Opinie o TH 1400 Hotel

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(74 opinie)
Obsługa hotelowa
4.7
Obsługa hotelu
4.8
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.5
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
6.0
Teren narciarski w okolicy
5.7
Wyposażenie strefy wellness
3.3
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ferie

    Łukasz, Inowrocław 02.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Jako baza narciarska ocena bardzo dobra. Brakuje chociaż kilku tras oświetlonych żeby można pojeździć wieczorem bo wieczorami nie ma za bardzo co tam robić.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Udany wyjazd narciarski

    Sławomir, Rybie 27.03.2019

    Polecam ten hotel mimo pewnych mankamentów (śniadania, wystrój, brak rozrywki wieczorem), jednakże położenie względem tras narciarskich poprostu rewelacyjne i rekompensuje wszystko inne.. Dodatkowo świetne obiady i kolacje. Trasy narciarskie przygotowne, pogoda zgodna z nazwą doliny.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    narty

    Joanna, Motycz 20.05.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    stok i miejsce super ! hotel wymaga odnowienia pokojów , wyżywienie monotonne/ brak warzyw na śniadanie/

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Narty w Val di Sole

    Agnieszka, Łódź 24.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Wylot, przejazd autokarem i hotel - wszystko dobrze zorganizowane od strony Rainbow. Rezydentka udzieliła wielu cennych informacji i była pomocna na miejscu. Nasz wyjazd z lotniska w Weronie opóźnił się z powodu bardzo długiego czasu oczekiwania na odbiór bagaży i mieliśmy dotrzeć do hotelu po czasie serwowania kolacji. Nasza rezydentka skontaktowała się z obsługą hotelu i wynegocjowała przedłużenie posiłku specjalnie dla naszej grupy. Sam hotel (Marilleva TH 1400) trochę przestarzały ale usytuowany przy samym stoku. Minusem dla nas było to, że pokój nie był wyposażony w czajnik elektryczny, a restauracja udostępniała gorącą wodę tylko podczas śniadań. Żeby napić się herbaty o innej porze niż rano trzeba było prosić o wrzątek w barze i iść z kubkiem z powrotem do restauracji. Kolejną uciążliwością była bardzo głośna lodówka w pokoju, która załączała się co 10 minut, żeby potem znowu się wyłączyć i tak w kółko. Z pozytywnych rzeczy: jedzenie było smaczne, obsługa miła, pokój czysty. W pakiecie mieliśmy śniadania i obfite obiadokolacje. Warunki jak najbardziej przyzwoite za te cenę. Ogólnie, wyjazd udany :)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Idealna lokalizacja :)

    Mariola 20.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Jestem bardzo zadowolona z pobytu. Położenie przy samej gondoli, zjazd z góry pod samą narciarnię. Wyżywienie OK, było w czym wybierać. Pokój w porządku, choć mógł być trochę większy. Sam hotel, dla nas wystarczający, nie spędzalismy tutaj zbyt wiele czasu, nie mamy też wybujałych wymagań. Dostępny był basen, który należało zarezerwować, ale zawsze znalazło sie miejsce. Osobom lubiącym luksusy nie polecam.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    narty swietne, hotel depresyjny, jedzenie bez szalu

    Piotr 05.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    teren narciarski bardzo dobry, przez 6 dni nie da sie tam nudzic. karnet na calosc 400 eur. hotel na stoku, tuz przy wyciagu, zjazd na nartach 'pod drzwi'. zamykane szafki w narciarni ale bez suszarni na buty. obok kilka wypozyczalni sprzetu (6 dni za zestaw 80-90 eur). sniadania ciagle te same, bez warzyw, bardzo monotonne. obiadokolacje zwykle smaczniejsze i bardziej urozmaicone (tylko woda darmowa), litr wina do kolacji 5eur. wegetarianie beda mieli tu smutne zycie, weganie umrą z glodu tuz obok hotelu dosc dobrze wyposazony sklep spozywczy z rozsadnymi cenami pokoj to lata 70, ciemno, chłodno i depresyjnie. internet tylko przy recepcji basen ma 1,2m i zwykle jest w nim troche dzieci. sauna zamknieta bo kilka lat temu byl covid

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wyjazd narciarski

    Tomasz, Warszawa 04.03.2016

    Lokalizacja:Lokalizacja hotelu jest znakomita, od wyjścia z hotelu wpinamy narty i możemy jeździć po okolicznych ośrodkach narciarskich (marilleva, folgarida, madonna di campiglio, pinzolo).Pokoje:Pokoje schludne, czyste, natomiast lata świetności (jak i cały hotel) mają już za sobą. Obsługa tylko pierwszego dnia pamiętała o uzupełnianiu szamponu i mydeł :(. Niestety room service nie mówi po angielsku także również ciężko było cokolwiek załatwić.Jedzenie:Jeśli chodzi o jedzenie to muszę stwierdzić, że było okropne!. Przydała by się zmiana kucharza - niemal wszystko bez smaku, suche. Podczas tygodniowego pobytu i 3 posiłków dziennie tylko 2 potrawy były zjedzone ze smakiem :(. Polecam pobyt z wyżywieniem w okolicznych knajpach lub własnym (w 2 osobowych pokojach nie ma możliwości podgrzania czegokolwiek - brak kuchenki itp.)Ogólnie:Hotel polecam tylko ze względu na lokalizację - tylko dla ludzi nastawionych na szusowanie. Innych plusów hotelu nie widzę. Po angielsku z obsługą jest się w stanie dogadać jedynie na recepcji, obsługa w restauracji gdzie były serwowane posiłki niestety nie mówiła lub nie chciała mówić po angielsku. Przy próbach kończyło się na odpowiedzi po włosku :)

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    TH 1400 Hotel

    Rafał, Warszawa 28.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Hotel przy stoku, może nie pierwszej świeżości, ale z przyjemnym basenem. Ściany słabo wyciszone. Warto polować na promocję.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Abc

    Michał, Olsztyn 22.02.2015

    Zła organizacja transferu powrotnego na lotnisko. Czekaliśmy ponad dwie godziny na bus, autokar nie mógł wjechać bo spadło dużo śniegu. Rezydent przyznał, że lepiej było nas zwiźć kolejką...

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    hotel, wspaniała p. Kasia-rezydent

    EWA, GDYNIA 24.03.2019

    W historii moich wyjazdów z biurem Rainbow pierwszy rzaz spotkałam takiego opiekuna grupy. Pani Kasia Zygier była pomocna w każdej sytuacji: interwencji w hotelu z powodu niesprzatniętego pokoju, tłumacz w czasie wizyty u lekarza, oferowała swoją pomoc przy bagażach przy wyjeżdzie (kontuzja), pomoc przy odprawie na lotnisku.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem