Opinie o Dizalya Palm Garden

Kategoria lokalna 5

5.1/6
(157 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brak rezerwacji

    PATRYCJA, JELCZ-LASKOWICE 29.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Nie polecam tego biura podróży. Brak dobrej organizacji! Przylecieliśmy na miejsce i okazało się że nie mamy zrobionej rezerwacji.. żenada!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    słabo się starał rezydent

    TOMASZ, NIEPORAZ 22.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Witam wypoczynek spoko organizacja słaba a nawet zero Na lotnisku w Katowicach i wylot OK ale powrót to poraszka brak rezydenta na lotnisku chałos poszukiwanie gejtów na odlot gonitwa po lotnisku góra duł po prostu amok Raczej słabo oceniam staranie się o klijenta Kasa pobrana i zero zainteresowania się podopiecznych raczej bym nie polecił bym

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie!!!

    Wioletta, Zabrze 16.02.2025 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Zdecydowanie odradzam pobyt w tym hotelu!!!! W drugim dniu pobytu razem z mężem dostaliśmy zatrucia pokarmowego. Wylądowaliśmy 2 razy w punkcie medycznym na kroplówkach. Okazało się. Że nie byliśmy jedynymi gośćmi, którzy ulegli zatruciu. Pomogła nam Pani Rezydent i to jest jedyny pozytyw tego wyjazdu. Obsługa hotelowa widziała karetkę i taksówki, które podjeżdżały po chore osoby i kazały ochronie spisywać dane i nr pokoju. Wszyscy chorzy wieczorem byli gośćmi hotelowego lobby... Ocena 0,5 za Rezydentkę.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Chciałbym zapomnieć ale nie potrafię

    Pawel, Gaszowice 24.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Najgorszy pobyt jaki do tej pory mieliśmy w życiu. Przez pierwsze dni hotel sprawił dobre wrażenie. Było czysto, obsługa miła, jedzenie smaczne. Nie jestem człowiekiem, który by dużo wymagał ale na tamten moment było ok. W niedzielę zamknięto basenik dla dzieci-powodem czyszczenie. Od poniedziałku córka miała gorączkę, wymioty, bóle kości. W każdy kolejny dzień było tylko gorzej, była coraz słabsza. Ciężko oceniać nam okolicę, atrakcje dla dzieci bo niestety z pobytu tylko pamiętamy drogę do apteki, drogę do turkler do przychodni lekarskiej gdzie 2 razy byliśmy a ostatnie dni to już pobyt dziecka w szpitalu w Alanyi. Opiekę rezydenta oceniam na 0.5 choć to i tak dużo. Z wszystkimi problemami zostaliśmy sami. Pani rezydent była tak zajęta sprzedawaniem wycieczek że nie miała czasu nam pomagać. Interweniowali inni Polacy żeby chociaż ładowarkę do telefonu do szpitala dostarczyła żeby mieć kontakt że sobą. Kiedy było naprawdę źle i jej potrzebowaliśmy nie przyjechała do szpitala pomimo naszych próśb a mieszkała niedaleko szpitala-w Alanyi. Rezydent dyżurny którego numer był również podany w pakiecie powitalnym cały czas odsyłał nas do naszego rezydenta. Przez ich totalną obojętność nie otrzymaliśmy kompletnej dokumentacji medycznej i dalsze leczenie szpitalne dziecka w kraju było bardzo utrudnione. Zatrudniacie młode dziewczyny do pracy rezydenta, nie mające dzieci i w obliczu kiedy dzieje się coś naprawdę ekstremalnego, kiedy są najbardziej potrzebne to one unikają kontaktu i po prostu zasłaniają się ważnymi spotkaniami. Po tym bardzo przykrym doświadczeniu mogę śmiało stwierdzić, że gdybym umarł podczas pobytu z rainbow opieka rezydenta polegała by na przekazaniu rodzinie numeru telefonu do ambasady. To bardzo przykre...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem