Kategoria lokalna 4
5.0/6
Jako baza narciarska ocena bardzo dobra. Brakuje chociaż kilku tras oświetlonych żeby można pojeździć wieczorem bo wieczorami nie ma za bardzo co tam robić.
Łukasz, Inowrocław - 02.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
0/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Polecam ten hotel mimo pewnych mankamentów (śniadania, wystrój, brak rozrywki wieczorem), jednakże położenie względem tras narciarskich poprostu rewelacyjne i rekompensuje wszystko inne.. Dodatkowo świetne obiady i kolacje. Trasy narciarskie przygotowne, pogoda zgodna z nazwą doliny.
Sławomir, Rybie - 27.03.2019
2/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
stok i miejsce super ! hotel wymaga odnowienia pokojów , wyżywienie monotonne/ brak warzyw na śniadanie/
Joanna, Motycz - 20.05.2024 | Termin pobytu: luty 2024
0/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wylot, przejazd autokarem i hotel - wszystko dobrze zorganizowane od strony Rainbow. Rezydentka udzieliła wielu cennych informacji i była pomocna na miejscu. Nasz wyjazd z lotniska w Weronie opóźnił się z powodu bardzo długiego czasu oczekiwania na odbiór bagaży i mieliśmy dotrzeć do hotelu po czasie serwowania kolacji. Nasza rezydentka skontaktowała się z obsługą hotelu i wynegocjowała przedłużenie posiłku specjalnie dla naszej grupy. Sam hotel (Marilleva TH 1400) trochę przestarzały ale usytuowany przy samym stoku. Minusem dla nas było to, że pokój nie był wyposażony w czajnik elektryczny, a restauracja udostępniała gorącą wodę tylko podczas śniadań. Żeby napić się herbaty o innej porze niż rano trzeba było prosić o wrzątek w barze i iść z kubkiem z powrotem do restauracji. Kolejną uciążliwością była bardzo głośna lodówka w pokoju, która załączała się co 10 minut, żeby potem znowu się wyłączyć i tak w kółko. Z pozytywnych rzeczy: jedzenie było smaczne, obsługa miła, pokój czysty. W pakiecie mieliśmy śniadania i obfite obiadokolacje. Warunki jak najbardziej przyzwoite za te cenę. Ogólnie, wyjazd udany :)
Agnieszka, Łódź - 24.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
3/3 uznało opinię za pomocną