Opinie o Alexander

Kategoria lokalna: 4

3.5/6
(120 opinii)
Atrakcje dla dzieci
1.7
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
4.9
Pokój
3.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
3.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    tragedia

    Monika 17.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Niestety nikt przy zakupie wycieczki nie poinformowała nas, że hotel ten jest dla nastoletnich anglików, pijących, wrzeszczących od nocy do rana. Autentycznie nie przespaliśmy żadnej nocy było tak głośno-gdy kończyły się dyskoteki w okolicy-zaczynały libacje w pokojach hotelowych. Byliśmy z dwójką małych dzieci-porażka. To hotel dla niewymagających nastolatków pragnących nocnej zabawy, dla której wygląd i estetyka hotelu nie mają znaczenia. Plaża sympatyczna, jedzenie w miarę- choć ciągle czaegoś barkowało-jak się człowiek upominała słyszał-"finisched". W barze przy basenie wydawano tosty, frytki, kanapiki i hot dogi( lepsze sa w Ikei) . Z owoców przez cały pobyt tylko arbuz i melon. Hotel jednym słowem BEZNADZIEJNY.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    PORAŻKA WAKACYJNA

    klient RAINBOW 27.07.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Reklamacja wycieczki W dniach ……20.06.2017……………… miałem u Państwa wykupioną wycieczkę do …ALEXANDER HOTEL………………. Jestem niezadowolony z jakości usługi turystycznej, a konkretnie zgłaszam reklamacje co do powyższych kwestii: - w biurze zapewniono nas o standardzie 3,5 gwiazdki ( hotel niby posiada 4 ,ale nie dał bym 3 z uwagi na standard panujący w środku, wyżywienie śniadaniowe co dzień ubogo i to samo, posiłki kończyły się 20 min przed czasem zamknięcia kuchni, pokój bardzo niskiego standardu, łazienka z grzybami przy wannie i nie tylko , zlew trzymał się ostatkiem sił ,mocno eteryczne chemikalia pod naszym balkonem i mocno dosypywane do basenu, brud ogólnie dostępny pożar na terenie basenu , wymianę ręczników tylko raz na cały pobyt, muzyka nie do słuchania z nastawieniem na młodzież lat 17 , pianych anglików żucających kubkami i krzesłami z okna w kierunku basenu , wymiotujących dzieciaków języka angielskiego nad ranem na korytarzu hotelowym , koty biegające i śpiące na stołach przy których żywią się ludzie , rezydentka która w połowie rozmowy wyłączyła się by ze mną nie rozmawiać o wymianie hotelu w momencie pożaru,- wykupiona forma all inclusive nie ma znaczenia , przepłacone 500 zł. czy z all czy bez wszyscy jedli i pili to samo, naciąganie klienta- wylot z polski i godzina zakwaterowania do hotelu powodowała że straciliśmy dzień cały , a pozostała tylko część wieczorugodzina 4: 00 wymeldowania z hotelu powodowała utratę całego dnia jaki powinien być zaliczony . to daje półtora dnia straty z całości wyjazdu.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    masakra

    Dorota 06.07.2017 | Termin pobytu: październik 2017

    myslalam ze opinie na tenat tego hotelu sa mocno przesadzone ale niestety jest masakra, jedzenie monotonne zimne i do tego niesmaczne zeby dostac kolacje trzeba stac w polgodzinnej kolejce , brudno , wszedzie tylko mlodzi rozwrzeszczeni anglicy, hotel typowo dla mlodych ludzi, nie polecam osobom z malymi dzieci oraz tym ktorzy chca odpoczac. Tylko widoki naprawde piekne.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    MASAKRA

    Anna 08.06.2018

    Właśnie wróciliśmy z pobytu w tym hotelu. Pomijam kiepskie jedzenie. Największym problemem są grupy młodych Anglików, pijących nieustannie, bardzo głośnych, nie tylko przy basenie, ale zwłaszcza w nocy, Spotkał nas przykry incydent. Młodzi , pijani Anglicy z pokoju nad nami zwymiotowali na nasze ubrania i prywatne ręczniki. Trzykrotnie interweniowaliśmy w sprawie posprzątania balkonu. Recepcjonista uznał, że to nie sprawa hotelu i sami mamy załatwiać sprawę ewentualnego pokrycia kosztów zniszczonych rzeczy.Pomimo interwencji rezydenta /dziękujemy bardzo p. Danielowi/ Anglicy wyparli się całej sytuacji, monitoringu podobno hotel nie ma. Wyszliśmy na oszustów, którzy sami zwymiotowali na swoje ubrania... Po raz pierwszy, jako dojrzała kobieta / byliśmy rodzinnie we czworo /zderzyłam się ze ścianą.......i przypłaciłam nerwami. Poczuliśmy się jak turyści "gorszego sortu".

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    tylko nie ten hotel

    Mariola, Janikowo, kujawsko-pomorskie 19.08.2015

    Generalnie "bród i smród". Hotel bez remontu. Tu mijamy się z prawdą wykazaną w ofercie. Łazienka z wybijającą wodą z kratki przy kąpieli w brodziku osłoniętym zasłoną z ceraty. Ręczniki były wymienione na prośbę. Przypominam 4* , a tu czas się zatrzymał w latach sześćdziesiątych. W pokoju też nie było szałowo.Pokój z trzema łóżkami, w tym dwa złączone jako małżeńskie. Szafa śmierdziała starością, że zastanawiałam się nad wypakowaniem odzieży. Klimatyzacja indywidualna "samosterująca"-stara. Wszak mamy XXI wiek. Do plaży nie 300m, ale daleko dalej.Wg mnie około 900m. Dojście do plaży ulicą. Jedzenie "GARKUCHNIA" Wyspa ponoć słynie z miodu, którego nie serwowano na śniadanie. Generalnie było ciągle to samo i niesmaczne Dwa razy było śmierdzące mięso. Kucharz powoływał się na kebab turecki ( o zgrozo) W daniach nie czuć było przypraw (np. tymianku, czy czosnku)i może była to jakaś kozina nieprzyprawiona. Z formuły All inclusive korzystaliśmy bardzo rzadko, bo w barze byliśmy ignorowani. Obsługa rozumie tylko po angielsku. Polacy ze znajomością tego języka również byli ignorowani, widać nie mówili dla barmanów zbyt biegle. Nie mogę powiedzieć czy wszystkie narodowości były traktowane tak samo, bo jak wspomniałam z baru korzystałam bardzo rzadko. Jednak drinki serwowane przez hotel (być może tylko dla nas były nie do picia,a piwa nie piję) Byłam świadkiem awantury pijanej Angielki (przepraszam angielki), która wszczęła awanturę z polskim turystą (młodym człowiekiem w podróży poślubnej). Obsługa z uśmiechem na ustach, interweniowała niezbyt pośpiesznie. Jestem bardzo zawiedziona jakością. Po raz pierwszy trafiłam na taki hotel. W Grecji byłam po raz trzeci i teraz poniosłam sromotną porażkę. Z pewnością zastanowię się nad nowym kierunkiem. Mariola

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Niepolecam !!!

    Izabela, Szubin 18.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Witam. Zacznę od początku. Był to nasz pierwszy wyjazd za granicę na wakacje .wraz z dziewczgna nie jesteśmy zadowolenie . Aby było prościej napisze w punktach najważniejsze niezgodności .wszystkie poniższe zastrzeżenia są potwierdzone moimi zdjęciami . 1 obsługa unikała pomocy 2 koty biegające po restauracji i stołach na których jedliśmy posiłki 3 posklki wsszystkej tłuste ociekające olejem 4 brud w łazienkach grzyb 5 pokoje nawet nie podobne do tych które były na zakupionej wycieczce 6 rezydenci mają nas w tyłku i nie potwierdzają naszych skarg w biurze reinbow 7biuro reinbow polega tylko na tym co ktoś im powie a nie na naszych zdjęciach 8 brudne ręczniki poplamione 9 brudne sztućce i naczynia . Na szklankach poodciskane usta i resztki pokarmów Tak na szybko tyle jak by ktoś chciał zdjęcie zapraszam do komentowania

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Alexander The Great

    Adam, Wyszków 17.08.2015

    Najgorszy pobyt jaki do tej mory miałem. Dzwoń a opowiem ci jak to wyglądało 600 022 907

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    katastrofa, masakra, koniec świata !

    Paulina, Warszawa 18.08.2015

    Hotel w stanie opłaklanym , grzyb na scianach w łazience, łazienka w stanie opłakanym tak samo jak i pokoje. W pokojach smierdzi stęchlizna. Oferta był nam przedatwiona jako hotel 4+ gwiazdki , nie dałabym nawet 2 gwiazdek. Nie przyjelismy warunków , po zgłoszeniu problemu do Rezydentki i poinformowaniu Pani Arlety ,że warunki nie sa do przyjęcia zostalismy przeniesieni tego samego dnia ,którego nas przywieziono z lotniska to hotelu Ilaria - hotel fantastyczny, super pokoje, super łazienki, jedzie bardzo dobre.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Cztery gwiazdki i to spadające

    Izabela, Czechowice-dziedzice 02.08.2015

    Hotel na pewno nie remontowany jak zapewnia w umowie rainbowtours, pleśń w łazience, popękany sufit, wszędzie w pokoju mrówki i klima działająca z gracją radzieckiego czołgu!! W tym przybytku rządzą angole, dostają lepsze drinki bez dopłaty, jeżeli powiesz obsłudze że chcesz to samo co oni to dostaniesz odpowiedź "TY musisz zapłacić". Obsługa nie reaguje na nic, bieganie nago po korytarzach hotelu z papierem toaletowym w d..... , wymiotujące angielki na trawę przy basenie. Jeżeli chodzi o wyżywienie to bardzo mały wybór mięsa sałatka tylko jedna itp. jednorazowe kubki radzę zgniatać przed wyrzuceniem bo zdarza się że były wyciągane i myte!!!!!!!!!!!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Masakra i oszustwo!

    Tomasz, Wrocław 27.07.2015

    Masakra i oszustwo! razem z narzeczoną zdecydowaliśmy się na wakacje w Zakynthos. Wybraliśmy hotel 4* jednak kilka dni przed planowanym wyjazdem otrzymaliśmy informacje od biura Rainbow o niemożliwości zakwaterowania nas w wybranym przez nas hotelu. Biuro zaproponowało nam w zamian 3 inne hotele o tym samym standardzie. Wybraliśmy hotel Alexander( który według informacji jakie podało nam biuro miał 4 gwiazdki). Po przyjeździe hotel okazał się koszmarny! Nasz pokój miał brudne ściany, zżółknięte i niedoprane ręczniki, nieświeżą pościel, gumowe podłogi, okropną łazienkę i ten cuchnący odór w całym pokoju, wraz w korytarzem...Kolejna kwestia to jedzenie MASAKRA tłuste, tłuste, niedobre i wciąż to samo...Ogólna atmosfera panująca w hotelu odpycha! Hałas przez całą noc, nie można spać! Krzyki anglików, zachowujących się jak bydło, wrzucają niedopałki i puste kubki po napojach do basenów( obsługa nie reaguje) wszędzie, dosłownie wszędzie palą papierosy!!! Kelnerzy zbierają zużyte plastikowe kubki i nalewają do nich kolejne drinki. Po pierwszym dniu gdy to zobaczyłam, podchodziłam po drinki z własną szklanką. Nie polecam, pieniądze wyrzucone w błoto!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem