Opinie o O7 Aloe Corralejo (ex. LABRANDA Aloe Club Resort)

5.1/6 (239 opinii)

Kategoria lokalna 3

5.1/6
239 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Wypoczynek

    Wspaniała pogoda. Wyspa godna polecenia. Organizacja biura ok. Wycieczka zorganizowana przez biuro godna polecenia.

    Renata, Legionowo - 09.07.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    hotel masakra

    Hotel bez klimatyzacji, tzn niby jest ale pierwszego dnia po zgłoszeniu awarii dostaliśmy wentylator a następnego przenośny klimatyzator. Idąc korytarzem szybko zwróciliśmy uwagę iż przed każdym pokojem stoi wentylator lub klimatyzator i ci spolegliwi klienci dostawali wentylator a ci bardziej "asertywni" to klimatyzator. Rura wystawiona przez otwarte okno i huk urządzenia całą dobę. Ogólnie pokój bardzo słaby. Drzwi trzeba strongmena żeby otworzyć zarówno balkonowe jak i wejściowe(te zostawiały piękną czarną smugę na kaflach). Wystarczy podregulować ale serwis nie widział potrzeby. Łóżko miało być małżeńskie a były dwa pojedyncze przy czym jedno z nich nie było przykręcone do stelaża na ścianie a miało kółka więc człowiek nigdy nie wiedział gdzie się obudzi rano. Fajnie musi wyglądać aktywność męsko-damska na tym łóżku, pewnie można do basenu wjechać bo pokój na parterze. Narożnik w salonie miał podarte obicia i też nie był skręcony więc elegancko się rozjeżdżał na kaflach dwie części. Sufit w łazience papierowy zwinął się od wilgoci. Ogólnie wentylacja fatalna więc jeśli okna nie były otwarte to zaduch od mokrych tynków nie do zniesienia. Wyposażenie hotelu było w większości starsze niż ja a mam czterdziestkę na karku. Tak odrapanych mebli, krzeseł itd to dawno nie widziałem. Basen bez filtracji wody, zdaje się że w nocy dolewali wodę żeby trochę była czystsza bo woda jak w Bałtyku zimna a przecież tam 24 na dobę upał. Leżaki brudne do tego stopnia że odechciewało się leżeć, nawet plastikowe części. Wystarczyło wziąć węża z wodą i pod ciśnieniem umyć ale też nikt nie widział potrzeby. Jedyne co ratuje hotel to obsługa, uśmiechnięta i jeśli ktoś ma ochotę to pożartują i zamienią z każdym parę zdań. Jedzenie przyzwoite, nie przeszkadza ale i nie zachwyca-jeden dzień z hiszpańskimi daniami lepszej jakości, reszta typowy masowy all. Za te same fundusze można śmiało spędzić lepiej wakacje w wielu miejscach.

    Kasia ,Wrocław - 03.10.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Pobyt w listopadzie 2017

    Hotel jest polożony w ładnym miejscu, blisko Parku Wydm i pieknych plaż.Pokoje czyste jednak wymagały by remontu. Animacje wieczorne fajnie prowadzone, ludzie chętnie się bawią. Co do wyżywienia - jedzenie jest bardzo niskiej jakości, warzywa bez smaku, wędliny praktycznie nie do zjedzenia. Śniadania takie same codziennie. WIekszośc owoców to takie z syropu a na desery głównie podawane kremy. Równiez wiekszość drinków wchodzących w all bardzo słodka, praktycznie nie do wypicia. W trakcie dnia brak przekąsek. Druga restauracja niedostępna w opcji all ( płatna dodatkowo) - o czym dowiedzieliśmy sie na miejscu.Niestety największe rozczarowanie to Pani rezydent. Na spotkaniu jedyne na czym była skupiona to wycieczki za ogromne pieniądze. Nie znała odpowiedzi na żadne pytanie dotyczące hotelu, wypozyczalni w okolicy itp. O wsyztko kazała zapytac w recepcji i ewidentnie nie była zainteresowana pytaniami osób, które nie zgłosiły się na żadna wycieczkę. Myślę, że bez rezydenta ten wyjazd niczym by się nie różnił.

    Martyna, Dąbrowa Górnicza - 30.11.2017  | Termin pobytu: listopad 2017

    13/16 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Hotel do modernizacji

    Sama wycieczka jak najbardziej pozytywnie, bardzo duży minus jeśli chodzi o hotel - zdecydowanie do remontu: w pokoju nie działała klimatyzacja, z rur w łazience przeciekała woda, drzwi na balkon nie można było zamknąć, przez dwa dni nie było ciepłej wody z uwagi na awarie, jednego dnia zamknięto restauracje bo została zalana wodą z wyższego piętra (chyba pękła rura) itd. stan infrastruktury obiektu bardzo słaby i wymagający odnowienia. Generalnie polecam Fuerteventurę, ale zdecydowanie nie polecam tego hotelu.

    Tomasz, Poznań - 29.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem