Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony bardzo ładnie, teren zadbany. W zalezności gdzie otrzymacie Państwo pokoje to jest daleko albo na plażę albo do restauracji. Niestety pokoje na parterze zagrzybione i zaplesniałe. Pokój w którym mieszkałam, po zmianie, na pierwszym pietrze tez pozostawiał wiele do życzenia. Pleśń w kątach, pościel i łóżka przesiągnięte plesnią. Można było wytrzymać jedynie przy otwartym oknie tarasowym i działającej klimatyzacji. Podobno hotel odnowiony w 2012 r. Można polecić jedynie drugie piętro bo tam jeszcze nie ma pleśni.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w hotelu od 11.01.2023 do 18.01.2023, kontakt z obsługą pozostawia dużo do życzenia. Mimo zgłoszenia przez rezydentkę że nie działa u mnie w pokoju sejf nikt się nie pofatygował żeby to naprawić. W barach zawsze coś nie działa lub nie ma połowy menu. w czasie naszego pobytu 3 dni nie było coli, tylko w jednym barze można było się napić kawy, w snack barach mimo bogatego menu można było dostać tylko dwie potrawy. Pokoje niestety wymagają napraw, jak się okazało to nasz mimo kilku mankamentów nie był najgorszy. Przy basenach i na plaży problem z leżakami. Niestety jest tyle ludzi że wszyscy biegają z rana rezerwować leżaki ręcznikami co skutkuje tym że połowy ludzi nie ma np. na basenie a leżaków wolnych też nie ma. Na głównej stołówce mnóstwo ptaków latających nad posiłkami obsługa nie daje sobie z tym rady. Jeśli chodzi o główne posiłki to należy je ocenić jako dobre, dużo owoców morza z naszego punktu widzenia należy uznać za pozytywny aspekt. W pokoju brakło papieru toaletowego i już nikt nie uzupełnił tego braku. Wycieczki organizowane przez biuro Rainbow oceniamy pozytywnie, wszystko pasowało, było zgodne z programem, nie forsujące, ciekawe, z pewnością jest to jaśniejsza strona tego wypoczynku. Generalnie od strony biura podróży pozytywnie oceniamy lecz hotel odradzamy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczki fakultatywne organizowane przez rainbow to porażka-nie polecam, kierunek sam w sobie ciekawy
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na miano 4+, jedzenie i plaża dobre ale standard pokoi to bardzo skromna 3 , z kolacji lepiej wracać z latarką bo oświetlenie jest skromne a teren bardzo rozległy
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel taki sobie, system w jakim pracują tam ludzie to porażka. W restauracji są „kelnerzy”, którzy podają sztućce i napoje, oni nie ogarniają a klienci wkurzeni bo im obiad stygnie i nie maja czym go zjeść. Idziesz do nich prosisz a oni odpowiadają, ze zaraz ktoś podejdzie. Ogólnie to jest wielka porażka. Jedzenie z grila to kolejny temat. Kolejka dluuuuga, na grillu kilka kawałków mięsa, ( zaczynaja grillować w monecie pojawienia się kolejki) ludzie się niecierpliwią, mięso na wpół surowe, 2/3 grila puste, rozdadzą te niedopieczone kawałki mięsa, położą następnych kilka i tak w kolko. Tego się nie da opisać, to trzeba zobaczyć. Albo są tak nieogarnięci, albo to celowe zachowania, żeby zniechęcić ludzi do stania w kolejkach i zmusic do zadowolenia się tym co na szwedzkim stole. Na stołach ciagle to samo, wybór żaden. Całe szczęście, ze owoce były…Zastanawiające jest to, ze przy takiej biedzie, stać ich na marnowanie takiej ilości mięsa, bo tego na wpół surowego nie można zjeść… Każdy czeka na napiwki… Na tak dużym obiekcie ogólnodostępne toalety są przy głównym budynku. Przy basenach nieczynna. Nie widziałam czegoś podobnego nigdy wcześniej. Masz ochotę na kawę w ciągu dnia? Tylko w barze przy recepcji, recepcja oddalona od plaży 15 min. pieszo. Jedyne co jest super to plaża i ocean…
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dlatego w miarę bo to Kuba i należy wiedzieć że taka jest mentalność latynoska i dodatkowo wszystko jest państwowe czyli niczyje, a więc ktoś majacy filozofię ,,maniany" i ustrój komunistyczny musi doprowadzić hotele do takiego stanu jak Hawana
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu uważamy za średni. Cały hotel taki jakiego się spodziewaliśmy. Pokój spełniał nasze oczekiwania. Wszystko zadbane i schludne w miarę możliwości. Niestety problem pojawiał się kiedy szliśmy na posiłki. Pierwsza rzecz, która rzucała się w oczy to ogromna kolejka przed stołówką. Niestety im dalej tym gorzej. Jedzenie było po prostu OKROPNE. Jak dla zwierząt. Śmiem podejrzewać, że spowodowane było to oszczędnościami związanymi z aktualną sytuacją polityczną. W mięsie można było znaleźć wszystkie elementy zwierzęcia (kości, skóry itp.) Owoców było tyle co kot napłakał, a jak były to dramatyczne (np. czarne, zsiniałe banany lub niedojrzałe arbuzy). Warzywa jak się pojawiały, to gdzieniegdzie popsute. A pamiętajmy, że to kraj egzotyczny. Pieczywo owszem czasami zdarzało się świeże, ale niestety w większości przypadków było po prostu czerstwe. Ilość jedzenia również pozostawiała wiele do życzenia. Może to przez gości pewnej narodowości, którzy zajmowali 95% hotelu, a zachowywali się jak by pierwszy raz zobaczyli jedzenie. Żeby nie było, że jestem marudny, to dwa lata temu moi rodzice byli w tym samych hotelu. Widziałem zdjęcia i słyszałem ich opowieści, to stoły się uginały od dobrodziejstw. Również podczas naszego wyjazdu w hotelu obok jedzenie było adekwatne do zapłaconej ceny za wypoczynek. Każde wyjście na posiłek wiązało się ze stresem. Pomijam fakt, że żona jest w ciąży i jej organizm ma swoje potrzeby, które w żadnym stopniu nie zostały spełnione. Generalnie prawie cały czas chodziliśmy głodni. A człowiek płacąc odpowiednie pieniądze oczekuje pewnego minimum, które nawet nie zostało spełnione.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel mocno wyeksploatowany prosi się o remont . Bez opaski platinum o leżakach na plaży można pomażyć . dostępne wyłącznie na basenie . animacje Ok. Obsługa miła . Plaża piękna o leżaki bitwa . Jabym czekał na naprawę sejfu to bym do dzisiaj siedział na kubie , podobnie z bagażowym przy wylocie. Braki w asortymencie drinków z powodu braku składników. W łazience odpadająca farba z tynkiem , woda z uszkodzonego kranu lała się cały tydzień , nikogo to nie interesowało .
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ładnie położony- pozatym brudno i byle jaka obsługa w pokojach .W stołówce ciągle brak sztućcow i kawy. O zmianę ręcznika czy przescieradł a trzeba prosic kilka razy Odradzamy!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niedawno wróciliśmy. Generalnie Kuba piękna ale hotel taki sobie. Ocena podyktowana głównie warunkami panującymi w pokoju oraz poziomem czystości na stołówce, trochę nieświeżo, zapach i nie do końca czyste naczynia. Były momenty, że brakowało kieliszków lub szklanek. Na kolację trzeba było czekać w długiej kolejce. W pokojach zapach pleśni i nie za czysto. Zgłaszałem usterki ale oni nic z tym nie zrobili. Obsługa trochę jakby pracowała z przymusu, chyba mają taką naturę albo czy się "czy się siedzi czy się leży płaca i tak się należy" w końcu panuje tam komunizm. Jeżeli chodzi o ogólny układ hotelu, zieleń, baseny i inne atrakcje to OK. Bardzo bogata wieczorna oferta rozrywkowa. Położenie hotelu też dobre, bardzo blisko do przystanku autobusowego z którego można dojechać do centrum Varadero. Na Kubie byłem po raz pierwszy i być może to taki urok tego miejsca, mam na myśli hotel ale dwa lata byłem na Dominikanie i stwierdzam że to naprawdę duża różnica na korzyść Dominikany. Ale ogólnie to nie żałujemy z uwagi na wycieczkę do Hawany- rewelacyjnie oraz na przepiękną wyspę Cayo Blanko.