Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli chodzi o organizację wakacji przez raibow nie mam zarzutów wszystko poszło sprawnie, łącznie z wycieczkami, zawsze dostałam odpowiedź na moje zapytanie. Jeśli chodzi o hotel niestety tutaj mam wiele ale... Byłam z partnerem na wakacjach w czerwcu nie był to jeszcze pełny sezon. Pokoje uważam, że jak na standard 3 gwiazdk nie było zle, wiadomo że każdy kraj ma swoje 3 gwiazdki natomiast jeśli chodzi o sprzątanie dziennie to tylko pościelenie łóżka, i wyrzuceniu śmieci nie można mówić nawet o zamianie przez tydzień ręczników ani pozamiataniu czy odkurzeniu pokoju nie było mowy. Natomiast jedzenie all inclusive to za dużo powiedziane . Jedzenie było monotonne, ale to nic , jeśli na posiłek pójdzie się o godzinie rozpoczęcia albo po 15 minutach to jeszcze ,ale później nie ma co jejsc, nie donoszą jedzenia, tylko przegrzebuje łyżkami w tematach z prawej do lewej jakby się miało rozmnożyć. Podejście do miejsca z jedzeniem 30 minut przed posiłkiem jest niemożliwe ponieważ zagradzane taśma , a lodówki klejone taśma klejąca , nawet nie można dojść do lodówki z wodą, a jednak jest ciepło i pić się chce . Właścicielka stoi nad jedzeniem wylicza każdy kawałek jak weźmiesz za dużo to przeszywa Cię wzrokiem. Ekspres do kawy co chwilę się psuł , pukali otwierali, zamykali zrobił z 3 kawy i znów powtórka . Jeśli chodzi o alkohole każdy ma inny gust , wino było, ale nie do przełknięcia chyba dla większości , ouzo było tylko nalewane przez właścicielkę za barem o ile akurat była i miała chęci nalania, aczkolwiek często robiła to jeszcze z wspomnieniem, że za dużo się pije albo pół żartem,że za wcześnie , to samo było z piwem . Bardzo polecam wakacje w Grecji, również z biurem podróży Rainbow, ale niestety dziwię się, że mają taki hotel w ofercie. Powinno to być bardziej wyżywienie śniadanie z obiadokolacja a nie all inclusive .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
All inclusive na pewno nie. Najgorszy mój pobyt. Sprzątanie polegało na wymianie ręczników i przejechanie podłogi szmatką. Szczytem było gdy musiałam zapłacić za klimatyzację tego nie ma w opisie oferty
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje raczej na miano pensjonatu. Pokoje były całkiem w porządku natomiast łazienka tragedia. Dawno nie widziała porządnego sprzątania, Jednak największym koszmarem okazało się jedzenie. Każdego dnia to samo na śniadanie i ohydna jajecznica z proszku, dramat. Obiady i kolacje niestety również niesmaczne, porcje wyliczone, dokładano tylko ryż i arbuza. Z mięsa to najczęściej wątróbka. Dla dzieci nie ma co wybrać do jedzenia !!! Byliśmy zmuszeni żywić się na mieście co generowało dodatkowe koszty. Właścicielka przy pierwszym spotkaniu wydaje się miła jednak z czasem okazało się, że potrafi nawet krzyczeć na gości. Sytuację ratowały tylko wycieczki fakultatywne. Bardzo ciekawie i dobrze zorganizowane. Piękne okolice. Byłam już na wakacjach w 3-gwiazdkowym hotelu na Krecie, wiedziałam że nie ma co spodziewać się cudów po 3 gwiazdkach w Grecji ale ten hotel zasługuje na jedną.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Potwierdzam negatywne opinie o hotelu - wielkość pokoi mniejsza niż deklarowana w ofercie; jedzenie zimne, byle jakie, niesmaczne, nie jest dokładane na bieżąco. Alkohol (piwo i uzo) rzeczywiście serwuje jedynie p.Georginia -właścicielka hotelu - trzeba za nią biegać, czekać, prosić. Na noc zakręcana jest woda, więc jak ktoś planuje się odświeżyć o świcie to ma problem. Skorzystałam z last minute 1500 zł więc te niedogodności były zniesienia (choć niesmak pozostał). Za większe pieniądze odradzam pobyt w tym miejscu. Z plusów - lokalizacja poza granicami imprezowego Laganas.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczki fakultatywne świetne, animatorzy jak i zwiedzane miejsca oraz knajpy na wysokim lub bardzo wysokim poziomie. Hotel bardzo słaby, napisana reklamacja, w której opisuje tego przyczyny więc tutaj nie będę się powtarzał.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w pięknym miejscu - sąsiedztwo Wyspy Cameo , Wyspy Żółwi i pięknych gajów oliwnych trochę rekompensuje niezbyt udany pobyt w tym hotelu. To raczej pensjonat niż hotel all inclusive. Pokój w miarę ok ale niesprzątany przez cały pobyt - Panie z obsługi jedynie opróżniały kosz na śmieci. Jedzenie w miarę dobre ale monotonne. Trzeba było punktualnie przychodzić na posiłki i ustawiać się w kolejce, bo przychodząc później nie było już wyboru (jedzenie nie było dokładane, często brakowało nawet chleba). Właściciele hotelu traktują gości trochę jak intruzów - gaszą światła w restauracji po 22 , przy barze zwykle nie ma nikogo i trzeba szukać kogoś żeby z łaską nalał piwa. W pokojach klimatyzacja tyko dla tych co upomną się o pilota w recepcji, brak szklanek w pokojach i zakaz zabierania ich z restauracji.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
pokój w jakim nas zakwaterowano nie był przystosowany dla 3 osób. Był za mały zwłaszcza po wstawieniu w przejściu dostawki do spania! Dodatkowo przypominał ruderę z lat 70’/80’, a takich fotografii nie ma ani na stronie Rainbow, ani na bezpośredniej stronie hotelu do której odnośniki są właśnie na Rainbow. W ofercie na stronie Georgina INN przedstawiane pokoje wyglądają bardzo nowocześnie i schludnie, lub przynajmniej na duże, natomiast pokój, który nam przydzielono tj. nr 301A przede wszystkim: 1. Nie był dostosowany dla 3 osób (2 dorosłych plus 1 dziecko 11- lat), poprzez wstawienie więziennej, niewygodnej dostawki! W przejściu między łóżkami a tą dostawioną dostawką była niewielka szczelina przez którą nie sposób było się przemieszczać, aby nie obić się o wspomniane metalowe łóżko, którego oparcie służyło jednocześnie za mini wieszak na rzeczy. Dostawka powinna stać obok łóżek a nie przed nimi w przejściu! Właścicielka była tego świadoma, ponieważ pierwszego dnia powiedziała nam, że we wtorek zamieni nam pokój na większy, niestety następnego dnia zmieniła zdanie, twierdząc, że jednak większy pokój będzie jej potrzebny, więc musieliśmy pozostać w tym czymś. 2. Ten pokój był tak mały, że nawet (stara, stęchnięta) szafa była przerobiona w taki sposób, żeby jej drzwiczki mogły się otwierać (inaczej nie byłoby możliwe jej otwarcie). Pełnowymiarowe skrzydło tejże szafy lekko haczyło o szafkę nocną, przesunięcie powodowało, że z drugiej strony pokoju drzwi balkonowe były zbyt blisko łóżka i nie dało się przejść. Rzeczy trzymaliśmy w walizkach na podłogach. Zagracenie go walizkami spowodowało, że już w ogóle niemożliwym było swobodne przemieszczanie się po nim. „Atrakcją” dodatkową były 2 zamurowane okna z rozmazaną farbą, bleee. 3. Łazienka – dramatyczny wygląd, obskurna, nadpsuta bateria prysznicowa, brak zamka, wypadająca klamka dobiła nas zupełnie. Z toalety korzystaliśmy przy niedomkniętych drzwiach ponieważ klamka od wewnątrz wypadała! 4. Smród szamba z zewnątrz każdej nocy. Niestety niemożliwym jest udokumentowanie zapachu. 5. Klimatyzacja działała 0-1, tzn. niezależnie od ustawionej temperatury np. 25 w pokoju robiło się zbyt zimno – tak jakby czujnik temperatury w klimatyzacji był uszkodzony. 6. Jedzenie – brak podstawowych produktów typu oliwki (nie zostały podane nigdy), ser feta 2 razy na 7 dni. Brak piwa – należy poprosić właścicielkę, która wydziela jak dziecku cukierka i nie jest jej na rękę częstowanie nim. Kupowaliśmy na własną rękę (przy ALL IINCLUSIVE!!!). Poza tym w opisie oferty jest. Słabo było z tym tematem. Zgodnie z przedstawioną przez biuro podróży Rainbow ofertą, pokoje są przestrzenne, schludne i czyste, natomiast na miejscu okazało się, że tylko część pokoi jest zgodna z fotografią pokazywaną w biurze i na stronie internetowej. My rozumiemy, że nie wszystkie pokoje są wyremontowane, ale nie może być tak, że płacę za loterię i albo trafi mi się luksus, albo totalny syf i smród. Uczestnicy naszej dostali czysty/ wyremontowany/ elegancki/ duży/ przestronny pokój, płacąc tyle samo za osobę dorosłą!!! Wyremontowany/ nowoczesny pokój ze zdjęć jakie widzieliśmy w biurze Rainbow został przydzielony naszym znajomym ze wspólnej wycieczki (jeden nr zamówienia), stąd też doskonale zdajemy sobie sprawę, jak niesprawiedliwie nas potraktowano. Ja rozumiem, że hotel ma różnej jakości pokoje, ale to do klienta powinna należeć decyzja, czy w cenie tańszej ma gorszy pokój, czy dopłaca i dostaje wyższej klasy lokum. My zaś, nie mieliśmy takiego świadomego wyboru i musieliśmy cierpieć w starej części jakiejś rozwalonej za ciasnej meliny, mimo, że zapłaciliśmy taką samą kwotę jakby trafiła nam się dobra część. Na szczęście już minione wakacje należą do najgorszych z jakimi się spotkaliśmy właśnie przez fakt, że tylko „widzimy się” właścicielki powodowało przydział na dobre i fatalne warunki urągające godności człowieka. Ten Hotel nie spełnił naszych oczekiwań bezdyskusyjnie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przyjeździe pod hotel musieliśmy czekać dwie godziny na otwarcie recepcji - greckie podejście do pracy. Właścicielka wygląda jak Violetta Villas, tylko w czarnych włosach. Wydaje się zupełnie nie przejmować tym że wprowadza klientów w błąd już na etapie weryfikacji hotelu po zamieszczonych w internecie zdjęciach. Otóż pokoje ze zdjęć znajdują się w budynku po drugiej stronie ulicy, i żeby je dostać trzeba dopłacić 200 euro do pobytu... Pokoje które są w cenie podanej na stronie nie są tymi ze zdjęć!!! Nam przypadł pokój na 4 piętrze, co nie było problemem bo często tam nie chodziliśmy. Ale wystrój i urządzenie pokoju - lata 90`. Do tego wcale nie jest czysto! Wifi jest tylko w tawernie na dole - w pokoju już nie łapie. Jedzenie - ciągle takie same zestawy. W barach mlecznych w Polsce można zjeść o wiele lepsze dania niż to co oferuje hotel Georgina, przez co ostatnie dni już chodziliśmy na posiłki do tawerny obok (OLE OLE - super jedzenie, polecam bardzo). Tak zwany all inclusive to wino czerwone i białe - marnej jakości, ciastka typu krakersy, woda i kolorowe napoje - podróbka pepsi, fanty itd. Nawet nie było prawdziwego soku. Na pocieszenie dodam, że okolica i dostęp do morza są rewelacyjne. Z ulgą opuszczaliśmy hotel Georgina Inn. Nigdy więcej!!! Dziwię się firmie Rainbow że ma takie miejsce w swojej ofercie. W związku z tym że oferta była kłamliwa już nigdy nie skorzystam z usług Rainbow. Miejscowość Agios Sostis polecam jednak w 100%.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel miał mieć 3+ a miał 2+, właścicielka wzięła 3 euro za dobę a nie 5 euro. najsłabszą stroną pobytu było wyżywienie w jakości baru mlecznego w Polsce. Kurczak miał tylko skrzydełka, makaron, ryż, dobre ciasta. Alkohol wydzielany od godz 12.00 Piwo 0.3 lane do połowy - rozwodnione, ouzo 1 cm w szklance. Tylko właścicielka nalewała a była trudno dostępna. Brak zakąsek między posiłkami. Jeśli miałbym pełną informację w Rainbow o tym hotelu to bym tam nie pojechał. Pełne informacje są w Google
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niskobudżetowy hotelik z małym basenem. Standard z lat 80 ale czysto. W pokojach klimatyzacja nie u wszystkich działała prawidłowo, u nas było ok. O pilota do klimatyzacji trzeba było ekstra prosić bo nie był wydawany przy meldunku. Brak możliwości wypożyczenia ręczników na basen lub plażę. Internet działał tylko przy recepcji, w pokoju nawet nie było możliwości wyszukać routera. Bardzo klimatyczna w greckim stylu jadalnia. Posiłki codziennie takie same i bardzo mały wybór. Przez 7 śni nie posmakowaliśmy na miejscu typowych greckich serów fety, halumi. Za to były pyszne arbuzy i pomidorki. Napoje tylko z miejscowego lidla i mały wybór, bez dodatków. Nie uświadczyliśmy np. cytryny do napojów wody, herbaty gdzie przy tak wspaniałym i ciepłym klimacie powinno być ich pod dostatkiem. Ogólnie gospodyni miła, tylko ona z obsługi mówi po angielsku. Przyjechaliśmy wcześnie rano i miło zaskoczyło nas to, że mogliśmy od razu skorzystać ze śniadania i kawy. Pokój został udostępniony wcześniej niż zapowiadano bo o godzinie 11.00. Ogólnie wyjazd udany, piękna pogoda, wycieczki fakultatywne, greckie tawerny i piękne widoki.