Opinie o TH 1400 Hotel

4.8/6 (60 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.8/6
60 opinii
Obsługa hotelowa
4.7
Obsługa hotelu
4.7
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.5
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.9
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
6.0
Teren narciarski w okolicy
5.7
Wyposażenie strefy wellness
3.3
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    narty

    stok i miejsce super ! hotel wymaga odnowienia pokojów , wyżywienie monotonne/ brak warzyw na śniadanie/

    Joanna, Motycz - 20.05.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Narty w Val di Sole

    Wylot, przejazd autokarem i hotel - wszystko dobrze zorganizowane od strony Rainbow. Rezydentka udzieliła wielu cennych informacji i była pomocna na miejscu. Nasz wyjazd z lotniska w Weronie opóźnił się z powodu bardzo długiego czasu oczekiwania na odbiór bagaży i mieliśmy dotrzeć do hotelu po czasie serwowania kolacji. Nasza rezydentka skontaktowała się z obsługą hotelu i wynegocjowała przedłużenie posiłku specjalnie dla naszej grupy. Sam hotel (Marilleva TH 1400) trochę przestarzały ale usytuowany przy samym stoku. Minusem dla nas było to, że pokój nie był wyposażony w czajnik elektryczny, a restauracja udostępniała gorącą wodę tylko podczas śniadań. Żeby napić się herbaty o innej porze niż rano trzeba było prosić o wrzątek w barze i iść z kubkiem z powrotem do restauracji. Kolejną uciążliwością była bardzo głośna lodówka w pokoju, która załączała się co 10 minut, żeby potem znowu się wyłączyć i tak w kółko. Z pozytywnych rzeczy: jedzenie było smaczne, obsługa miła, pokój czysty. W pakiecie mieliśmy śniadania i obfite obiadokolacje. Warunki jak najbardziej przyzwoite za te cenę. Ogólnie, wyjazd udany :)

    Agnieszka, Łódź - 24.03.2024  | Termin pobytu: marzec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    narty swietne, hotel depresyjny, jedzenie bez szalu

    teren narciarski bardzo dobry, przez 6 dni nie da sie tam nudzic. karnet na calosc 400 eur. hotel na stoku, tuz przy wyciagu, zjazd na nartach 'pod drzwi'. zamykane szafki w narciarni ale bez suszarni na buty. obok kilka wypozyczalni sprzetu (6 dni za zestaw 80-90 eur). sniadania ciagle te same, bez warzyw, bardzo monotonne. obiadokolacje zwykle smaczniejsze i bardziej urozmaicone (tylko woda darmowa), litr wina do kolacji 5eur. wegetarianie beda mieli tu smutne zycie, weganie umrą z glodu tuz obok hotelu dosc dobrze wyposazony sklep spozywczy z rozsadnymi cenami pokoj to lata 70, ciemno, chłodno i depresyjnie. internet tylko przy recepcji basen ma 1,2m i zwykle jest w nim troche dzieci. sauna zamknieta bo kilka lat temu byl covid

    Piotr - 05.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Wyjazd narciarski

    Lokalizacja:Lokalizacja hotelu jest znakomita, od wyjścia z hotelu wpinamy narty i możemy jeździć po okolicznych ośrodkach narciarskich (marilleva, folgarida, madonna di campiglio, pinzolo).Pokoje:Pokoje schludne, czyste, natomiast lata świetności (jak i cały hotel) mają już za sobą. Obsługa tylko pierwszego dnia pamiętała o uzupełnianiu szamponu i mydeł :(. Niestety room service nie mówi po angielsku także również ciężko było cokolwiek załatwić.Jedzenie:Jeśli chodzi o jedzenie to muszę stwierdzić, że było okropne!. Przydała by się zmiana kucharza - niemal wszystko bez smaku, suche. Podczas tygodniowego pobytu i 3 posiłków dziennie tylko 2 potrawy były zjedzone ze smakiem :(. Polecam pobyt z wyżywieniem w okolicznych knajpach lub własnym (w 2 osobowych pokojach nie ma możliwości podgrzania czegokolwiek - brak kuchenki itp.)Ogólnie:Hotel polecam tylko ze względu na lokalizację - tylko dla ludzi nastawionych na szusowanie. Innych plusów hotelu nie widzę. Po angielsku z obsługą jest się w stanie dogadać jedynie na recepcji, obsługa w restauracji gdzie były serwowane posiłki niestety nie mówiła lub nie chciała mówić po angielsku. Przy próbach kończyło się na odpowiedzi po włosku :)

    Tomasz, Warszawa - 04.03.2016

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem