Opinie o Sultan Sipahi Resort

4.6/6 (134 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
134 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.5
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Brud i rozczarowanie

    Wybierając ten hotel nie spodziewaliśmy się wiele, ponieważ widzieliśmy kilka negatywnych opinii, więc staraliśmy się utrzymać nasze oczekiwania na niskim poziomie. Nawet mimo tego byliśmy rozczarowani. - stary i zaniedbany. - pobierają opłatę 3 EUR za dzień i za urządzenie za Wi-Fi poza lobby. Więc jeśli masz smartfon i laptopa, będziesz musiał zapłacić 6 EUR za dzień, aby korzystać z Wi-Fi w obu urządzeniach. - brak klimatyzacji na korytarzu. - sprzątacze zostawiali puste talerze i kubki na korytarzu obok schodów na kilka godzin. Przypadkowo nadepnęliśmy na naczynia, ponieważ ich nie widzieliśmy i nie spodziewaliśmy się ich tam. - jedyną zaletą jest lokalizacja, która pozwala cieszyć się miastem i spędzać jak najmniej czasu w hotelu. Nie polecam i zdecydowanie radzę wybrać inny hotel w centrum miasta, jeśli masz taką możliwość.

    Szymon - 10.09.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Urlop wrzesień 2024

    Trudno w kilku słowach opisać rozczarowanie hotelem i organizacją Rainbow. Początek to szereg nieprzyjemnych sytuacji związanych z opóźnionym wylotem o 2 godziny, oraz ponad 2 godzinnym transferem busem bez klimatyzacji. Sam hotel nie należy do najnowszych i wg opinii sprawiał pozytywne wrażenie ale prawda okazała się sporym rozczarowaniem. Pokoje małe z głośną klimatyzacją i małą szafą. Sprzątanie fatalne, piasek przyniesiony z plaży pozostał z nami kilka dni. Jedzenie to kolejny zawód, śniadania składały się głównie z zimnych potraw, przekąski i obiady w miarę ok., ale kolacje można powiedzieć skromne. Brak wieczorów tematycznych i potraw przygotowywanych na bieżąco. Lokalne alkohole to gównie wódka z dodatkami i piwo. Mieliśmy to "szczęście" trafić na grupę Rosjan, którzy co wieczór urządzali głośne libacje trwające do 24 a nawet dłużej. Jedyny plus to bardzo blisko do plaży ale hotel nie zapewnia leżaków i parasoli więc trzeba albo płacić albo organizować inną formę "leżakowania". Blisko do centrum miasta ze wszystkimi atrakcjami.

    Katarzyna, ŁÓDŹ - 09.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel blisko plazy

    Hotel blisko plazy Kleopatry i to moim zdaniem jedyny atut tego hotelu. Transfer lotniskowy prawie 4 godziny. Pokoje hotelowe a szczególnie łazienki wymagają kapitalnego remontu .Standard nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki, basen niewielki ale o tym wiedziałem, a siłownia , kiepsko działający atlas do ćwiczeń i kilka dodatków, średnio i kiepsko funkcjonujących ciężko to nazwać siłownia . Poza tym czystość średnia, zreszta jak prawie całego hotelu. . Obsługa hotelu, z wyjątkiem sympatycznych barmanów, bar przy basenie, to tak jakby byli tam za kare. Jedzenie tez nie najlepsze, mały wybór i smak poniżej przeciętnej, nie wspomnę już o napojach, kawa z automatu obrzydliwa , inna płatna i to drożej niż w Starbaksie obok, wybór napojów w All słaba . Wifi bezpłatne tylko w lobby, tak to płatne 2 euro za dzień i tez nie zawrotna prędkość. Innymi słowy nie polecam tego hotelu

    Dariusz, Katowice - 14.09.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    15/16 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Cena nieadekwatna do jakości

    Hotel dość stary, zniszczony. Pokoje i łazienki wymagają remontu, a klimatyzacja wymiany na nowszą. W częściach wspólnych gorąco i duszno, brak klimatyzacji. Jedzenie bardzo monotonne, codziennie to samo i długo trzeba było czekać na sztućce czy talerze. Po pierwszej godzinie posiłki nie były dokładane i był bardzo mały wybór, a jeżeli przyszło się wcześniej, to nie było miejsca, aby usiąść i zjeść. Przy barze duże kolejki. Pokoje nie były sprzątane, ręczniki nie były wymieniane- dokładano jedynie papier toaletowy i wodę. Przy basenie bardzo mało miejsca, a leżaki od samego rana pozajmowane ręcznikami i klapkami. Baseny bardzo małe. Lokalizacja jest największą zaletą hotelu- plaża i okolica bardzo piękne.

    Marta, Gorzów Wielkopolski - 31.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem