Opinie o Ikaros Hotel

Kategoria lokalna 3

3.9/6
(493 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Uff

    Aleksandra, Września 16.08.2021

    Moi drodzy, nie poleciałabym do tego hotelu drugi raz nigdy w zyciu! Zaczne moze od pokoi: nie dzialala nam klimatyzacja przez 3 dni na 5 pobytu, jak juz ja "ustawili" to patrzac na jej stan techniczny z balkonu zastanawialam sie czy nie wroce z wylęgarnia grzybow w płucach i na dzien dobry z lodowki zaczela nam leciec woda. Jezeli chodzi o lazienke: lepiej zabierzcie ze soba mopa, poniewaz kabiny prysznicowej jak i samego remontu ta lazienka nie widziala ze sto lat. Jest tylko zaslonka z brodzikiem. Pomijam fakt, ze na glownym korytarzu pekla jakas rura w suficie i przez trzy dni przechodzac bylo mokro na ziemii i na glowe kapalo 😅Co do jedzenia, alkoholu i w ogole opcji "all in" w tym hotelu: alkoholu w rzekomych drinkach nie ma! Po alkohol chodzilismy do pobliskiego marketu 😉 jedzenie... Roznie i podloznie, jedyne co mi tam smakowalo to pomidory z serem feta oraz ciasto ze szpinakiem, glownie jedzenie mdłe, niedoprawione, monotonne. Do hotelu przyjechalismy w czasie covidowej gorączki, wiec na poczatku nie bylo szwedzkiego stołu a sami pracownicy nam nakladali jedzenie. Na terenie obiektu wymagali maseczek rekawiczek itd itd normalnie mieli bzika na tym punkcie...podsumowując:nie polecam! Szczerze!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Ikaros 08/2022

    Adrian, Warszawa 06.09.2022

    Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, w bardzo bliskiej odległości od sklepów, restauracji (które mogą się przydać), plaży (około 300-400m, spacerem 5-6minut) to jedyne plusy tego hotelu. Na początku również wyjaśnijmy, ze hotel posiada 2,5 gwiazdki, więc moja opinia nie będzie oceniała standardu wyposażenia hotelu. Najgorzej oceniam i wspominam obsługę , byli całkowicie obojętni na gości. Przez cały pobyt nikt z obsługi nie powie dzień dobry czy smacznego do posiłku, o uśmiechu nawet nie wspomnę, osoby pracujące tam, wyglądały jakby były tam za karę. Na barze idąc po napój czułem się jakbym robił im problem że muszą mnie obsłużyć- Tragedia (dawanie tipów - codziennie zostawiałem euroski nic nie dawało). Warto tez zaznaczyć ze stoły sprzątane były tylko raz, przed posiłkiem, kiedy przychodziło się na posiłek i siadało się „ po kimś” trzeba było sobie wytrzeć stół bo nikt za Ciebie tego nie zrobi, chociaż obsługa się kręciła. W pokoju generalnie sprzątaczki chodziły codziennie i sprzątały - i tutaj nie ma do czego się przyczepić, w pokoju na plus dobrze działająca klimatyzacja. Drugi minus to uszkodzone leżaki w części basenowej. Naprawa niektórych to kwestia przykręcenia śrubki, ale nikt się tym nie zajmie, dla przykładu kiedy wężyk odprowadzający wodę z klimatyzacji pękł i kapało w części gdzie stały stoliki, to zabrali stolik by nie kapało na niego i przez kolejne 8dni kapało na ziemie. Posiłki praktycznie codziennie to samo i bardzo mały wybór, jeśli ktoś kiedyś był na innych wakacjach all inlusive i planuje sobie powybierać i posmakować, to tu wyboru nie będzie. Jednak głodny nie chodziłem, a jak nie znalazłem nic dla siebie to w okolicy są wspaniałe knajpy. Na barze do wyboru: wino b/c, piwo, wódka (do drinków z: cola, sprite, fanta lemon, fanta orange oraz woda, wszystko podawane w plastikowych kubeczkach 0,2

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jedzenie

    Gabriela 19.09.2021

    Posiłki wydawane w formie szwedzkiego stołu - śniadania są dzień w dzień identyczne, po 3 dniach przechodzi ochota na choćby skorzystanie z niego, kolacje to zazwyczaj zeschnięte pozostałości po obiedzie. Jeśli jest się wegetarianinem nie ma szansy na treściwy, a co dopiero na smaczny posiłek, trzeba zadowolić się suchymi kanapkami z serem lub frytkami z keczupem. Zdarza się, ze jedzenie jest nieświeże. Wszelkie sosy, napoje i nawet mleko są maksymalnie rozcieńczane z wodą - makaron dosłownie pływa na talerzu w wodzie z dodatkiem sosu pomidorowego. Pani sprzątająca na stołówce jest nieuprzejma, zwraca uwagę gościom o zakładanie maseczek przy czym sama nie ma jej na twarzy oraz zniesmaczona każe sprzątać talerze gościom z all inclusive. Dodatkowo pani sprzątająca w pokoju przestawia walizki i rzeczy prywatne gości. Bardzo nie polecam i odradzam pobytu w hotelu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    dla mało wymagających

    Izabela, Pruszków 17.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    wyżywienie - codziennie to samo, jedzenie niesmaczne, tłuste , mały wybór.. picie - cola nie mająca smaku coli, soki tak samo. pokój - ubogi i stary, szafa rozpadająca się, warunki mało przyjemne, łazienka - brak słów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem