Opinie o Club Aqua Plaza

4.6/6 (236 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
236 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.4
Pokój
4.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Szukaj dalej

    W tym hotelu jest tak wiele złych rzeczy że ciężko je wszystkie opisać. Najgorsze to pokoje albo ich brak w niektórych przypadkach ( ludzie czekali czasem 2 dni na pokój który zamawiali ), restauracja bez klimatyzacji - jedzenie posiłków w temperaturze 50 stopni która dodatkowo podgrzewa otwarta kuchnia. W restauracji oczywiście biega stado kotów. Od rana do wieczora gra bardzo głośna muzyka, ciężko normalnie porozmawiać, trzeba do siebie krzyczeć. Bardzo słabe animacje dla dzieci z minidisko cześć dzieci ucieka no muzyka jest za głośna ( dzieci stawiają koło głośników większych od nich i rozkręcają muzykę na Full- chore ). W hotelu ponad połowa gości to turcy, widocznie gości z Europy ten hotel zdążył już skutecznie odstraszyć bądź inne biura podróży zdjeły go ze swojej oferty, co z resztą takie biuro jak rainbow też powinien zrobić. Szukajcie dalej i nie dajcie się oszukać pięknym zdjęciom tego hotelu, mają niewiele wspólnego z rzeczywistością.

    Gość - 09.08.2023

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Przede wszystkim absolutnie nie polecam biura podróży rainbow tour .Uważam że człowiek który decyduję się na taką formę wakacji (a tanio nie jest) ma na uwadze przedrze wszystkim odpoczynek , którego ja niestety nie zaznałam. Pierwszą niespodzianką był zagubiony bagaż , przez co sam przyjazd opóźnił się o parę godzin , już pomijając fakt że biuro nieco to wykorzystało i na miejscu byliśmy o 2 w nocy a policzyło jeszcze od poprzedniego dnia ... To kolejnym fascynującym przeżyciem była przemiła rozmowa z recepcjonistą . Były 3 rodzinny, każdy z nas wykupił sobie oddzielnie sam wycieczkę a pan zamiast 3 osobnych pokoi zaproponował nam 2 .Jakże ogromne było jego zdziwienie jak zaproponowaliśmy że przenocujemy w recepcji ... nagle pokoje się znalazły. Kolejny dzień to kolejna niespodzianka (nie miałam nawet takich wrażeń na rollercoaster) ale w każdym razie rozjaśniając sytuację osobie której zgubił się bagaż pilnie były potrzebne odpowiednie leki no więc udaliśmy się na rozmowę z panem rezydentem , który stwierdził że on nie może , że to nie dotyczy jego kompetencji i że to go nie obowiązuje .. dopiero po mocnej negocjacji , sugerując mu że jego praca nie polega wyłącznie na sprzedaży wycieczek fakultatywnych , zgodził się zareagować i pomóc nam odnaleźć bagaż . Stroniąc od tych wszystkich nieprzyjemnych zdarzeń z samym hotelem też niestety lepiej nie było. Jedzenie tragiczne , zero smaku przy czym my raczej do wybrednych nie należymy i nigdy z tym problemu nie było . Niestety idąc dalej tym tropem przy okazji zauważyliśmy brak higieny , praktycznie każdy z nas się rozchorował , także dla nowoprzybylych , taka dobra rada , fajnie zaopatrzyć się w probiotyk i najlepiej własne jedzenie. Co do atrakcji też tragedia , kompletny brak rozrywki dla dorosłych . I w zasadzi podsumowując z 8 dni wakacji które wykupiłam to - 2 na przyjazd i powrót i też - 2 na rewolucje żołądkowe także uwzględnijcie że jeżeli płacicie to co najwyżej za połowę tego czego się spodziewacie w tym biurze .

    Marek, Zławieś Mała - 03.09.2022

    24/39 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Bardzo słaby hotel

    Duże rozczarowanie . Nie dałabym nawet 3 gwiazdek. Hotel ma swoje lata, raczej w remonty nikt tam nie inwestuje… Po przylocie w środku nocy ( zostaliśmy po drodze z lotniska do hotelu zmuszeni do postoju na jakiś bazarach itp - kierowca musiał odpocząć po niecałej godzinie trasy ) dostaliśmy nie ten pokój za który zapłaciłam. Klitka z brudną lodówką, podartą pościelą i niedziałającą WC z widokiem na głośne zaplecze hotelowe. Na drugi dzień po spóźnieniu się ze względu na późną porę przylotu na spotkanie z rezydentką oświadczyła mi że nie będzie ze mną rozmawiała bo wychodzi że będzie kolejnego dnia i że widok na zaplecze hotelowe mieści się w standardzie widoku na ogród. Na prawdę żałosne . Ogólnie mam bardzo negatywne opinie o hotelu, warunkach tam panujących. Ma się poczucie że wszystko jest stare i brudne. Na stołówce podczas posiłków chodzą koty. Wskakują również na stoły z jedzeniem ( mam zdjęcia do wglądu jakby był ktoś zainteresowany ). Cześć tak pięknie opisanych atrakcji dla dzieci jak dodatkowy basen z pontonami, trampoliny były wyłączone z użytku ze względu na swój stan ( zdjęcia również chętnie udostępnię ). Także zdecydowanie odradzam podróży z biurem Rainbow, ich niska jakością hoteli i podejściem co niektórych rezydentów . Mamy mnóstwo zdjęć z tych „ cudownych „ wakacji

    Katarzyna, Opole - 31.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    10/10 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    pobyt rodzinny

    złożyłam rezerwację na dwa dwuosobowe pokoje z widokiem na morze. do hotelu przyjechaliśmy po 1 w nocy i okazało się, że hotel nie ma dla nas zarezerwowanych pokoi. na zmianie nie był dostępny żaden manager/ osoba decyzyjna. zostaliśmy poinformowani, że otrzymamy JEDEN pokoj rodzinny. zadzwoniliśmy do rezydenta na dyżurze i pani dostępna pod nr tel była oburzona, czego my od niej w środku nocy oczekujemy, przecież dają nam dach nad głową, mamy gdzie spać. była bardzo nieuprzejma i niechętna do pomocy. ze względu na zmęczenie po podróży, późna godzinę, wzięliśmy ten pokój rodzinny i nad ranem ponownie wróciliśmy walczyć o to, za co zapłaciliśmy. Pani rezydent - Zuzanna - nie odbierała od nas telefonów, tłumacząc, że jest to normalne, że hotel może sprzedać więcej miejsc niż ma w ofercie! skandal! osoba, która nie była pomocna z bardzo nieuprzejmym podejściem do klienta. Tylko dzięki swojemu uporowi i WIELOGODZINNEJ batalii, co to co jest zgodne z umową i z tym za co zapłaciliśmy zostały nam przydzielone 2 oddzielne pokoje z widokiem na morze. przestrzegam wszystkich. to jest taka praktyka tego hotelu i organizatora. Przynajmniej 4 rodziny w tym turnusie zostały tak samo potraktowane - nie mieli na tyle determinacji bądź znajomości języka, aby walczyć o swoje!

    Magdalena, Katowice - 30.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem