5.1/6 (72 opinie)
3.0/6
Hotel położony w doskonałej lokalizacji, blisko plaży i dworca autobusowego, z którego można dojechać niemalże w każde miejsce na wyspie. Bardzo miła i pomocna obsługa. Niestety sam hotel ma lata swojej świetności za sobą. W korytarzu śmierdzi kurzem, starą wykładziną. W pokoju obdrapane drzwi, rdza na wannie, co jest mocno odrzucające. Brudne ściany, niewygodne łóżko. Na plus piękny widok na ocean i wulkan oraz codzienne sprzątanie. W jadalni stare, brudne krzesła, w rogu pomieszczenia pajęczyna. Moim zdaniem to hotel na 2*, do 4 jest mu bardzo daleko.
2.5/6
Hotel potrzebuje odświeżenia, jednak ze względu na trudną sytuację rozumiem, że nie jest to teraz możliwe. Głównym mankamentem były za krótkie łóżka i dość twarde materace.Na plus : bufet ,który oferował dużo świętych i różnorodnych dań.Lokalizacja bardzo dobra: do dworca głównego 500 m, do plaży parę kroków,do supermarketu 600 m. W pokojach klimatyzacja. Łazienki lata 80 trochę jak u babci ;).Widok z 9 piętra niesamowity. Ogólnie za cenę w last m dobry hotel dla tych którzy chcą zwiedzać lub leżeć na plaży .
1.0/6
Kupując od Rainbow ofertę do hotelu 4* jestem mega rozczarowana, że firma sprzedaje takie pokoje w standardzie 4*. Będą klientem kilka lat nigdy się nie zawiodłam żadnym hotelem tak jak tym. Klimatyzacja w pokoju który otrzymaliśmy to zapach stęchlizny, dziury w podłodze i pochlapane ściany. Kiedy poprosiłam o jakąś zamianę to jedynie za dopłatą.
0.5/6
fatalnie. organizacja okropna, rezydent niekompetentny, organizator świadomie i z premedytacją nie informuje ze w hotelu trwa od kilku tygodni remont i moga występować utrudnienia. problemów z poziomu organizatora ogrom: 1. zgodnie z umową transfer z hotelu na lotnisko ale w praktyce odbior z innego hotelu i masz sobie dojść nikogo to nie interesuje 2. po dojeździe na lotnisko rezydentki brak, nie chciało sie przyjść bo po co... 3. brak na liści pasażerów, mimo dopłaty i wykupienia miejsca w samolocie, rezydentka podeszła ale po sekundzie odebrala sobie telefon i poszła bo po co pomagać z hiszpańskim i wykonywać swoja prace mozna pogadać z rodzina i dobrze sie bawić To tylko niektóre problemy. Rainbow w tym przypadku to dno dawno nie widziałem tak fatalnej organizacji i tak bezczelnego i świadomego wprowadzania klienta w błąd. Pani rezydent nie powinna nigdy pracować z ludźmi po prostu sie do tego nie nadaje, zamiast pomagać woli załatwiać osobiste sprawy...