Opinie klientów o Alexander

3.5 /6
120 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.7
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
4.9
Pokój
3.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

MAREK, SZCZECIN 26.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Fajne wakacje w dobrej cenie

Udało nam się kupić wakacje w bardzo atrakcyjnej cenie w tym hotelu, więc nie mamy prawa narzekać. Co do szczegółów bardzo dużo Polaków, z którymi udało spędzić fajne wakacje. Jedzenie OK, w barze przy basenie pyszne kanapki, tosty i frytki o niebo lepsze niż na obiedzie (nie polecam hot doga) automat z pyszną kawą w holu hotelu i barmani robiący fajne drinki, po napiwku są jeszcze lepsze. W hotelu są czynne dwa baseny, ja ogólnie polecam ten drugi, który ma głębokość ok 3M. Pokoje sprzątane codziennie, są wyposażone w suszarkę. Hotel przeznaczony dla młodych osób, tak jaki i miejscowość Laganas, która żyje 24H na dobę. Blisko do plaży, my opłacaliśmy leżaki kupując dwie kawy za 6 euro. Do centrum blisko. Wypożyczyliśmy też samochód (w wypożyczalni, która znajduje się na drodze do plaży) chcieli 50 euro za 24H, po krótkim targowaniu zeszliśmy na 40 euro. Podsumowując: My byliśmy zadowoleni.Gorąco pozdrawiamy całą obsługę Alexander Hotel

3.5/6

Basia 25.07.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Piękna wyspa, dużo do zobaczenia ale hotel pozostawia sporo do życzenia. Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki które widnieją na nim. Pełno młodych Anglików szalejących do nocy, chociaż w części w której mielismy pokój nocą było cicho. Wieczne kolejki do baru do jedzenie, obsługa okej. Na zakhyntos z pewnością wróce lecz nie do tego hotelu.Gdybym nie wykupiła w ofercie Last Minute, myśle ze bym żałowała wydanych pieniędzy na ten hotel.. Miasto Laganas głośne lecz bezpieczne i ciekawe.

3.5/6

Ania z rodziną 25.07.2016
Termin pobytu: sierpień 2016

Pozytywnie mimo niedociągnięć

Na pobyt w tym hotelu zdecydowaliśmy się w ostatniej chwili - 4 dni przed wylotem. Zapoznaliśmy się wcześniej z opiniami i mieliśmy świadomość, że hotel nie należy do cichych oraz komfortowo wyposażonych - i do tego nie mamy pretensji. Spędziliśmy w Alexandrze 11 dni za cenę 7 dniowych wczasów dla 4 osób więc było to dla nas wytłumaczenie wielu niedociągnięć. Jednakże nie można się pogodzić (i uważam, że przedstawiciele biura podróży w obawie przed utratą dobrej reputacji powinni zareagować) z pewnymi nawykami panującymi w hotelu: podczas użytkowania przez gości hotelowych basenu obsługa dosypywała granulowanych środków chemicznych poprawiających jakość wody (chlor?) - deptaliśmy potem po dnie małe białe kuleczki - takie postępowanie jest po prostu ze względów zdrowotnych niedopuszczalne! W basenie pływały puste kubki po napojach (część niedopitych trunków balujący Anglicy wylewali do basenu i nikt nie reagował), klapki basenowe, a nawet pieniądze. Dodatkowo obsługa baru przy basenie zbierała część zużytych jednorazowych kubeczków i słomek (zamiast do worka na odpady) do koszyka wraz z talerzami do ponownego wykorzystania - ciekawe czy myli to w zmywarce? Angielska młodzież była grupą uprzywilejowaną zarówno w recepcji jak i przy barze - choć młodsi i dużo bardziej hałaśliwi zawsze mogli liczyć na szybką obsługę. My musieliśmy grzecznie czekać. Plusem hotelu było smaczne jedzenie - średnio urozmaicone, ale każdy wybrał coś dla siebie. Jedynie śniadania powiewały nudą - tylko akurat śniadania nawet w domu bywają monotonne ze względu na codzienny pośpiech więc nie narzekajmy. Pokoje utrzymywane w czystości - bardzo miłe pokojówki. Niestety minus dla właścicieli hotelu -mało ludzi zatrudnionych do pracy skutkowało opóźnieniami w uzupełnianiu brakujących dań na stołówce (długie kolejki po jedzenie), czystości terenu przyległego do hotelu oraz stanu technicznego zwłaszcza łazienek. Ta oszczędność naszym zdaniem pogrąża hotel, a nie przynosi zyski. Przyciąga nas Polaków jedynie rozsądna cena i zaangażowanie ze strony przedstawicieli biura podróży. Wielki pozytyw dla organizatora (Rainbow) oraz rezydentki Pani Marty.

3.5/6

Karolina Kraków 15.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Jest ok, choć szału nie ma.

Na samym początku było spore rozczarowanie. Przywieziono nas do hotelu ok. godz. 7, przy czym osbługa od razu oznajmiła, że pokoje nie są dla nas przygotowane, a doba hotelowa zaczyna się od godz. 14. Siedzieliśmy na kanapach w hotelowym holu, z walizkami. Nie pozwolono nam zjeść śniadania (w dniu przyjazdu mogliśmy zjeść dopiero lunch), nikt nie zaproponował ani niczego do picia, ani nawet miejsca, gdzie moglibyśmy zostawić bagaże. Na nasze szczęście okazało się, że pokoje zostały dla nas przygotowane ok. godz. 12. Pokoje dość zadbane, choć jednak pozostawiające sporo do życzenia. Łazienka zdecydowanie wymagała odświeżenia, przy każdej kąpieli woda wylewała się z brodzika, zalewając nam tym samym całą łazienkę. Niestety, obsługa hotelowa zmieniła nam ręczniki tylko raz podczas całego pobytu. Zdarzyło się również, że nikogo z osób sprzątających nie było u nas przez kilka dni - śmieci pozostały niewyrzocone, nie dostarczono nam również np. nowego papieru. Jedzenie w hotelu smaczne, duży wybór produktów i dań. Niestety, jakość napojów pozostawiała wiele do życzenia. Stosowano tanie "zamienniki" (np. Coca Coli), czerwone wino dosłownie śmierdziało (!). W ramach przekąsek dostępne tosty, czasem frytki i hot dogi. Kolejki po przekąski (dostępne w barze przy basenie) potrafiły być bardzo duże, szczególnie w momencie, gdy basen przeżywał oblężenie Anglików (a zdarzało się to bardzo często). Okolica hotelu cicha, spokojna. Łatwe dojście na plażę i do głównej ulicy. Pracownicy (rezydenci / przewodnicy) Rainbow mili i pomocni, choć zdarzyła się sytuacja, która pozostawiła mały niesmak - nie wiem, czy wynikała ona z niezrozumienia mojego pytania, czy z chęci sprzedania wycieczki za wszelką cenę, ale pani rezydent powinna była od razu powiedzieć, że jedna z oferowanych przez Rainbow wycieczek nie obejmuje już "zahaczenia" o wratek statku (odpowiedź "wpływamy tam statkiem" okazała się nieprawdziwa).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem