Kategoria lokalna 5
4.0/6
Dojazd bardzo długi w sumie traci się prawie dwa dni wykupionego czasu na odpoczynek, brak rezydenta przy przyjeździe do hotelu i pomoc przy meldunku - większość uczestników nie zna języka obcego
WOJCIECH, BYDGOSZCZ - 21.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Organizacja zadowalająca, wyjazd przyjemny, chociaż wyjazd o 1:30 z hotelu żeby o 7 wylecieć to lekkie przegięcie:)
Michał, Siadło Górne - 25.11.2022 | Termin pobytu: listopad 2022
1/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Właśnie wróciłam wraz z rodziną i przyjaciółmi (łącznie 9osób) z hotelu ASIA BEACH RES & SPA i jestem trochę rozczarowana. Jeżdżę sporo za granicę więc mam porównanie. Hotel w moim odczuciu nie zasługuje na 5* a najwyżej na 4 i to naciągane. Ogólne wrażenie hotelu bardzo pozytywne - lobby. barki, restauracja ,układ pokoi - jednak w trakcie pobytu wyszło sporo braków o których poniżej: 1. Czystość pokoi -sprzątane bardzo niedokładnie i dopiero interwencje w recepcji na dzień czy dwa pomogły a dalej to już norma -nie domyte od samego początku umywalki z pleśnią wokół krawędzi . Mimo iż hotel jest stosunkowo nowy widać duże ślady zużycia 2.Brak wind dla sprzątaczek , które wożą swoje wózki windami dla gości hotelowych przez co je blokują . 3.plaża w zasadzie kamienisto żwirowa więc potrzebne obuwie do wody a także niezbyt bezpieczne zejście do wody ograniczone skalnymi "jęzorami". 4. Smród w toaletach obok barku w lobby i snack baru. 5 Brak ciekawych animacji wieczornych, słaba informacja co i gdzie się odbywa. 6 rezydentka. Jest też kilka pozytywów: 1. obsługa w recepcji, barmańska i kelnerska na bardzo dobrym poziomie. Stale uśmiechnięta Fatma i "nucący" Jusuf na 5. 2. rozstawione w kilku punktach szafy chłodnicze z woda mineralną to doskonały pomysł jak i mini barek z nimi w pokojach- jednak nie zawsze sprzątaczki pamiętają o jego uzupełnieniu.3 zjeżdżalnie w jednym z basenów hotelowych. 4.Duży wybór potraw w restauracji ,nocny bufet . 5 Bliskość miasta i duża możliwość wieczornych spacerów.
B.D Bielsko-Biała - 26.06.2022
14/14 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Dodałem swą opinie po pobycie w sierpniu 2020r. Ta we wrześniu 2020r jest juz lekko inna. Hotel sprawiał wrażenie lekko zamortyzowanego po sezonie. Klimatyzacja w pokojach dzialala tak głośno ze nie dało sie spać. (Moim zdaniem oblodzona) WiFi nie działało w pokojach ani na plaży. Podkreślam ze w sierpniu nie bylo tego problemu. Ku mojemu zdziwieniu po sezonie ludzi dużo wiecej. Szczególnie tych mowiacych po rosyjsku, którzy opanowali cały hotel, zachowywali sie jak bydło i nawet kazali puszczac rosyjskie piosenki w lobby i przy basenie. Co nie bylo mile widziane przez gości z innych krajów. Obsluga hotelu super miła, starała się jak tylko mogła. Choć ręce mi opadly gdy usłyszałem "czy brak wifi i głośna klimatyzacja to twój jedyny problem?"... no cóż 😁 Turcja. Mimo wszystko pobyt uważam za udany i na 100% tam wrócę.
Radosław - 10.10.2020
4/5 uznało opinię za pomocną