Opinie o Asia Beach Resort Hotel

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(381 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobry

    Joanna, Gdańsk 05.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel ładny , jednak widać że mocno wyeksploatowany jeżeli chodzi o pokoje . ( w łazience nieprzyjemny zapach kanalizacji ), pomimo pięciu gwiazdek według mnie zasługuje na max.4 zdecydowanie lepiej wyglada na zewnątrz i wizualne może robi wrażenie , ale pokoje i łazienki swoje już przeżyły . windy to jakaś masakra , ciagle awarie . obsługa hotelu na najwyższym standarcie , pomocna i życzliwa i widać że robią wszystko aby obsługa była pomocna i życzliwa . plaża nie robi wrażenia trochę brudno i kamieniste zejście do wody . Leżaki i parasole przy basenie trochę zniszczone , pomimo staran obsługi i ciągłej ich naprawie , jest ich bardzo mało trzeba o 6 rano zarezerwować sobie miejsce przy basenie bo o 8 już nie na szans aby znaleść wolny leżał . Jedzenie smaczne aczkolwiek nie robi wrażenia . Najbardziej chyba irytujący byli goście z Rosji , awanturujący się , roszczeniowi , bardzo nie mili i patrzący na wszystkich gości z góry. Ogólnie wrażenia pobytu oceniam na 4 .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Maj 2021

    ALEKSANDRA, JASTRZEBIE-ZDROJ 18.05.2021

    A więc czasy covid'owe.. PLUSY: czysto, uprzejmą obsługa, smaczne jedzenie, a zwłaszcza desery, bardzo fajna sprawa to molo. MINUSY: brak animacji ( usrawiedliwiają się Covidem), słaby wybór owoców do wyboru tylko jabko, gruszka, pomarańcza. W barze przy plaży tylko piwo i woda, brak snkow gdyż... Wszytsko jest w hotelu przy basenie, a tak być nie powinno. A jedzenie przy basenie zrobione o 12.00 i świeżego później nie zastałeś. No i kelnerzy podczas nakładania jedzenia mieli cie w głębokim poważaniu... ile byś chciał mieć nałożone i co. Trochu nagonka, decyduj się chłopie co chcesz bo nie mam czasu czekać. Więcej niż 2 tysie bym nie dała za ten hotel. Aaaa i jeszcze jedno muzyka na plaży grała aż 1 dzień, później się zepsuła i miała być dnia następnego ( naprawiona) . Tak to trwało aż do wyjazdu i muzyki brak. Widoczne szufladkowanie narodowości jeśli chodzi o usługiwanie. Polak gorszy sort.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    sierpień 2024

    Magdalena, Lublewo Gdańskie 04.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Ogólnie pobyt bardzo udany, hotel dla nas może trochę za duży i przez to za tłoczny ale obsługa miła, uwijała się jak tylko mogła, żeby nikt nie czekał w kolejkach np po napój czy drinka. Baseny ok, jeden większy, drugi mniejszy ze zjeżdżalniami dla dzieci ale my woleliśmy spędzać czas na plaży. Hotel ma swoje molo z zejściami do wody co było na duży plus. Jedzenie: dostępne prawie cały czas ale nam nie zawsze smakowało, dużo jedzenia typu fast food. Śniadania dużo wszystkiego ale nie koniecznie smaczne, najlepiej wypadały kolacje, były całkiem dobre. Duży plus za uzupełnianie wody i soków dla dzieci podczas sprzątania pokoju. Hotel też stara się dostarczać gościom codziennie innych atrakcji. Jeśli ktoś się wybiera tam to udanych wczasów😉

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Jak na 5* to sporo uchybień

    DOROTA, WARSZAWA 06.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Hotel ma plusy i minusy. zacznę od minusów: 1. Przez cały tydzień pobytu ani razu nie sprzątnięto łazienki. 2. Kosze na śmieci z pokoju i z łazienki opróżniano dopiero gdy wysypywały się na podłogę. 3. Było nas trzy osoby, ale ręczniki dostawaliśmy tylko dwa. 4. O wodę do pokoju trzeba było prosić (wręcz błagać) obsługę hotelową. 5. Papieru toaletowego nie uzupełniano. Musiałem biegać do recepcji. 6. Bar przy plaży czynny tylko do 17:00. Gdy ktoś chciał zostać na plaży do 19:00, to po picie musiał biegać do hotelu tunelem pod ulicą. 7. Lody byli limitowane - 2 sztuki na osobę. Czyli jak na ultra exclusive to trochę słabo. Teraz pozytywy: 1. Bardzo ładny duży pomost ułatwiający wejście do wody po drabince. 2. Na tym pomoście wygodne leżaki i parasole. 3. Duże baseny. 4. Wiele barów na terenie hotelu. 5. Pokoje przestronne. Łazienki także duże. 6. Dobra lokalizacja, do centrum autobus nr 1 prawie spod hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem