Opinie klientów o Wzdłuż Adriatyku Comfort

5.3 /6
72 
opinie
Intensywność programu
4.9
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.7
Transport
5.6
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Ryska.Ryska 13.07.2024

Wzdłuż Adriatyku- nigdy więcej autokarem.

Wycieczka „Wzdłuż Adriatyku” „Comfort” 16-22.09.2023. Program atrakcyjny, zrealizowany, Pani pilotka kompetentna i zaangażowana, ale warunki podróży tragiczne. Autokar firmy Arko Tourist był stary, niesprawny i nieprzygotowany do jazdy. 1. KLIMATYZACJA chłodziła znacznie słabiej w tylnej części autokaru. Nieszczelności poutykane papierem i sreberkami z widocznym osadem brudu i pleśni. 2. NAWIEW POWIETRZA z zewnątrz przez kratki całkowicie zatkane starym wieloletnim kurzem. Powietrze wewnątrz autokaru zanieczyszczone kurzem, roztoczami, pleśniami wywołało u uczestników wycieczki kaszel, łzawienie z oczu a u mnie ciężką alergię. 3. NIESPRAWNY TEMPOMAT ograniczał prędkość nawet do 50 km/godz na autostradzie. Było to przyczyną spóźniania się na kolację (godz 23-24) i zwiedzanie , brak wolnego czasu na kawę czy posiłek, wydłużenia czasu podróży (np. Bydgoszcz- Creina w Słowenii, 22 godz). 4. NAPRAWA NASZEGO AUTOKARU W CHORWACJI, okazała się nieskuteczna, podstawiono zastępczy autokar chorwacki. 5. NOWY, SPRAWNY AUTOKAR, został przysłany z Polski. Dzięki temu w komfortowych warunkach odbyliśmy podróż powrotną. 6. REKLAMACJA z powodu zmarnowanego urlopu, wydaje się być uzasadniona. Do reklamacji dołączone są zdjęcia których tutaj nie udało się dołączyć.

3.0/6

Danuta 02.07.2023

Wzdłuż Adriatyku comford

Właśnie wróciliśmy z wycieczki wzdłuż Adriatyku comford szczerze mówiąc wycieczka byłaby udana gdyby nie to że nie było czasu na kąpiel w Adriatyku, mało czasu na zwiedzanie czy posiłek na wycieczkach trzeba wybierać albo coś zjeść albo chodzić i zwiedzać. Hotel Neum w Bisni to porażka, brud robactwo, grzyb, pozostałe dwa hotele luksus. Informacja dla biura podróży Rainbow : proszę informować klientów w jakich hotelach będą mieszkać żeby nie zaznały szoku jak my w Bośni to jest totalny brak dbania o zdrowie klientów jak rozumie biednie ale niech będzie chociaż czysto

2.5/6

Edyta 03.08.2015

W dużej mierze zmarnowany urlop

Chorwacja piękna, organizator wycieczki niestety bardzo kiepski. Rozbieżności pomiędzy gwarantowanymi w umowie punktami a rzeczywistością ogromne. Na cztery noclegi w Chorwacji tylko podczas trzech był dostęp do morza, w pierwszym z hoteli odległość zamiast 500 metrów wyniosła bagatela jedyne 30 km. W upale powyżej 40 stopni w hotelu gdzie spędziliśmy dwie noce nie było klimatyzacji, w trzecim- nie działała. Balkony miały być wszędzie- niestety poza ostatnim noclegiem w Słowenii nie było ich nigdzie. Widoki z okna to w przeważającej mierze widoki na ściany sąsiednich hoteli. Zgodnie z umową można by się spodziewać basenu w hotelach- nie było w żadnym. Bardzo zmęczył mnie ten urlop i to nie z powodu objazdówki, a ogromnych niedogodności, które zafundowało nam biuro. Napisaliśmy zbiorową reklamację, czekamy na odpowiedź ze strony organizatora, niestety urlop, który minął jest nie do odzyskania...

2.5/6

ELIZA, Łódź 28.05.2017
Termin pobytu: kwiecień 2017

Chorwacja w pigułce :)

Wycieczka godna polecenia.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem