byłam wielokrotnie. Pierwszy raz w roku w którym został otwarty. Przy ocenianiu nie biorę pod uwagę śladów użytkowania, chociaż może powinnam, lecz całe pozostałe wrażenie. Dodam, że byłam poza szczytem sezonu: koniec września/początek października. W chwili obecnej moim zdaniem hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. Zacznę od plaży. Na plus -zwiększyli ilość leżaków (choć nadal nie wystarczająca) i powierzchnię miejsca do ich rozłożenia. Minusy: dużo połamanych leżaków, bardzo mało parasoli (ludzie je sobie podkradali w godzinach szczytu słońca, gdy ktoś opuścił na chwilę leżak). Codziennie ludzie chodzili i szukali: a to, całych leżaków, a to parasoli, a to stoliczków. Muszę wspomnieć, że te parasole, które były w zdecydowanej większości były bardzo bardzo brudne, podarte i trudno się rozkładały. Najwyższy czas na wymianę wszystkich, i to w większej ilości. Wyposażenie pokoi - w porządku. Codziennie uzupełniana lodówka w wodę i soki. Uzupełniane saszetki z kawą i herbatą. Łazienka schludna i czysta. Oczywiście można zauważyć ślady użytkowania, ale są akceptowalne. Wyżywienie - kiedyś był bardzo duży wybór. W tej chwili, zdarzało się często, że brakowało herbat owocowych, smakowych, ziołowych itp. Oczywiście, czarna była. Kawa w ekspresach już też zdecydowanie gorszej jakości. Zdecydowanie mniejszy wybór dżemów i miodu - na śniadanie. Dania ciepłe tzn. jajecznica, pancake -nie zawsze były. Dość często zdarzał się brak sztućców na stolikach - i nie koniecznie w godzinach szczytu posiłków. Do dużych minusów należy zaliczyć słabo działające windy. Zdarzało się, że przez dłuższy czas np. dwie były wyłączone z użytkowania. Jest to dobry hotel, ale nie bardzo dobry. Szczególnie biorąc pod uwagę cenę. Goście, którzy bywali/bywają w hotelach 5 gwiazdkowych w większości mówili, że już by do niego nie wrócili.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem