Kategoria lokalna 3
2.0/6
Tragedia
Joanna, Lędziny - 21.08.2022
1/1 uznało opinię za pomocną
2.0/6
brak zdjęć w katalogu oddających rzeczywiste położenie hotelu.
Alina Bocheńska - 21.07.2014
3/4 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Bardzo słaby hotel bez windy, pomimo 4 kondygnacji , pokoje nie sprzątane, fetor z kanalizacji, internet działa tylko przy recepcji bardzo wolno, leżaki dostępne tylko do godz. 10 potem zamknięte na kłódkę. W ofercie był pokój z widokiem na morze , widok ma zatokę i miasto, po co wprowadzać w błąd?
Teresa Gołko - 12.09.2021
1/3 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Najbardziej uciążliwy był transfer z lotniska do hotelu (ponad 6,5 godziny rozwożenia gości po innych hotelach, hotel Posejdon był ostatni z trasy autokaru, z czego 1 godzinę oczekiwaliśmy na przylot innego lotu, w upale). Transfer z hotelu na lotnisko, wyjechaliśmy piersi i podobnie jak w przypadku transferu z lotniska "zbieraliśmy" gości z innych hoteli po trasie, przyjechaliśmy z ponad 1,5 godzinnym oczekiwaniem na rozpoczęcie odprawy na lotnisku (godzina przyjazdu dostosowana pod inny lot). W części ogólnodostępnej hotelu brudno (brudne wykładziny, rzadko zamiatane schody, ściany wymagające odświeżenia). Kawa i herbata tylko do śniadania. Serwis kawowy tylko przez 30 minut w godzinach 17:00 - 17:30. Brak wody w butelkach, zakaz nalewania do butelek. Między godziną 10:00, a 11:00 (po zamknięciu restauracji, a przed otwarciem baru, nie będziecie Państwo mieli dostępnej wody). Jak doradził kelner: można napić się z kranu?! Obsługa odsyła do klubu znajdującego się w tym samym budynku co hotel "Hawana" (jak mniemam należącego do tego samego właściciela), gdzie wszystko jest odpłatne, a ceny są wyższe od cen z "centrum" Vela Luki. Do najbliższego sklepu odległość ok 1,2 km, można skorzystać z taxi wodnej za cenę 5 kun.
Turystka - 30.07.2021
3/4 uznało opinię za pomocną