Opinie o Grand Seker Hotel

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(128 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    porażka w porównaniu do zeszłego roku

    Estera, Dziemiany 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    w tym roku wybrałam się do tego samego hotelu bo wspominam dobrze ten pobyt niestety w tym roku już od samego początku spotkała nas niemiła niespodzianka pierwszego dnia przed śniadaniem poszłam rozłożyć ręcznik tak jak inni zjedliśmy śniadanie i poszliśmy na leżaki niestety ręczników już nie było szukałam ale nadaremnie potem się okazało że jeszcze 7 innych ręczników zniknęło poszliśmy do recepcji powiadomić o ty fakcie ponieważ to były moje prywatne ręczniki i chciałam je odzyskać ale panowie w recepcji udali że nie mówią po angielsku i powiedzieli że to nasza wina później się okazało po rozmowie z Panem z Niemiec że w czasie jak my jedliśmy śniadanie przyszła grupa Niemców jak zobaczyli że te leżaki są zajęte zawołali menadżera coś mu powiedzieli i się rozeszli po chwili menadżer wrócił zabrał ręczniki i poszedł z nimi a Niemcy przyszli zajęli ręczniki i zniknęli na pół dnia kolejnego dnia pojechaliśmy na zakupy i kupiliśmy nowe wróciłam już z wczasów i mogę powiedzieć całą pewności tam już nie wrócę pomimo że jestem osoba która nie wymaga jakiś luksusów i dużo zniesie jeśli chodzi o standard rezydentka poinformowana o fakcie nic nie załatwiła zresztą myślę że nawet nie chciała podejrzewam że jak pojadę w przyszłym roku to już nie z tego biura bo mają ludzi za nic a jeździłam z tym biurem od samego początku a byłam już w dużo krajach i nie tylko w Europie podejście biura zmieniło się od zeszłego roku

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Tragedia - wakacje czerwiec 2018

    Aga, Kraków 09.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Nasz pobyt byl z malym dzieckiem. W momencie meldowania sie w hotelu, odrazu poprosilismy o cichy pokoj, na uboczu.Nie wazny byl dla nas widok, jedynie spokoj. Manager powiedzial ze dostalismy "very nice room". Po zaprowadzeniu nas do pokoju okazalo sie, ze znajduje sie on zaraz przy basenie gdzie codziennie wieczorem odbywaly sie dyskoteki. Muzyka byla tak glosna, ze trzesly sie szyby w oknach. Imprezy trwaly do polnocy.Na drugi dzien odrazu udalam sie do managera aby prosic o zmiane pokoju ale tego nie bylo w pracy a pozostali pracownicy nie byli w mocy, zmiany naszego pokoju. Kazali podejsc nazajutrz. W trzeci dzien naszego tygodniowego pobytu, poszlam kolejny raz do managera, ten zgodzil sie zmienic nam pokoj za doplata ale powiedzial, ze zwolni sie dopiero jutro.Tak wiec w czwartym dniu pobytu poszlismy kolejny raz, zadowoleni ze w koncu sie wyspimy. Manager poinformowal nas, ze jest za pozno i ze pokoju dla nas juz nie ma. Po czym odwrocil wzrok do komputera i udawal, ze nie ma nas w pokoju. Na moje pytanie jak moze nasz zostawic z malym dzieckiem w takiej sytuacji, odebral telefon i przestal patrzec w nasza strone.W zyciu nie spotkalam sie z takim traktowaniem.Glosna muzyka nie byla jednak jedynym problemem. Pokoj w ktorym zostalismy zakwaterowani, okazal sie byc duzym dwupokojowym apartamantem oddzielonym zwyklymi pokojowymi drzwiami, zastawionymi biurkiem.W nocy slyszelismy absolutnie wszystko, co robili i mowili znajdujacy sie w pokoju obok wczasowicze.Obsluga w hotelu bardzo obojetna i smutna. Mile byle jedynie panie sprzatajace.Plus to jedzenie i duzo zieleni.Plaza piekna i piaszczysta, ale wcale nie tak blisko jak to w ofercie bylo opisywane. Najgorsze wakacje w naszym zyciu. Nie spalismy caly tydzien.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Alicja i Tadeusz Klimczak

    Tadeusz, Stryków 27.08.2019

    ciasnota, hałas, brak leżaków, fatalne ręczniki

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    omijajcie ten hotel

    ANETA, KRAKÓW 23.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Po przyjeździe do hotelu z lotniska okazało się że hotel zrobił overbooking i nie ma dla nas pokoju, musimy spędzić noc w innym hotelu, przez całe zamieszanie nie zjedlśmy w tym dniu zapłaconej kolacji. Cała sytuacja pokrzyżówała nam bardzo plany ponieważ następnego dnia rano mieliśmy udać się na wycieczke a nie marnować całe popołudnie na przeprowadzkę. Po powrocie następnego dnia do Grand Seker otrzymaliśmy pokój ale z zepsutą klimatyzacją, o zamianie na inny mogliśmy zapomnieć ponieważ w hotelu dalej brakowało wolnych pokoji, czekająć na naprawę klimatyzacji zmarnowaliśmy kolejne godziny. Po pierwszej nocy spędzonej w grand seker poprosiliśmy o zmiane pokoju na inny ponieważ położony on był w skrzydle w którym do 2 w nocy odbywało się disco - pokoje ani drzw nie są wygłuszone, w pokoju nie dało się wytrzymać z powodu głośnej muzyki a co dopiero mówić o spaniu! Na następny dzień odmówiono nam zamiany pokoju tłumacząc że w hotelu niema dalej wolnych pokoji. Cały wyjazd uważam za zmarnowany z powodu hotelu, nie orzespaliśmy tam dosłownie żadnej nocy z powodu hałasu, obsługa fatalna, ludzie bardzo niemili, barmani robiący drinki z łaski, nieuprzejma recepcja, praktycznie nikt nie mowi po angielsku. Godziny posiłków to kpina - godzine przed planowaną porą zakończenia kolacji kelnerzy zabierali potrawy, jedzenie mało smaczne, niedoprawione. Dodatkowo nie polecam biura podrózy rainbow które dopuściło do całej syuacji, pomocy ze strony Pani rezydent praktycznie nie mieliśmy żadnej - bo ona tylko rozkładała ręce że nic nie może. Odradzam wszytkim ten hotel.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem