Opinie o Starlight Resort Hotel

5.4/6 (246 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
246 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.6
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Pobyt wspaniały, ale ...

    Hotel wspaniały, z dużą ilością basenów, restauracji, barów, wyżywieniem z dużą ilością owoców. Jedynym minusem jest dużą obecność Rosjan i obsługa ukierunkowana na nich: rozmowę zawsze zaczynali od j.rosyjskiego i dopiero później przechodzili na angielski. A jeśli chodzi o obsługę z Rainbow: nie było problemów z kontaktem na lotnisku i w hotelu z rezydentem, ale ... godziny wylotu i powrotu udostępniono dopiero 30 dni przed wylotem, czyli wtedy kiedy nie można było już skorzystać z wykupionej opcji rezygnacji z wyjazdu bez podania przyczyny. Przypadek? Nie sądzę. W moim przypadku wyszło 6 dni pobytu i 7 niepełnych noclegów (przyjazd do hotelu na kolację o 18, wyjazd z hotelu o 3 w nocy). Pierwszy raz z Rainbow i z tego powodu chyba ostatni.

    Artur, Kudowa-Zdrój - 24.05.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Majówka w Turcji

    Hotel świetny, dużo zieleni, można odpocząć. 2 godziny jazdy od lotniska z obowiązkowym "postojem" przy jakiś straganach. Wielkie nieporozumienie, nawet jak wyjeżdżaliśmy z hotelu o 4 rano 20 minutowy postój był, mimo że nikt nie wyszedł z autokaru. Animacje dla dzieci przede wszystkim w języku rosyjskim. Powrót z 8 godzinnym opóźnieniem, za który nie przysługuje odszkodowanie, bo linia lotnicza turecka i wylot spoza UE.

    BOZENA, PABIANICE - 15.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    pobyt w Starlight

    pobyt w hotelu i czas tam spędzony bardzo udany za ślubuje na 6 gwiazdek ale jeśli chodzi o zaangażowanie rezydentki która się nami opiekowała to totalna porażka zginęła nam walizka w drodze z hotelu na lotnisko rezydentka nie podjęła żadnych działań a biuro do tej pory nie odpowiada na moją reklamację nie sprawdzono nawet monitoringu ten incydent przekreślił wszystkie dobre wrażenia z wypoczynku

    Jolanta Zofia, Szczecin - 13.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Mieszane uczucia

    To już drugi nasz pobyt w tym hotelu. Pierwszy raz było wspaniale, a że obiekt jest tak duży, że przez tydzień nie dało się wszystkiego zwiedzić, postanowiliśmy jeszcze raz spędzić urlop w tym hotelu, chociaż nigdy nie wybieramy drugi raz tego samego miejsca. I ze smutkiem stwierdzam, że było nieco gorzej. Nie mówię, że to były nieudane wakacje, było całkiem fajnie, ale mamy porównanie i to rzutuje na na naszą opinię. Ale do konkretów. Byliśmy w domkach i pierwszy i drugi raz i stan łazienek nie jest na 5*, nie wiem jak w budynku głównym, słyszałam różne opinie, w większości też nie oceniali łazienek na 5*. Może w tych najlepszych pokojach owszem, no ale hotel ocenia się na podstawie najtańszego pokoju, a nie najdroższego. Także sprzątanie pokoju w tym łazienki byle jakie, mimo zostawianych przez nas napiwków. Ogólnie obsługa była kiepska, oczywiście w wyjątkami, słabo wyszkolona, co najbardziej było widać podczas posiłków w głównej restauracji. Największy zarzut, że stali kupkami po nawet 5-6 osób na przejściu przy największym ruchu i gadali/rozmawiali, i trzeba było omijać ich, kilka razy naprawdę ledwo uniknęłam zderzenia, oni nawet nie zwracali uwagi. Leżaki na plaży i przy basenach ciągle są "rezerwowane" ręcznikami, ale często przez cały dzień ktoś tylko podszedł na chwilę, żeby się wykapać i znowu leżaki były tylko "zarezerwowane". Pytaliśmy obsługę o to, ale powiedzieli, że nie chcą konfliktów i bardzo wyraźnie dali do zrozumienia, że konfliktów z turystami z Rosji. A tych było minimum 80%. Poprzednim razem też było dużo Rosjan, ale mieliśmy wrażenie, że w tym roku ich poziom kultury był znacznie niższy. Oczywiście nie generalizuję, sporo Rosjan było w porządku. Teraz pozytywnie. Jedzenie pyszne i dużo do wyboru. Terytorium wspaniałe, domki ulokowane w parku z bujna roślinnością, o którą widać, że bardzo dbają. Baseny czyste, chociaż leżaki już trochę sfatygowane. Nasz rezydent Pan Dmitri zasługuje na najwyższą ocenę, ma dużą wiedzę, ciekawie opowiada i od razu odpowiadał na nasze zapytanie przez komunikator. Mimo wszystko urlop był udany, na naszej opinii zaważył poprzedni pobyt w tym hotelu, może rzeczywiście nie należy udawać się dwa razu w to samo miejsce :)

    Lana - 22.09.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem