Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko co potrzebne do udanego pobytu Jedzenie klasa każdy znajdzie coś dla siebie 😀 Plaża duża ,baseny spoko . Pełen profesjonalizm pod względem personalnym.Z czystym sumieniem polecam . Ps. hotel ogólnie czysty schludny ,ale widać że ma już swoje lata ale ma swój urok .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oferujący ultra all inclusive jednak niestety wyżywienia było niewiele. Zarówno śniadania jak i obiady były bardzo powtarzalne. Brak dodatkowych atrakcji takich jak np. wieczorna muzyka…mocno średnia ocena niestety. Wybór drinków również bardzo ubogi.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ten hotel 5 gwiazdek to chyba z 15 lat temu. Animacje dla dzieci słabe, basen mały jak na tak duży hotel a muzyka na basenie przy zjeżdżalniach zbyt głośna. Nie da się tam spędzić w tym hałasie całego dnia. żałuję, że wybrałam ten hotel.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Co do hotelu, spędziliśmy tam 7 nocy. Hotel nastawiony pod turystów głównie Rosyjskich, Niemieckich, Holenderskich i Angielskich. Polacy raczej nie są mile widziani, dasz napiwek to są mili, nie dasz to nawet Cię nie widzą. Jedzenie jak na hotel 5 gwiazdkowy bardzo słabe (nigdy nie miałem problemów żołądkowych na takich wyjazdach a w tym przypadku dosyć często), obsługa również oraz cała jakość jak i wygląd hotelu na max 4 gwiazdki. Basen miał być +16 lat, nikt tego nie pilnował. Odnośnie rozrywki, animacji oraz zabaw- bardzo słabo… Szkoda się rozpisywać. Ogólna ocena w skali od 1 do 6 to max 3.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Może zacznę od pierwszego dnia w którym serwis sprzątający okradł moją córkę i siostrę. Córka 10 dolarów, siostra 50 euro. Po zgłoszeniu do recepcji a później menadżerki hotelu zostaliśmy spławieni. Najpierw usłyszałam że to nasza wina bo są sejfy, a później że dziewczyny okradły się nawzajem. Jak się później okazało kolejni goście przyłapali panią sprzątającą na gorącym uczynku gdy grzebała w portfelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 5 * maks 3* wymaga remontu. Jedzenie smaczne ale monotonne. Najlepsza to obsługa Panowie kelnerzy naprawdę bardzo mili zawsze uśmiechnięci pomocni. Animacje średnie. Ogólnie nie pojechałabym do tego hotel i nie polecam za tą cenę można zdecydowanie lepiej trafić. Lot opóźniony kilka godzin na końcu odwołany nasz powrót do domu trwał 36h…. Spędziliśmy kilkanaście godzin na lotnisku nikt się nami nie interesował ani biuro podróży ani LOT bez jedzenia, wody …. Więcej wydaliśmy pieniędzy na lotnisku na podstawowe rzeczy jak woda jedzenie niż przez cały pobyt.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdjęcia hotelu z internetu były nie adekwatne do rzeczywistości !!! Hotel Grand Kaptan był brudny a zwłaszcza jadalnia dla gości ....talerze często były wystawiane nie do myte . Ogólnie panujący brud zwłaszcza że to jest hotel 5 * ... chyba 15 lat temu ! To jest nie dopuszczalne w dzisiejszych czasach. W agencji Rainbow pani tam pracująca zaproponowała nam ten hotel ....chyba nie zdając sobie sprawy z warunków panujących w tym hotelu .....już na pewno nie skorzystamy z państwa agencji .Przedstawiona przez państwa oferta hotelu nie była adekwatna do tego co zastaliśmy na miejscu . Z całego serca nie polecam tego hotelu !!!! Mam nadzieję, że w przyszłości agencja Rainbow powinna mieć świadomość co sprzedaje swoim klientom .
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie jest przystosowany do takiej ilosci gosci maly teren baseny zbyt male jak na tyle ludzi. pokoje dla 2 osob to max. 4 osoby to juz nie ma jak sie ruszyc w pokoju lazienki ciasne pokoje niby sprzatane codziennie chociaz lustra i kurze przez caly pobyt nie wytarte szczegolna uwage zwracalo lustro w lazience... tragedia. Lustra we windach szyby na stolowce i w lobby brudne ... okropnie brudne. wspolne lazienki sprzatane moze raz dziennie co przy takiej ilosci ludzi skutkuje smrodem i syfem. Jedzenie monotonne na stolowce kolejka za jedzeniem na 15-20 min stania. lezaki przy basenie sa ale zajete od 4 rano nad morzem wiecznie brudne. plaza nie zachwyca bez butow nie polecam sie tam wybierac. bus hotelowy do centrum kursuje ale jego rozklad to jakas tragedia w godzinach popoludniowych gdzie jest najbardziej potrzebny to nie kursuje a na wieczor jest walka o to zeby sie do niego dostac. no a z plusow to reczniki zmieniane codziennie te pokojowe i basenowe i jedyny pan barman ktory byl zazwyczaj popoludniami i wieczorami w lobby ktory zna sie na tym co robi.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, do Alanyi wybraliśmy się 3 rok z rzędu na wymarzone wakacje w Turcji, tym razem lecieliśmy trochę większym grobem rodzinnym bo aż szóstka osób dorosłych. Do hotelu dojechaliśmy około 6 rano po całonocnej podróży. Lekko zaspani ale radośni po zameldowaniu poszliśmy na śniadanie do hotelowego bufetu / restauracji. Stojąc w kolejce pod pancake oraz omlety byliśmy świadkami wraz z innymi gośćmi oraz załogą kucharzy jak jeden z pracowników ( był ubrany w kucharski fartuch ) wbiegł ze skórzanym paskiem w ręku oraz zaczął krzyczeć. Kucharz smażący omlety zostawił i pobiegł za tym pracownikiem. Z zaplecza kuchni zaczęły dochodzić krzyki, dźwięk potłuczonych szklanek, talerzy. Po kilku minutach wyszedł kurzach który smażył nam omlety, był cały we krwi, nawet nie zmienił rękawiczek, nie wzięliśmy tego dnia już omletów, ani pancake. Ta sytuacja bardzo nas zraziła i często jedliśmy w beach barze lub w lokalnych restauracjach poza hotelem. Do Grand Kaptan napewno już nie wrócimy, hotel zasługują na remont korytarzy oraz pokojów. Jedyny plus tego hotelu, to siłownia z dość fajnym wyposażeniem oraz widokiem na morze i dostępem do świeżego powietrza.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obiekt do remontu w całości, wewnątrz i na zewnątrz, jedzenie kiepskiej jakości, pokój od ulicy bardzo głośno, duży ruch, nie pachniało, klimatyzacja niewydolna -było po prostu gorąco. Na plus restauracja na dachu i bardzo sympatyczny personel.Nie zarezerwuję ponownie
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zgłosiłem po przyjeździe niesprawny telewizor zostaliśmy zostaliśmy zwyzywani i posądzeni o uszkodzenie chcieli byśmy zapłaci za naprawę po sprawdzeniu okazało się że jest to uszkodzenie wewnętrzne nikt nas nawet nie przeprosił nasza rezydentka stanęła po stronie hotelu nie chciała pomóc,nie pomogła też osobą chorujących odylalay do ubezpieczyciela w hotelu był lekarz