Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje czyste, ciepłe miła obsługa. Bardzo dobre położenie dla narciarzy. Bardzo dobre obiadokolacje. Zastrzeżenie do śniadań. Codziennie to samo i bardzo mały wybór.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Doskonała lokalizacja na wypad na narty; nawet przy braku śniegu w dolnych partiach gór, tam już on jest i można wpiąć narty, aby "łyżwą" podejść do kolejki linowej albo wyciągu. Doskonałe wyżywienie: nie jedząc zwykle dużo, tu (z czystego łakomstwa) przytyłem 2 kg, mimo w miarę intensywnej jazdy na nartach;)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu nie może być chyba lepsze. Zlokalizowany on jest niemalże na stoku narciarskim. Z nart i na narty mamy do pokonanie jakieś 100m. Rewelacja ! Hotel już trąca myszkę. Jedzenie a szczególnie śniadania monotonne. Codziennie jajecznica i coś do tego.... Brak czajników w pokojach czy na korytarzu jest dużą niedogodnością. Po za tym czysto i ciepło. TV jedynie po włosku
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podczas naszego ostatniego wyjazdu narciarskiego do Marillevy, mieliśmy niesamowite doświadczenia, które na długo pozostaną w naszej pamięci. Pogoda była prawie idealna – słońce świeciło przez większość czasu, a śnieg był doskonale przygotowany do jazdy. Stoki były świetnie utrzymane, co pozwoliło nam cieszyć się jazdą bez żadnych przeszkód. Zakwaterowanie w TH 1400 było komfortowe, a obsługa bardzo pomocna i przyjazna. Każdego dnia mogliśmy delektować się pysznymi posiłkami, które dodawały nam energii na cały dzień szaleństw na stoku. Jednym z najważniejszych aspektów wyjazdu była możliwość spędzenia czasu z przyjaciółmi. Wspólne zjazdy, śmiech i rozmowy przy obiadokolacji sprawiły, że ten wyjazd był wyjątkowy. Dodatkowo, mieliśmy okazję spróbować nowych tras i doskonalić nasze umiejętności narciarskie, co było nie tylko wyzwaniem, ale także ogromną satysfakcją. Podsumowując, wyjazd narciarski był pełen pozytywnych wrażeń, które na pewno będziemy chcieli powtórzyć w przyszłości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najlepszy hotel w Marillevie, położenie na stoku przy samej gondoli, bardzo dobre jedzenie. Byliśmy tam dwa razy i pewnie w przyszłym roku też wybierzemy ten hotel.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, świetnie położony przy gondoli, organizacja hotelu przystosowana do narciarzy. To właściwie wszystkie plusy hotelu, który pamięta czasy Gierka i tak funkcjonuje (zimny basen, niesprawna sauna, kiepskiej jakości posiłki, brak warzyw do śniadania). Wyjazd dobrze zorganizowany z wyjątkiem transferu do hotelu. Lądowanie z powodu pogody - w Mediolanie, sprawny transfer do Werony, potem na lotnisku w Weronie 2 godziny czekania o 3 w nocy w zimnym autobusie z dzieckiem z niesprawnym ogrzewaniem bez informacji od rezydenta ile to czekanie finalnie będzie trwało. To porażka dla biura i organizacji. Jakby nie można było podstawić 2 busów czy jeszcze jednego autokaru, który zabrałby drugą grupę osób. Niestety to stawia organizatora w niekorzystnym świetle.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla osób, którym zależy na wykorzystaniu 100% wyjazdu na narty, nie mających zbyt wielkich oczekiwań odnośnie noclegu czy wyżywienia. Nie należy do najpiękniejszych, aczkolwiek widać to po zdjęciach. Wyżywienie treściwe, ale dość monotonne i na poziomie typowej stołówki. Bardzo słaba akustyka - trafiliśmy na sąsiadów Włochów, którzy byli szczególnie hałaśliwi i było to dość uciążliwe. Przechowalni sprzętu narciarskiego z szafkami zamykanymi na klucz, aczkolwiek minus za brak suszarek do butów. Położenie cudowne - ok. 200 metrów do najbliższego wyciągu, dzięki któremu można bardzo szybko dostać się w ciekawsze miejsca. Można było wrócić na nartach niemal pod drzwi hotelu, aczkolwiek dość stromą i intensywnie uczęszczaną trasą czerwoną - alternatywą był powrót gondolą w dół. Warto wziąć pod uwagę dość długi transfer na lotnisko. Rainbow niestety nie popisało się w dniu powrotu odnośnie transportu powrotnego, który wyruszał spod hotelu już o godzinie 11, gdy lot powrotny zaplanowany był niemal 8 godzin później.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólne pobyt OK
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pani w okienku RAINBOW na Okęciu nie chętna w udzielaniu informacji i nieuprzejma. Lot na trasie Warszawa - Werona bezproblemowy. Na lotnisku w Weronie koszmar z odzyskaniem bagaży - chaos i dezinformacja- bagaż żony na jednej taśmie, bagaż narciarski na końcu przylotów, futerał z butami narciarskimi w innej części lotniska, mój bagaż postawiony w środku hali. Walizka żony rozpruta na szwie - 30 cm! Transfer lotnisko - hotel w towarzystwie rezydentki, która przekazała podstawowe informacje. Hotel posiada skromnie wyposażone pokoje, codziennie sprzątane .Największym atutem i zaletą hotelu jest oczywiście jego położenie tuż przy stoku i kolei gondolowej. Śniadania monotonne i słabe, natomiast obiadokolacje bardzo dobre. Brak możliwości wyboru miejsca przy posiłkach - dziwny i nigdzie nie spotykany zwyczaj - klienci Rainbow stłoczeni przy 3 dłuższych stołach. Ogólnie jadalnia za mała w stosunku do ilości klientów. Mimo pewnych niedogodności pobyt uważam za udany - piękna pogoda - słońce, błękitne niebo, śnieg na stokach i kilometry nartostrad do jazdy na nartach - w końcu to Val di Sole!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tygodniowy pobyt w Marcu 2015 z rodzina. Wyjazd w 100% dedykowany nartom. Hotel starszej daty, nie ma co szukać luksusów. Pokoje małe, ale dla 3 osobowej rodziny OK. Narciarnia z podstawowym wyposażeniem, szafki nie są ogrzewane. Centrum "wellness" okres świetności ma także za sobą. Uwaga - sauna po wcześniejszej rezerwacji w recepcji lub w centrum wellness. Restauracja OK, śniadania typowo hotelowe, bez rewelacji. Natomiast obiady i kolacje z dużym wyborem przystawek oraz dań głównych. Podczas tygodniowego pobytu mozna próbować różnych potraw. Na ogół smacznie, do obiadu i kolacji lokalne wino i woda w cenie pobytu. Jeżeli ktos szuka luksusu i nowego design'u - proponuję szukać innych miejsc. JEDNAK jeżeli ktoś jest nastawiony na narty - POLECAM. Hotel na wysokości 1400 m npm, wyjście na stok pod pośrednią stacje gondoli. Bezpośredni dostęp do prawie 300 km tras narciarskich Marivella - Forgilada, Madonna di Campilgio oraz Pinzolo. Super warunki, różnorodność tras. Raj dla narciarzy.