5.3/6 (106 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.0/6
Nautilus to wcześniej hotel 3 * zarządzany przez inną firmę. SBH jest jego właścicielem i przedstawia go jako część SBH Costa Calma Beach Resort. Ale prawda jest taka, że nie dokonali żadnej renowacji, więc stare 3 * pokoje, stare i nie utrzymane, teraz zasługują na może 2 *. Ogólne usługi hotelu są słabe. Pokój jest wilgotny i zimny. Z wieloma problemami z utrzymaniem, w tym z toaletą, więc pochłonęła go czarna czerń! Sprzątanie w pokoju prawie nie istnieje. Tylko jedna restauracja działa, a jakość żywności jest bardzo niska. Odbiór rzeczy nie jest tak miły, szczególnie po sprawdzeniu komputera, że klient pochodzi z Polski.
0.5/6
W Rainbow dokonaliśmy rezerwacji wycieczki na Wyspy Kanaryjskie do hotelu SBH Nautilus Beach na przełomie maja i czerwca 2022, nie spodziewając się jak wiele niespodzianek będzie z tą wyprawą związanych. Pierwsza oczekiwała nas tuż po wylądowaniu - okazało się, że hotel, który oglądaliśmy na zdjęciach dołączonych do oferty jest... zamknięty. Oczywiście w katalogu biura w dalszym ciągu widniała oferta pobytu w w/w wymienionym hotelu i nawet Rainbow aż po dzień dzisiejszy jest przekonane, że tam wysyłało gości, proponując dokonanie oceny pobytu w SBH Nautilius Beach - hotelu widmie !!! :) :) :) Kolejne zaskoczenie: mimo wykupienia pokoju "z bocznym widokiem na ocean" zostaliśmy zakwaterowani w pokoju z widokiem na ścianę sąsiedniego budynku i balkon sąsiadów (którzy bynajmniej nie wykupili takiej opcji jak my), na końcu od dawna nie sprzątanego tarasu. Po trzecie - w drodze powrotnej - na lotnisku okazało się, że (w odróżnieniu od klientów TUI) nie figurujemy w systemie rezerwacji lotów. Po ponad godzinnym, stresującym oczekiwaniu w kolejce na nadanie bagażu, zostaliśmy "obsłużeni ręcznie". Zaowocowało to tym, że nasze miejsca - zarezerwowane podczas kupowania wycieczki - okazały się zajęte przez innych pasażerów. I tu kolejny stres, gdy stewardesy mogły nam zaproponować jedynie oczekiwanie na inne miejsca, które "być może okażą się wolne".