Opinie klientów o USA - Oto Ameryka

5.5 /6
400 
opinii
Intensywność programu
5.4
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.6
Transport
5.5
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Daro Daro 11.02.2018
Termin pobytu: marzec 2018

Ameryka po raz 5

W Ameryce byłem po raz 5,ale z polskim biurem po raz 1 i ostatni.Niestety nie było, to tak jak sobie to wyobrażałem muszę stwierdzić z przykrością ,że wina w tej sytuacji w 100 procentach jest ewidentnie w Pani pilot <byłem na wielu wyjazdach z Rainbow i takiej pilotki jeszcze nie spotkalem.Nie będę wymieniał nazwiska tej Pani bo to nie ma znaczenia.Ocena pracy tej Pani jako polot oceniam negatywnie. Co do programu wycieczki był przez biuro dobrze ułożony, wszystko można było zobaczyć tak w krótkim czasie .No prawie wszystko bo Pani Pilot nie chcialo sie zrealizować dwoch punktów programu,które były w programie, czy ona ma prawo takie żeby mimo programu nie realizować tego? Za co człowiek płaci tyle kasy???Ja rozumiem ze ona jest co jakis czas w tych samych miejscach i to zobaczyła, ale trzeba sie liczyć z uczestnikami wycieczki. Chodzi dokladnie o wycieczkę fakultatywną na ranczo Regana Pani pseudo pilotka sama zadecydowała, ze zamiast tej wycieczki woli wysłać grupe na Outlet tanich beznadziejnych chińskich szmat....bo pewnie przy okazji chciała sobie zrobić zakupy.Przepraszam dała pustą kartkę i trzeba było wpisac ,albo tanie szmaty, albo ranczo Regana wiadomo,że uczetnicy wybrali zakupy no bo tanio hehe. Smiać mi sie chcialo na widok tych wielkich toreb szkoda gadać hehe:D Drugim punktem,który Pani pilot nie zrealizowała były wiekie domy gwiazd w LA stwierdzila od razu, że tam nie można nic zobaczyć, bo są wysokie płoty,pytanie tylko, to dlaczego biuro ma ten punkt w programie???Odpowiedz prosta Pani pilot juz była i nie potrzebowała jechać kolejny raz no bo po co.

3.5/6

MARIUSZ, Zabrze 17.06.2022

Oto Ameryka - nic dodać, nic ująć ;-)

Wycieczka znakomicie zorganizowana, program pozwala poznać USA z wielu stron. Negatywna strona, to pilot, byliśmy na wielu organizowanych objazdówkach ale tak nieodpowiedzianego jeszcze nie spotkaliśmy. Ale cóż, życie rzadko jest doskonałe ;-) Ogólnie wyjazd wart polecenia.

3.5/6

Grażyna 25.08.2014

Mogło być tak pięknie

Program realizowany po łebkach, często coś z niego wypadało lub zwiedzaliśmy przez szybę autobusu. Pani Aneta nasz pilotka, to osoba niekompetentna, traktująca grupę jak coś zatruwającego jej życie.Była to moją kolejna objazdówka z Rainbowem ale jeszcze nigdy nie spotkałam tak marnego pilota.Miłe wrażenia po wycieczce pozostały jedynie dzięki zobaczeniu , choć w okrojonej wersji , pięknych miejsc w USA oraz spotkaniu przemiłej grupy ludzi .

3.5/6

Joanna 25.11.2022

Potencjał wycieczki zmarnowany

Zacznę od minusów, żeby chociaż zakończyć czymś pozytywnym. Głównym problemem wycieczki była pilotka, pani Olga, która zupełnie nie nadaje się do wykonywania takiej pracy. Już w drodze z lotniska do pierwszego hotelu brak komunikacji był zauważalny, pani Olga przedstawiła sie dopiero jak ją o to zapytaliśmy. Nie wiadomo było ile czasu zajmie nam dojazd, co kolejnego dnia będziemy robić, jak wyglada ogólnie plan wycieczki. Później było tylko gorzej. Nie wiadomo było jakie elementy wycieczki będą realizowane kolejnego dnia, nie wiadomo bylo jaki jest plan dnia (w NY jeśli ktoś chciał iść na brodway nie miał pewności o której skończy sie zwiedzanie z grupą żeby kupić bilety), często brakowało jasno wyznaczonych godzin kiedy można iść zjeść, bywały dni kiedy na posiłek czasu nie bylo od śniadania do wieczora. Od samego początku każdy byl poirytowany tym brakiem komunikacji co eskalowało gdy pani Olga nie zorganizowała biletów na przelot helikopterem w wielkim kanionie. Wiedziała, ze będzie miała problem, mówiąc do kierowczyni autobusu „mam przerąbane” ale nam, pasażerom przekazała to dopiero na miejscu bez cienia skruchy. Dużym problemem pani Olgi była tez niepunktualność na praktycznie każdym miejscu zbiórki. W jednym z komentarzy byl opisany tez problem braku wiedzy lub przekazywanie suchych danych z Wikipedii, kierowczyni autobusu często chciała coś ciekawego opowiedzieć ale nie zawsze przewodniczka tłumaczyła i przekazywała te informacje reszcie wycieczki, wraz z mężem na szczęście siedzieliśmy na początku wiec słuchalismy bezpośrednio tych ciekawostek. Tak samo o zamkniętej dolinie śmierci lub innych rzeczy dowiadywaliśmy się od innych wycieczek rainbow, które spotykaliśmy w tych samych hotelach. Jeśli chodzi o hotele- w większości były okej natomiast hotel w las Vegas był brudny, zaniedbany, niektórzy zgłaszali tez inne problemy. Hotel w San Francisco - dotarliśmy po całym dniu dość późno, dużo restauracji, sklepów była już zamknięta a strach związany z przestępczością w tej okolicy zniechęcał do spacerów. Pomijam już fakt niskiego standardu samego hotelu. Hotel w LA położony bardzo daleko od głównych atrakcji, i w ogóle czegokolwiek a to byl jeden z nielicznych momentów kiedy po grupowym zwiedzaniu mieliśmy trochę więcej czasu dla siebie. A- jeszcze jedno- przejazdy metrem ponoć miały być darmowe z przewodniczką, po to płaci się te prawie 500usd ale niestety musieliśmy płacić za to sami. Kilka punktów wycieczki była bez sensu jak wizyta w sklepie apple, calico które zwiedzaliśmy zamiast doliny śmierci… Aby zakończyć czymś pozytywnym pomimo powyższych polecam taką formę wycieczki, w krótkim czasie można zobaczyć sporą część tego kraju i wiemy, że warto będzie tam wrócić ale nuz raczej na własną rękę.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem