Kategoria lokalna 4
5.0/6
Blisko stoku jedzenie znośne a i basen w cenie ma duże znaczenie każdy znajdzie dla siebie trasę może jedynym minusem jest fakt że tylko narty jakby ktoś chciał coś zobaczyć np weronę to komunikacją publiczną nie da rady tu nic nie dojeżdża
Przemysław - 19.03.2025
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Przyjazd i wyjazd zgodnie z harmonogramem. Przy wylocie, na lotnisku Chopina, olbrzymia kolejka do nadania nart (bagaż nadwymiarowy), której powodem był odlot 2 samolotów o podobnej godzinie, lecących z narciarzami w Alpy.
Tadeusz, Warszawa - 31.03.2017 | Termin pobytu: marzec 2017
4/5 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pobyt udany. Mankamenty: tłok na stokach Folgarida-Marilleva. Dalej nieco luźniej. Zjazd do hotelu trasami czerwonymi (dużo trudniejsze niż czerwone np. w Hiszpanii). Nie polecać początkującym i rodzinom z dziećmi, które się dopiero uczą.
Małgorzata Michalska, Podkowa Leśna - 18.03.2015
3/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel wybrany z uwagi na lokalizację na stoku i bliskość do uwielbianej Madonny. Hotel niestety ma już swoje lata, ale bliskość wyciągu, czystość, miła obsługa, ciepłe pokoje i smaczne posiłki wszytstko nadrabiają. Wrto wybrać skipass uwzględniający Madonnę - czyli Brenta. Dzieci mają super szkołkę włoską Marilleva tuż obok hotelu - trenerzy wspaniali, bariera językowa nie istnieje. Bardzo polecamy hotel i Val di Sole oraz jak zwykle Rainbow, z który jeżdzimy od lat.
Zawsze zadowolona klientka - 14.03.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018
2/2 uznało opinię za pomocną