Opinie klientów o Posejdon

4.3 /6
209 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
4.0
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Alina Bocheńska 21.07.2014

rozczarowanie

brak zdjęć w katalogu oddających rzeczywiste położenie hotelu.

1.5/6

Teresa Gołko 12.09.2021

Ocena pobytu w Hotelu Posejdon

Bardzo słaby hotel bez windy, pomimo 4 kondygnacji , pokoje nie sprzątane, fetor z kanalizacji, internet działa tylko przy recepcji bardzo wolno, leżaki dostępne tylko do godz. 10 potem zamknięte na kłódkę. W ofercie był pokój z widokiem na morze , widok ma zatokę i miasto, po co wprowadzać w błąd?

1.5/6

Turystka 30.07.2021

PROPONUJĘ WYBÓR INNEGO HOTELU

Najbardziej uciążliwy był transfer z lotniska do hotelu (ponad 6,5 godziny rozwożenia gości po innych hotelach, hotel Posejdon był ostatni z trasy autokaru, z czego 1 godzinę oczekiwaliśmy na przylot innego lotu, w upale). Transfer z hotelu na lotnisko, wyjechaliśmy piersi i podobnie jak w przypadku transferu z lotniska "zbieraliśmy" gości z innych hoteli po trasie, przyjechaliśmy z ponad 1,5 godzinnym oczekiwaniem na rozpoczęcie odprawy na lotnisku (godzina przyjazdu dostosowana pod inny lot). W części ogólnodostępnej hotelu brudno (brudne wykładziny, rzadko zamiatane schody, ściany wymagające odświeżenia). Kawa i herbata tylko do śniadania. Serwis kawowy tylko przez 30 minut w godzinach 17:00 - 17:30. Brak wody w butelkach, zakaz nalewania do butelek. Między godziną 10:00, a 11:00 (po zamknięciu restauracji, a przed otwarciem baru, nie będziecie Państwo mieli dostępnej wody). Jak doradził kelner: można napić się z kranu?! Obsługa odsyła do klubu znajdującego się w tym samym budynku co hotel "Hawana" (jak mniemam należącego do tego samego właściciela), gdzie wszystko jest odpłatne, a ceny są wyższe od cen z "centrum" Vela Luki. Do najbliższego sklepu odległość ok 1,2 km, można skorzystać z taxi wodnej za cenę 5 kun.

1.5/6

Daniela, Lubomin 07.09.2022

Hotel Posejdon

Rainbow nie podaje ,że od początku sezonu w ramach oszczędności po przylocie z Katowic o 6.00 rano pozostawia ludzi na lotnisku do 9.00 w oczekiwaniu na przylot Warszawy , a następnie transfer który trwa Ok. 5 godzin , co daje 8.00. Powrót jest jeszcze gorszy , wyjazd z hotelu 22.50 a wylot z Dubrownika 6.55 chodzi trasa wynosi 178 km. Tak samo jest z osobami które przedłużają sobie o pobyt po wycieczce objazdowej. W dniu transferów zaproponowano nam wyjazd z hotelu o 4.40 na lotnisko w Dubrowniku aby odebrać ludzi przylatujących z Katowic i Warszawy i z nimi pojechać do hotelu , z uwagi na opóźnienie samolotu z Warszawy transfer trwał 13,5 godziny . Alternatywa była taksówka za 40 euro która dowiozła nas do miejsca. Przez które przejeżdżał autokar tj. 16 km od hotelu. Tłumaczenia pilota i rezydenta, że nie mają na to wpływu są żałosne. Brak kompetencji i dawanie twarzy biuru które bezwględnie jest nastawione na zyski. Biuro w ofercie i umowie nie wspomina o tym wprowadzając ludzi w błąd.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem