3.9/6 (490 opinii)
Kategoria lokalna 2.5
2.0/6
Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, w bardzo bliskiej odległości od sklepów, restauracji (które mogą się przydać), plaży (około 300-400m, spacerem 5-6minut) to jedyne plusy tego hotelu. Na początku również wyjaśnijmy, ze hotel posiada 2,5 gwiazdki, więc moja opinia nie będzie oceniała standardu wyposażenia hotelu. Najgorzej oceniam i wspominam obsługę , byli całkowicie obojętni na gości. Przez cały pobyt nikt z obsługi nie powie dzień dobry czy smacznego do posiłku, o uśmiechu nawet nie wspomnę, osoby pracujące tam, wyglądały jakby były tam za karę. Na barze idąc po napój czułem się jakbym robił im problem że muszą mnie obsłużyć- Tragedia (dawanie tipów - codziennie zostawiałem euroski nic nie dawało). Warto tez zaznaczyć ze stoły sprzątane były tylko raz, przed posiłkiem, kiedy przychodziło się na posiłek i siadało się „ po kimś” trzeba było sobie wytrzeć stół bo nikt za Ciebie tego nie zrobi, chociaż obsługa się kręciła. W pokoju generalnie sprzątaczki chodziły codziennie i sprzątały - i tutaj nie ma do czego się przyczepić, w pokoju na plus dobrze działająca klimatyzacja. Drugi minus to uszkodzone leżaki w części basenowej. Naprawa niektórych to kwestia przykręcenia śrubki, ale nikt się tym nie zajmie, dla przykładu kiedy wężyk odprowadzający wodę z klimatyzacji pękł i kapało w części gdzie stały stoliki, to zabrali stolik by nie kapało na niego i przez kolejne 8dni kapało na ziemie. Posiłki praktycznie codziennie to samo i bardzo mały wybór, jeśli ktoś kiedyś był na innych wakacjach all inlusive i planuje sobie powybierać i posmakować, to tu wyboru nie będzie. Jednak głodny nie chodziłem, a jak nie znalazłem nic dla siebie to w okolicy są wspaniałe knajpy. Na barze do wyboru: wino b/c, piwo, wódka (do drinków z: cola, sprite, fanta lemon, fanta orange oraz woda, wszystko podawane w plastikowych kubeczkach 0,2
2.0/6
Posiłki wydawane w formie szwedzkiego stołu - śniadania są dzień w dzień identyczne, po 3 dniach przechodzi ochota na choćby skorzystanie z niego, kolacje to zazwyczaj zeschnięte pozostałości po obiedzie. Jeśli jest się wegetarianinem nie ma szansy na treściwy, a co dopiero na smaczny posiłek, trzeba zadowolić się suchymi kanapkami z serem lub frytkami z keczupem. Zdarza się, ze jedzenie jest nieświeże. Wszelkie sosy, napoje i nawet mleko są maksymalnie rozcieńczane z wodą - makaron dosłownie pływa na talerzu w wodzie z dodatkiem sosu pomidorowego. Pani sprzątająca na stołówce jest nieuprzejma, zwraca uwagę gościom o zakładanie maseczek przy czym sama nie ma jej na twarzy oraz zniesmaczona każe sprzątać talerze gościom z all inclusive. Dodatkowo pani sprzątająca w pokoju przestawia walizki i rzeczy prywatne gości. Bardzo nie polecam i odradzam pobytu w hotelu.
2.0/6
wyżywienie - codziennie to samo, jedzenie niesmaczne, tłuste , mały wybór.. picie - cola nie mająca smaku coli, soki tak samo. pokój - ubogi i stary, szafa rozpadająca się, warunki mało przyjemne, łazienka - brak słów.
2.0/6
Hotel o standardzie bardzo średnim , all inclusive bardzo okrojony (szczególnie napoje)