5.5/6 (92 opinie)
Kategoria lokalna 3
4.0/6
Ogólnie hotel sam w sobie w porządku. My akurat mielismy pokój w starej części hotelu i korytarze nieco zaniedbane. Pokoje w porządku, obsługa bardzo o nie dbała. Obsługa hotelowa na najwyższym poziomie. Przez cały okres naszego pobytu starali nam się dogodzić najbardziej jak mogli. Czy to zgubiony ręcznik czy niedziałająca klimatyzacja. Wszystko było załatwiane w trybie natychmiastowym. Minus obsługi to taki ze niestety na stołówce prawie w ogóle nie mówią po angielsku co nam sprawiało mały problem. Jedzenie mocno średnie. Większość potraw się powtarzała i była i nie przyprawiona za to owoce pierwsza klasa- słodkie i soczyste. Ciasta i przeróżne desery tez były smaczne. Dużym plusem jest posiadanie w tym hotelu all in clusive- wtedy wszysykie napoje ma się w cenie, w tym wodę której tam trzeba pić bardzo dużo! Jeśli chodzi o minusy to na pewno należy wspomnieć tu o basenie w którym po pierwsze woda jest zbyt ciepła. Basen jest bardzo mały i czynny jedynie do 19. Przynajmniej w wysokim sezonie powinien być czynny chociaż do 22.
3.0/6
Hotel to typowe trzy gwiazdki, wyżywienie bardzo mało urozmaicone i monotonne. Zdażył się nawet podpleśniały chleb, prawie żadnych przekąsek miedzy posilkami, mimo, że to był pobyt all inclusive. Żadnych animacji lub innych rozrywek ani dla dzieci, ani dla dorosłych. Jedynie obsługa sprzątająca zasługuje na pochwałę, przeciwnie do obsługi w restauracji , która niestety nie potrafiła się nawet uśmiechnąć, a szkoda. Plaża, po mimo że Kleopatry to dość spory kawałek od hotelu i brak jakiejkolwiek infrastruktury dla gości tego konkretnego hotelu, ani baru,, ani leżaków i parasoli( tylko płatne).
1.5/6
Hotel Lonicera City położony w bliskim sąsiedztwie centrum miasta i 5 minut spacerem do cudownej plaży Kleopatra. Na terenie hotelu niewielki basen i ogród ze stołem do tenisa stołowego, bilardem i stolikami, gdzie w ciągu dnia przygotowywane są przekąski. Pokoje czyste (codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki), duże, z balkonami, klimatyzacją regulowaną w pokoju i bezpłatnym sejfem i Wi-Fi. Obsługa bardzo sympatyczna i uczynna, posiłki smaczne, urozmaicone, a jedzenie jest uzupełniane na bieżąco (nie ma walki o jedzenie jak w wielu hotelach). Jadąc na wycieczkę fakultatywną lub wyjeżdżając na lotnisko we wczesnych godzinach porannych, po wcześniejszym zgłoszeniu w recepcji, hotel bez problemu przygotowuje lunch boxy. Jak najbardziej polecam ten hotel na spędzenie urlopu w Alanyi. Krytycznie oceniam natomiast działalność rezydentów biura Rainbow Tour na miejscu oraz poziom transferu na lotnisko w Antalyi po skończonym turnusie. Już w drodze do Antalyi zaplanowano postój przy sklepach, w których miejscowi naciągacze oferują tym mniej świadomym turystom towary i jedzenie po cenach 2-3 krotnie wyższych, niż normalnie. Opieka pani rezydent w Alanyi również ograniczyła się głownie do jednego spotkania, na którym przedstawiła propozycje wycieczek fakultatywnych o ok. 100 zł/os. droższych niż oferują polskie biura podróży działające w Turcji, a także wyjazdów do sklepów marketu, kuśnierza i jubilera, w których np. ceny tureckich podróbek markowych ubrań i perfum są nawet 5-krotnie droższe od tych na bazarze. Kontakt tylko z rezydentem dyżurnym, gdyż pani rezydent będąca na miejscu w Alanyi odmówiła podania swojego numeru telefonu. Absolutnym skandalem był natomiast transfer klientów Rainbow Tour na lotnisko w Antalyi po zakończeniu turnusu w dniu 7.09.2022 roku. Biuro podstawiło zbyt mały autobus bez klimatyzacji, z urwaną klapą bagażową, co spowodowało, że część walizek była przewożona w autobusie bez żadnego zabezpieczenia (nie trudno wyobrazić sobie, z w przypadku wypadku drogowego walizki te przekształciłyby się w kilkudziesięciokilogramowy pocisk wystrzelony z katapulty). Prawie czterogodzinna podróż autobusem bez klimatyzacji w ponad 30 stopniowym upale była koszmarem (jedna z pań wymiotowała na postoju, gdyż z gorąca zrobiło się jej niedobrze). W czasie podróży oraz na lotnisku brak jakiegokolwiek rezydenta (jedno ze starszych małżeństw podróżujących tym autobusem, które nie znało języków obcych było na lotnisku zagubione i musiałem im pomagać). Nadmieniam, że był to mój trzeci wyjazd z Raindbow Tour (wcześniej objazd po Grecji i Hiszpania-bywały niewielki niedociągnięcia, które szybko były usuwane przez pilotów i rezydentów) i na wiosnę planowałem skorzystać z żoną z oferty objazdu po Turcji (smak Orientu). Jednak po tym kompletnym braku dbałości i zlekceważeniu uczestników ostatniej imprezy w Turcji i profesjonalizmu ze strony Rainbow Tour raczej nie skorzystam więcej z ich oferty.
1.0/6
Koszmarny hotel, nie wiem skąd tyle zachwytu nad tym hotelem, pokoje są okropne i potrzebują renowacji…mały wybór jedzenia, leżaków malo ciężko znaleźć miejsce. Obsługa zero uśmiechu jak za karę. Jedynie co to dobra lokalizacja na centrum, ale strasznie głośno. Na szczęście za pomocą super rezydent Pani Karoliny udało mi się zmienić po 2 dniach hotel, za co jestem bardzo wdzięczna. Dla mnie hotel na 1 gwiazdkę.