Opinie klientów o Be Live Adults Only Tenerife

5.2 /6
67 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.4
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

MONIKA MARIA, Świdnica 31.10.2021

Czasy świetności dawno już minęły.

Hotel potrzebuje odświeżenia, jednak ze względu na trudną sytuację rozumiem, że nie jest to teraz możliwe. Głównym mankamentem były za krótkie łóżka i dość twarde materace.Na plus : bufet ,który oferował dużo świętych i różnorodnych dań.Lokalizacja bardzo dobra: do dworca głównego 500 m, do plaży parę kroków,do supermarketu 600 m. W pokojach klimatyzacja. Łazienki lata 80 trochę jak u babci ;).Widok z 9 piętra niesamowity. Ogólnie za cenę w last m dobry hotel dla tych którzy chcą zwiedzać lub leżeć na plaży .

1.0/6

Monika Jaworzno 08.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Rozczarowana

Kupując od Rainbow ofertę do hotelu 4* jestem mega rozczarowana, że firma sprzedaje takie pokoje w standardzie 4*. Będą klientem kilka lat nigdy się nie zawiodłam żadnym hotelem tak jak tym. Klimatyzacja w pokoju który otrzymaliśmy to zapach stęchlizny, dziury w podłodze i pochlapane ściany. Kiedy poprosiłam o jakąś zamianę to jedynie za dopłatą.

0.5/6

WERONIKA, NIEBOCKO 03.11.2023
Termin pobytu: październik 2023

singiel, pobyt 26.10-2.11.2023

fatalnie. organizacja okropna, rezydent niekompetentny, organizator świadomie i z premedytacją nie informuje ze w hotelu trwa od kilku tygodni remont i moga występować utrudnienia. problemów z poziomu organizatora ogrom: 1. zgodnie z umową transfer z hotelu na lotnisko ale w praktyce odbior z innego hotelu i masz sobie dojść nikogo to nie interesuje 2. po dojeździe na lotnisko rezydentki brak, nie chciało sie przyjść bo po co... 3. brak na liści pasażerów, mimo dopłaty i wykupienia miejsca w samolocie, rezydentka podeszła ale po sekundzie odebrala sobie telefon i poszła bo po co pomagać z hiszpańskim i wykonywać swoja prace mozna pogadać z rodzina i dobrze sie bawić To tylko niektóre problemy. Rainbow w tym przypadku to dno dawno nie widziałem tak fatalnej organizacji i tak bezczelnego i świadomego wprowadzania klienta w błąd. Pani rezydent nie powinna nigdy pracować z ludźmi po prostu sie do tego nie nadaje, zamiast pomagać woli załatwiać osobiste sprawy...
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem