Opinie o Seaphoria Beach Resort

4.4/6 (19 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.4/6
19 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Udany pobyt z 2 letnim dzieckiem

    Nasz tygodniowy pobyt (20.10.2024 do 27.10.2024) wraz z niespełna dwuletnim dzieckiem uważamy za bardzo udany. Przeczytałam wiele negatywnych opinii o hotelu i jeśli z pewnymi słowami krytyki się zgadzam, tak niektóre są dla mnie totalnie niezrozumiałe, ale zacznijmy od początku. Przyjechaliśmy do hotelu w niedziele, późnym popołudniem, tuż przed kolacją. W recepcji wszystko jasno wytłumaczone, zostaliśmy odprowadzeni do pokoju z obsługą (przesympatyczny, młody chłopak, który mimo mojego łamanego angielskiego wszystko wytłumaczył jak należy, a ja zrozumiałam wszystko). Zademonstrował nam co jest darmowe, jak otwierać dni i tak dalej. Standardowa procedura. Widać od wejścia, że hotel jest odnowiony. I recepcja i pokój przepiękne (reszta hotelu również). Oczywiście były jakieś drobne (podkreślam drobne) niedociągnięcia, ale jesteśmy typem, który kompletnie nie zwraca na to uwagi. Łazienka super wyposażona, ręczniki na miejscu, wymieniane niemal codziennie lub co drugi dzień, szampon, odżywka i płyn do kąpieli po 2 sztuki, suszarka. Pokój nie jakiś specjalnie wielkich rozmiarów, ale wielkość odpowiednia dla dwójki dorosłych i dziecka z balkonem (i tu faktycznie zarzuciłabym obsłudze, że balkon nie był sprzątany przez cały nasz pobyt, co jest minusem). Pokój sprzątany codziennie. Do zarzucających w opiniach brak sprzątania, przypominam, że można to zgłosić w recepcji lub zapalić lampki sygnalizujące potrzebę posprzątania. Panie sprzątające przemiłe, zawsze uśmiechnięte. Korytarz zawsze czysty, pojawiały się stoliczki, na których można było sobie odłożyć brudne naczynia. Telewizor w pokoju wraz z 3 polskimi kanałami. Darmowy sejf. Prócz braku sprzątania balkonu nie mam się do czego przyczepić. Fajne było to, że kosze można było sobie związać, a worki były pod koszami, co dla rodziców z nie odpieluchowanym dzieckiem było mega plusem. Co do jedzenia. Śniadania: standardowo przez cały tydzień to samo, z drobnymi modyfikacjami, kontynentalne śniadanka, każdy znajdzie coś dla siebie; obiad: hotel jest świetny w przygotowywaniu takich gulaszowych mięs, no rozpływało się to w ustach, świetny wybór w sałatkach do wyboru wiele składników do przygotowywania, a ciecierzycą zajadałam się przez cały wyjazd, sok z granatu dostępny i fantastyczny sos ziołowy, który również towarzyszył mi stale, hummus pierwsza klasa, no i fenomenalne ciasta. Nie przesadzali ze słodkością, przez co nie były mdłe, przepyszne. Kolację wydawało mi się, że są ciut większe niż obiady, równie smaczne. Wybór w jedzeniu był najmniejszy spośród wszystkich hoteli jakie odwiedziliśmy, ale nigdy jeszcze nie mieliśmy tak, żeby wszystko nam smakowało, a tutaj wszystko co jedliśmy było naprawdę bardzo dobre. Ręczniki i leżaki na plaży darmowe. Korzystaliśmy cały czas. Plaża tam gdzie leżaki piaszczysta, ale im dalej i w morzu kamienista, wiec polecam buty do wody. Przydadzą się. Ratownicy obecni. Pierwszy raz spotkaliśmy się z tak dobrze wyposażonym w jedzenie barem przekąskowym. Zawsze to były jakieś kanapki, a tutaj można było zjeść niczym na obiedzie. Na plus.Obsługa w barach przemiła. Poznawali, można było pogadać przez chwilę. Na barze można było znaleźć polskie alkohole. Kawa po turecku za darmo i bardzo dobra. Korzystaliśmy często. Kawiarnia dostępna. Pan z obsługi polubił się z naszą córeczką. Princessa pozdrawia. :) Okolica, jeśli ma się ochotę można pochodzić i poznać, ale żeby zwiedzać to w pobliżu nie ma za bardzo nic prócz hoteli i przepięknych widoków. Nam to pasowało. Udało nam się pochodzić po okolicy, ale bardziej to miejsce do siedzenia w hotelu. W dniu wyjazdu również mieliśmy pomoc ze strony obsługi przy pakowaniu bagaży do autokaru. Nasz pobyt był całkowicie udany. Rezydentka poleciła nam na Bazarze sklep spożywczy Migros. Korzystaliśmy z niego. Co do samej rezydentki mam niestety mieszane odczucia, bo samo spotkanie wyglądało jakby była zniechęcona tym, ze musiała do nas przyjechać. Odniosłam wrażenie, że chciała odwalić szybko coś i zmykac, jeszcze jak zobaczyła, ze jesteśmy z 2 letnim dzieckiem to stwierdziłą, że pewnie i tak nie wybierzemy się na żadną wycieczkę. Nie mieliśmy tego w planach, ale nie podobał mi się ten tekst. No chyba najgorszy rezydent z jakim mieliśmy do czynienia.

    Karolina, Rogoźnik - 14.11.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Zadowolona

    Hotel ok, jedzenie ok kolacje wspaniałe obsluga fajna czysto elegancko dla nas lipiec za gorący ale w pokojach klima działa, w korytarzach i windzie bardzo gorąco mogliby włączać klimę, rezydentka pomocna na każde zawołanie, woda w morzu rewelacja w basenie też mogłoby być więcej atrakcji i zabaw ale my bawiliśmy się świetnie. Na barach dużo dobrej jakości alkoholu. Jednym słowem udane wakacje. Na koniec wielki minus dla Lini lotniczych lot z Gdańska do i z powrotem tragedia wielkie opóźnienia w samolocie zabrakło kanapek, alkoholu na bagaż czekaliśmy prawie dwie godziny a w hotelu zamiast być ok 24 byliśmy o 5 rano.

    Sylwia, Słupsk - 24.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    38/40 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Wypoczynek

    Hotel na pierwszy rzut oka robi ogromne wrażenie. Piękny hol przy recepcji . Był zachwyt do chwili jak się okazało że nie ma dla nas pokoju . Zaproponowano nam inny hotel . Jednak w środku nocy jechać gdzieś w ciemno....Po około godziny czekania dostałyśmy brudny pokój. ( brak ręczników). Nie było to miłe. Rano poprosiłyśmy Panią o posprzątanie . Pokoje małe , łazienka jeszcze mniejsza. Jeśli chodzi o jedzenie to też niby wszystkiego dużo ale tak naprawdę nie koniecznie. Potrawy były zimne. Brakowało nam również owoców. Były tylko jabłka, śliwki i arbuz . Jeśli chodzi o obsługę bardzo mili, sympatyczni i uśmiechnięci. Animacje były tylko do niedzieli ( połowa pobytu). Zadowolone jesteśmy z masażu ( pełna kultura). Basen -też ok. Plaża koniecznie buty. Wykupiłyśmy wycieczki do Alanyi i Side. Niestety jeśli ktoś planuje zakupy na bazarze to jest mało czasu . Mieliśmy ok godziny. Niedaleko hotelu jest bazar gdzie spokojnie można zrobić zakupy. Uważam że wizyta w sklepie ze skórami jest zbędna ( ceny kosmos), a ten czas lepiej zostawić na czas wolny . Polecamy gorąco pokaz delfinów, Niezapomniana przygoda zarówno dla starszych jak i dla dzieci. Hotel przypisuje sobie 5 gwiazdek , my oceniamy go na 3 . Czy tu jeszcze wrócimy? Nie wiem .. :)

    Aleksandra - 06.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Sporo plusów, bolące minusy

    Pogoda: nie rozczarowuje, jeśli ktoś szuka upałów w tym czasie (połowa sierpnia / średnio 35-36 stopni C). Hotel PLUSY: - stosunkowo w dobrym stanie technicznym; - czysto na korytarzach i przestrzeniach wspólnych w budynku; - posiłki serwowane terminowo; - odpowiednia ilość obsługi; - różne atrakcje wieczorami ze stosunkowo ciekawym programem; - blisko plaży z opcją boiska i leżaków (kamienista / niezbędne obuwie do wody). Hotel MINUSY: - bardzo chlorowana woda w basenach (reakcja alergiczna u dzieci i dorosłych); - kiepska dbałość o czystość w okolicach basenu (o ile leżaki są przesuwane a parasole chowane, kostka nie jest zamiatana czy myta -> ketchup w jednym miejscu utrzymywał się przez 7 dni pobytu i nikt się nim nie zainteresował); - zbyt duża ilość atrakcji na basenie w ciągu dnia a zbyt krótki czas dostępu do zjeżdżalni (włączone 10-12 oraz 14-16); - bardzo duży problem komunikacyjny (j. angielski zna kilka osób, które nie zawsze są na zmianie); - winda - jazda nią to odwaga, wydaje dziwne dźwięki + często się zacina + jeździ bardzo powoli (elementu czystości nie oceniam ale nie zdarzyło się wsiąść do czystej); - PIĘTRO -> nie polecam 8 piętra. Poziom bez klimatyzacji na korytarzu + z różną wysokością sufitów w pokojach (w konsekwencji -> osoby mające 1,90 nie są w stanie skorzystać z niektórych pokoi. Recepcja po podejściu do lady ocenia, czy dla danej osoby / grupy pokój z niższym sufitem będzie w porządku...); - malutkie łazienki; - mała różnorodność posiłków na śniadaniach / kolacjach. Dania z kurczaka podawane codziennie na kilka sposobów, wędlina wątpliwej jakości. Ogólnie -> ponowne odwiedziny w tym miejscu raczej wykluczone.

    Łukasz, Kraków - 20.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    31/36 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem