5.0/6 (107 opinii)
Kategoria lokalna 5
2.0/6
Zdjęcia hotelu z internetu były nie adekwatne do rzeczywistości !!! Hotel Grand Kaptan był brudny a zwłaszcza jadalnia dla gości ....talerze często były wystawiane nie do myte . Ogólnie panujący brud zwłaszcza że to jest hotel 5 * ... chyba 15 lat temu ! To jest nie dopuszczalne w dzisiejszych czasach. W agencji Rainbow pani tam pracująca zaproponowała nam ten hotel ....chyba nie zdając sobie sprawy z warunków panujących w tym hotelu .....już na pewno nie skorzystamy z państwa agencji .Przedstawiona przez państwa oferta hotelu nie była adekwatna do tego co zastaliśmy na miejscu . Z całego serca nie polecam tego hotelu !!!! Mam nadzieję, że w przyszłości agencja Rainbow powinna mieć świadomość co sprzedaje swoim klientom .
2.0/6
Hotel nie jest przystosowany do takiej ilosci gosci maly teren baseny zbyt male jak na tyle ludzi. pokoje dla 2 osob to max. 4 osoby to juz nie ma jak sie ruszyc w pokoju lazienki ciasne pokoje niby sprzatane codziennie chociaz lustra i kurze przez caly pobyt nie wytarte szczegolna uwage zwracalo lustro w lazience... tragedia. Lustra we windach szyby na stolowce i w lobby brudne ... okropnie brudne. wspolne lazienki sprzatane moze raz dziennie co przy takiej ilosci ludzi skutkuje smrodem i syfem. Jedzenie monotonne na stolowce kolejka za jedzeniem na 15-20 min stania. lezaki przy basenie sa ale zajete od 4 rano nad morzem wiecznie brudne. plaza nie zachwyca bez butow nie polecam sie tam wybierac. bus hotelowy do centrum kursuje ale jego rozklad to jakas tragedia w godzinach popoludniowych gdzie jest najbardziej potrzebny to nie kursuje a na wieczor jest walka o to zeby sie do niego dostac. no a z plusow to reczniki zmieniane codziennie te pokojowe i basenowe i jedyny pan barman ktory byl zazwyczaj popoludniami i wieczorami w lobby ktory zna sie na tym co robi.
1.0/6
Obiekt do remontu w całości, wewnątrz i na zewnątrz, jedzenie kiepskiej jakości, pokój od ulicy bardzo głośno, duży ruch, nie pachniało, klimatyzacja niewydolna -było po prostu gorąco. Na plus restauracja na dachu i bardzo sympatyczny personel.Nie zarezerwuję ponownie
0.5/6
Zgłosiłem po przyjeździe niesprawny telewizor zostaliśmy zostaliśmy zwyzywani i posądzeni o uszkodzenie chcieli byśmy zapłaci za naprawę po sprawdzeniu okazało się że jest to uszkodzenie wewnętrzne nikt nas nawet nie przeprosił nasza rezydentka stanęła po stronie hotelu nie chciała pomóc,nie pomogła też osobą chorujących odylalay do ubezpieczyciela w hotelu był lekarz