5.2/6 (1048 opinii)
Kategoria lokalna 4.5
3.0/6
Niewątpliwie zapłaciłem za usługę stosownie do standardu hotelu. Według mojej oceny opis tego hotelu w folderze nie odpowiada rzeczywistości
3.0/6
Zdecydowanie odradzam pobyt przed majówką. Sezon na Zakynthos zaczyna się dopiero po 1 maja. Gdy przylecieliśmy 25.04 to hotel nie był jeszcze przygotowany do przyjęcia gości np. zimna woda w kranie, niedziałająca winda, problemy z ogrzewaniem w pokojach. Inni goście, którzy mieli być w innym hotelu musieli nocować w naszym hotelu ze względu na to, że ich był jeszcze nieczynny. Wszystkie bary, restauracje w mieście Laganas jeszcze zamknięte, plaża brudna i pełna śmieci. Grecy dopiero szykują się do sezonu. All Inclusive w pierwsze dni bez przekąsek, później znikome ilości jednego rodzaju dziennie. Potwierdzam komentarze innych pod względem jedzenia- nie było złe ale prawie zawsze było zimne! Pogoda na początek sezonu w kratkę.
3.0/6
Hotel jako budynek Ok chociaż pokój za dopłatą miał wiele do życzenia … czysto i to uczciwie trzeba przyznać … Obiekt nie zasługuje na 4+ gwiazdki … Jedzenie tragedia … dobrze , ze w pobliżu było dużo greckich rodzinnych tawern i tam chodziliśmy na kolacje 🙃 oczywiście nie wspomnę , ze to są dodatkowe koszty i to nie małe… alkohole tragedia … No i bar przy basenie i jego zawartość , to nie wiem czy śmiać się czy płakać … z czymś tak beznadziejnym spotkałam się pierwszy raz w życiu . Nie polecam tego hotelu za te pieniądze !!!!
3.0/6
Hotel nie wiedzieć dlaczego chwali się czterema gwiazdkami i w tytule ma jeszcze Premium. W takiej np.Austrii zasłużyłby zaledwie na dwie, w Hiszpanii może na trzy, a w Egipcie to na pewno na 5+* :-))) Z przykrością stwierdzam, że poza odświeżonym hotelem i troską o czystość basenu, nie ma nic co zasługiwałoby na docenienie (kiepskie jedzenie, napoje chemiczne w barze, leniwa i niekiedy nieprzyjazna obsługa. O jakiejkolwiek aktywności rozrywkowej w hotelu nie słyszałem (drobne koncerty, pokazy taneczne itp.) Jeśli nie nastąpią zmiany i podstawowy atut zniknie (odnowienie hotelu) to nie wróżę sukcesu na przyszłość. Obiekt jest adresowany do bardzo mało wymagającego klienta (wiem co piszę - doświadczenie w podróżowaniu). Piszę to bez satysfakcji, tylko z troską ponieważ wiem że jest to sztandarowy hotel Rainbow Tours. Nie do końca jestem zadowolony z pobytu, to jednak dobrze życzę temu obiektowi i jego właścicielom. Myślę, jestem pewien, że przydałoby się więcej energii i pomysłów włożyć w ten obiekt i jego zarządzanie. Sam najlepszy nawet marketing na dłuższą metę nie wystarczy.