5.1/6 (74 opinie)
Kategoria lokalna 4
1.0/6
Kupując od Rainbow ofertę do hotelu 4* jestem mega rozczarowana, że firma sprzedaje takie pokoje w standardzie 4*. Będą klientem kilka lat nigdy się nie zawiodłam żadnym hotelem tak jak tym. Klimatyzacja w pokoju który otrzymaliśmy to zapach stęchlizny, dziury w podłodze i pochlapane ściany. Kiedy poprosiłam o jakąś zamianę to jedynie za dopłatą.
Monika Natalia, Jaworzno - 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
6/6 uznało opinię za pomocną
0.5/6
fatalnie. organizacja okropna, rezydent niekompetentny, organizator świadomie i z premedytacją nie informuje ze w hotelu trwa od kilku tygodni remont i moga występować utrudnienia. problemów z poziomu organizatora ogrom: 1. zgodnie z umową transfer z hotelu na lotnisko ale w praktyce odbior z innego hotelu i masz sobie dojść nikogo to nie interesuje 2. po dojeździe na lotnisko rezydentki brak, nie chciało sie przyjść bo po co... 3. brak na liści pasażerów, mimo dopłaty i wykupienia miejsca w samolocie, rezydentka podeszła ale po sekundzie odebrala sobie telefon i poszła bo po co pomagać z hiszpańskim i wykonywać swoja prace mozna pogadać z rodzina i dobrze sie bawić To tylko niektóre problemy. Rainbow w tym przypadku to dno dawno nie widziałem tak fatalnej organizacji i tak bezczelnego i świadomego wprowadzania klienta w błąd. Pani rezydent nie powinna nigdy pracować z ludźmi po prostu sie do tego nie nadaje, zamiast pomagać woli załatwiać osobiste sprawy...
ROBERT - 03.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023
8/9 uznało opinię za pomocną